Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem meg itthon. (ki mivel dolgozik) Választható lett volna más színekben is, de gondoltam a kék megy potihoz.
A túlfolyó nekem is abból van!
A képen láthatod hogy meg van oldva. (a kék cső nem lóg ki a tanksapka mellett)
Ismerős az a kék levegőcső,műhelyben nekem is van pár méter!
Próbáltam a pisi-t is, de nem jött be na de komolyra véve a szót. Hogyan tudod megoldani jól?
Poti valld be spórolni akartál azért öntöttél vizet bele
Meg vízzel.
Hátőő. Többnyire kevés benzinnel mászkáltam, hálás volnék ha ez továbbra is fennmaradhatna
Jó lesz így?
Ötödik lap közepe: Pilot screw 3,0
Áh már értem, de akkor se jó a számolásuk. Na de persze azért jó, hogy ezt is megtanultam! Köszi
Csövi ezt az oldalkocsist elfogadnám
Honvédségnél üzemanyagos voltam,naponta mértem fajsújt is többek között
A benzin fajsúja~0.7kg/L,a motorolajé~0.85kg/Lityó.
Tehát a14l benya+2.7lolaj nem 16.7kg,hanem12.1kg .
Hütö és fékfolyadékot pedig nem számoltál hozzá
Az nekem is megtetszett.
Pipec! főleg a hátsó ponyvás mocc
Ezt a dolgot viszont sehol sem találom, hogy honnan tudja ábrus, hogy mennyire kell kitekerni meg betekerni azt ami nekem 4.5 fordulaton volt 3 - esetleg 3.5 - helyett.
Nem sajnos.... Tegnap voltam veterán börzén Szigetszentmiklóson ott csináltam néhány képet a parkoló motorokról.
Dry Weight: 146 kg
With Oil and Full Fuel Tank: 166 kg
Oil Capacity - Total amount: 2.7 liter
Fuel Tank capacity: 14 liter

Akkor vajon, hogy is jön össze az a 166 kg? 146+14=160 160+2.7=162.7 162.7 = 166
Ez a Te udvarodban van?
Csak nyugodtan Sanyi. Mondanám, hogy odaadom kevesebbért, de csak megemlítem, hogy 45-ért kezdtem el árulni...most ott tartok amit beszéltünk. Eredeti csomagolás és minden jár hozzá természetesen, na de ezt nem itt.