hát nem tudom, de ez azért non szensz. nem várom, hogy 30 fok legyen egész nap napsütés felhők nélkül, de azért ideje lenne annak, hogy állandósuljon a napos idő, 10 fok kb...mindjárt március van.
Mikor jön már a jó idő...nézem az időképet és nem látom úgy, hogy március 10.-e előtt bááármi változás történne az időjárásban. -3 és +3 fok között...SHIT
Hát nekem is vissza kellett vinnem az Omit a szerelőhöz. Volt olajcsere,szűrők cseréje,meg a vákumszivattyú alól csepegett az olaj.Sajnos nem tudok lemenni az aknába még jó ideig.
Megycsinálták a munkát,de ahogy kicserélték a vákumszivattyú alatti "O" gyűrűt,odacsípték a szelepfedél tömítést. Csak úgy fröcsög a motorolaj. De jó arcok,rögtön beálltak,és szó nélkül szétkapták. Holnap reggel még futómű állítás,mert volt szilent csere,és kormánygömbfej csere is.
A másik végén kellene lennie egy hernyócsavarkának (ott ahol a kuplungbovden van beakasztva) amivel állítani lehet rajta. Ha ez nagyon be van tekerve attól is csúszhat a kuplung. Rosszabb esetben lamellacsere következik.
Ez már nem az én dolgom.
Ráadásul nem heti 2X járják Olaszt, meg Németet, úgyhogy a 4500 km 8 hónap alatt került a kocsiba. Utána már hova menjen az ember, hogy bizonyítson?
Én csak márkás olajat használok. Salátára extraszűz olivát, másra jó a Vénusz, de én zsírpárti vagyok, ahol lehet. De mivel ebben az asszony dönt, ritkán van zsír
A totalcar-on az egyik faszi Mercinél írt hasonlót. Ott a blokk felőli volt a ludas.
Ez sajnos nem jelent semmitsem. Látod, Mercinél is előfordul.
A legbosszantóbb az egészben, hogy a szerelő nem vette észre. ( ) Nem látta, hogy minden tiszta olaj. Kuplung szett csere 65 -ért, oszt gyerünk tovább.
4500 km, és megint szét.
A szerencse, hogy a régi kuplungtárcsa megvolt, behozta nekem és meg elvittem a fékcentrumva felferodolozták vagy mi, és a szar rugókat kicserélték. Így olcsóbb lett, de így is + 50-be volt a szerelő pici malőrje miatt.
Unokatesómnak a Fiat albea kuplungja 4500 km után a friss szett után már csúszott. A váltó oldali szimering köpte az olajat, és neki az volt a gond. Megégett a tárcsa.
Hááát. Lehet a motoron nem akkora gond az olaj a kuplungban.
az igazság az ,hogy nem árt néha a rugokon kivűl mást is cserélni van ott lamella is meg a lemezek is amik azért 20 év után valoszinü,hogy nem gyári vastagságuak már csak hát az olajra kell mindnet fogni mert hát az olaj ugye csuszik De hiába mondja az ember ugysem hiszik ell
óóóótó
na és akkor jó időt mi terem?
ÉS MILYET? ÉS MÉR ILYET? MENNYIÉR? ÉN NEM OLYAT SZOKTAM!
Megycsinálták a munkát,de ahogy kicserélték a vákumszivattyú alatti "O" gyűrűt,odacsípték a szelepfedél tömítést. Csak úgy fröcsög a motorolaj.
Ráadásul nem heti 2X járják Olaszt, meg Németet, úgyhogy a 4500 km 8 hónap alatt került a kocsiba. Utána már hova menjen az ember, hogy bizonyítson?
Ez sajnos nem jelent semmitsem.
A legbosszantóbb az egészben, hogy a szerelő nem vette észre. (
4500 km, és megint szét.
A szerencse, hogy a régi kuplungtárcsa megvolt, behozta nekem és meg elvittem a fékcentrumva felferodolozták vagy mi, és a szar rugókat kicserélték. Így olcsóbb lett, de így is + 50-be volt a szerelő pici malőrje miatt.
Hááát. Lehet a motoron nem akkora gond az olaj a kuplungban.