Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jó hogy a költségeken nyavajgunk. Én sokkal jobban szerettem amióta volt és nekem jobb és kész. (sajnos most nem az van de szó nélkül vennék)
Hát azért bőven olcsóbb mint egy otomata. főleg ha már megbontották... am, a szomszédba van egy hetes bömös, azzal mentem, és nem 2e-res szivó dizelXD nah de j8. fasza a géped poti... most már enyém is indulhatna így... kurva akksi... nah j8
NEKEM EZ a DAF-féle CVT váltós ford széria kéne nem drága felújítani sem, bőőőven száz alatt van, és rendkívűl megbízható, és tartós
Dübörgő motorral és közben polarizálja maga körül a közönséget. (és a környék megremeg)
A békát nem igazán csípem de tényleg fasza gép. (de mi lenne ha egyszerűen belinkelnéd?)
és a felpörgő motor megbillenti a kocsiszekrényt, és süvítve ordító motorral kiló
1,5L Ez halvány A-val.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/ls/lexus_ls_400_automata-3931031 hűűűűűűűű
Látszik hogy nem húztál még be D-be krómozott T alakú váltókart (ami egy min. 5L-es V8-cal állt közvetlen kapcsolatban) és léptél rá a jobb oldali pedálra.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/scorpio/ford_scorpio_ghia_2.0_16v_
akar_uzembentartoival-4567643 ezek mindig tetszettek. jó nagy buflák
Mert a kéziváltó javítása ugye filléres tétel.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubishi/lancer/mitsubishi_lancer_150
0_glxi_1.tulajdonostol_155ekm-4485461
Automata váltó= 300-400e km üzem és akkor valószínűleg meg kell bontani és felújítás következik ~ugyanennyiért.(addig csak olaj és szűrőcsere) Aztán megint 300-400e km problémamentes km következik.(vagy kell egy bontott váltó 50-ért és csá)
De nekem akkor is ez a legjobb.
Egy automata váltónál mindenki okosabb... ha fogyasztásról van szó, bár az újak már tényleg faszák. Csak hát az dög unalom. Mondjuk nem vagyok túl extrás, ami asszonyék opelébe van bőven megfelel, bajuszkapcsolóról való gyorsítás, meg tempomat ,szervo,légkondi azt ennyi elég is. nem de?Persze abba nincs automata váltó 6os kézi Powaa^^ Na meg ha valami tönkremegy benne akkor halál, olyan mint a dízel, valami befosik azt egy vagyon...
mer szerinted, te okosabb vagy, mint egy jó automata váltó?
Szeretem ,hogy én döntöm el mennyit pörögjön a gép alattam Ennyi erővel, motor helyett robogó...
netuddmeg a limóban is milyen király, ahogy csak hanyagul lepattintom a gázpedált plusz a kúszás a lámpáknál, dugókban
és neked m ia véleményed az ótómata költségeiről? nekem gyanús, hogy csak legendáznak, hozzánemértés miatt, de egyenesen senki nem tudta megmondnai, hoyg mennyire drága, és/vagy problémás, mennyi idő után az automata
Élmény a nyavalyának a baszakodás a kuplunggal meg a váltóval. (régen kinőttem én ebből)
aszondom, egy gti vagy hasonló kiadás golf1, saxo, vagy 205... az valami, na de egy ilyne közép szedánnál, a dugóban araszolásnál mire is gondolsz pontosan?
milyen élményt egy másfél tonnás utcai autónál? vaze
Pont az élményt veszi el a vezetésből
otomata kéne
Automata tehát penge.