Hát azért bőven olcsóbb mint egy otomata. főleg ha már megbontották... am, a szomszédba van egy hetes bömös, azzal mentem, és nem 2e-res szivó dizelXD nah de j8. fasza a géped poti... most már enyém is indulhatna így... kurva akksi... nah j8
Látszik hogy nem húztál még be D-be krómozott T alakú váltókart (ami egy min. 5L-es V8-cal állt közvetlen kapcsolatban) és léptél rá a jobb oldali pedálra.
Automata váltó= 300-400e km üzem és akkor valószínűleg meg kell bontani és felújítás következik ~ugyanennyiért.(addig csak olaj és szűrőcsere) Aztán megint 300-400e km problémamentes km következik.(vagy kell egy bontott váltó 50-ért és csá)
De nekem akkor is ez a legjobb.
Egy automata váltónál mindenki okosabb... ha fogyasztásról van szó, bár az újak már tényleg faszák. Csak hát az dög unalom. Mondjuk nem vagyok túl extrás, ami asszonyék opelébe van bőven megfelel, bajuszkapcsolóról való gyorsítás, meg tempomat ,szervo,légkondi azt ennyi elég is. nem de?Persze abba nincs automata váltó 6os kézi Powaa^^ Na meg ha valami tönkremegy benne akkor halál, olyan mint a dízel, valami befosik azt egy vagyon...
és neked m ia véleményed az ótómata költségeiről? nekem gyanús, hogy csak legendáznak, hozzánemértés miatt, de egyenesen senki nem tudta megmondnai, hoyg mennyire drága, és/vagy problémás, mennyi idő után az automata
aszondom, egy gti vagy hasonló kiadás golf1, saxo, vagy 205... az valami, na de egy ilyne közép szedánnál, a dugóban araszolásnál mire is gondolsz pontosan?
akar_uzembentartoival-4567643 ezek mindig tetszettek. jó nagy buflák
0_glxi_1.tulajdonostol_155ekm-4485461
De nekem akkor is ez a legjobb.