mert azt úgy szokták, hogy teletankolják, nullázzák a napi számlálót, mennek vele, majd újra teletankolják, és az utántöltött üzemanyag mennyisége, és a futott km alapján számolod ki.
Na ma kifogyasztottam a tankot, tolni is
kellett kicsit, de most majd tudok fogyasztást mérni. Néha-néha el-el hagyja magát a kicsi, de amúgy minden iccoké.
Haverral pont ezt beszéltük,hogy vegyem le fektessem úgy mintha a hengereken van és toljam rá a gyújtást,elvileg kikéne adnia magát,de ha nem minden esetben nem szár a tűszelep ,akkor lehet beszívom megint,ki kell próbálnom
Ezt el kellene indítani,és úgy megnézni mit is csinál,látszik-e folyás mert így nem fogod észrevenni. Sztem nem okozhat ilyet a szinkron állítás hogy elfolyat 1.2 litert. A régi karbi nincs meg?
Az a baj hogy kívülről folyás nem látszódik,túlfolyón sem jön benzin,akkor menne a pumpa folyamatosan,csak annyi tünt fel hogy a pumpa feltölti a karbit,nem indítom be,majd újra ráadom a gyújtást kb 5-10 perc múlva akkor megint tol a pumpa 2-3-at,ezt nem csinálta a régi karbival,de mivel ez jobb állapotú/ELVILEG/ azért kínlódok ezzel még,nem tom hogy karbi szinkron nem e okozhat ilyet,mert az előző tulaj mondta hogy fülre állítgatták a karbit,de akkor is 1-2 liter képes így elfolyni?
kellett kicsit, de most majd tudok fogyasztást mérni. Néha-néha el-el hagyja magát a kicsi, de amúgy minden iccoké.
Sziasztok
Amúgy sziasztok