Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó sport ez a hegesztés most csinálok össze 100 méter csövet 2 méteresekből
az első kettő érdekes volt és még türelmem is
a bort a csajra? van egy pár üveg itthon!
többen hallottuk, de úgy ám blokk a szívlámpásokig nagyon strapabíróak. Azért mesu ne mond, hogy nem atommmód gyönyörű egy hófehér gsx-r. A yamaha attól még a legjobb motorgyártó
Awi vagy bevont elektróda?
Ezen is lehet cserélni?
Ádám !
Nagyrobesz csere !
RGV 250
állitolag én csak hallotam ,hogy a Gixer K3 1000 res blokk szétbaszhatattlan
szétesikszer? áruló!
saváló pákot honnét lehet ocson biznicelni drágát én is tudok
aha! link mit mehet egy ilyen!
monitorcsere !
Értem én amit mondasz és igaz is, csak mondom, hogy mi a másik oldal ha valamit akarok akkor egy szívlámpás szétesikszert...bár nem egy ezerkettes bandit - ami még szintén olyan lenne, hogy hű de király - de atom.
A hegesztéstöl legyengült szememmel 3 oldal és vibrál a kép
500 ?
meg pörög is. de akkor már 500-as rgv 2T
20.-a óta 43oldal ,szerinted én el tudom olvasni?
Ez így igaz Pupu.
hát ha valakinek csak A"korl."-van akkor megértem de ha korlátlanja van akkor én sem értem.nem hiszem hogy egy 250 és egy 600 fenntartási költsége között akkora különbség lenne.
ja
egy 125-ös póveres 2T
az is megy mint a bolond
Én csak azt nem vágom, hogy akinek lehet nagyobb, az miért ilyet vesz.
Csak a sportmotor feelingje ér valamit, de sztem azt meg lehet unni hamar - viszont a hátrányok maradnak.
Nyugodt túratempó 12 ezres fordulaton, kicsi és drága alkatrészek (de jó sok), rövid élettartam, relatíve magas fogyi.
A magam részéről inkább választanék 2 hengeres 2T-t, vagy 1 hengeres levegős 4T-t.
De télleg nem leszólni akarom, csak nem látom a realitását.
melóba leszek.
5-let, hogy hol lehet neten nézni?
Hajnalban időmérö baszod vagyis reggel
mert ráérnek azt meg az ember belefárad az olvasásba