Előfordul... De figyelj, Én egy nap, vágod egy nap kétszer kaptam simsonnal defektett... szerinted? jó,jó tudom simson... de nem az első kerékkel...sajnos nah meg inkább most kapj, mint az új gummával Nem de?
jövőhetén majd lökök valamit, lehet beizitom a kamot azt valami loghtos onboard. Még nem tudom. Nah jah, figyeltem... de őszintén mondom nem számítottam rá ,hogy kijön hisz látnia kellett... de ha már kijött akkor nyomná neki... áhh lófaszt, megáll az út közepén... satu fasz... de lényeg,nem lett baj.
Azon gondolkoztam, hogy a kék csövön van valamilyen szűrő vagy ott szabadon áramlik-e a benzin? Mert ezt nem tudom. mert akkor mindenképp próbálnám úgy mozgatni a tankot, hogy ne tudjon abba a csőbe belefolyni a felrázódott koszos benzin.
Nah hali srácok. Csak beköszönök, mert szomszéd biztos nem díjazza,hogy húzom a netét Nálunk ugyanis kikapcsolták a netet, mert elfelejtettük befizetni a januári számlát... nagyban reklamáltunk ,hogy mi van, befizettük... erre kiderült .hogy a januárit nem... valószínű a csekk a kukába landolt, mert a februári be van... mindegy Gurultam ma egyet a géppel, nem sokat,egy 50est, hát teszi a dolgát azt kell mondanom Persze hazafele majdnem sikerült lenulláznom, ki jött elém egy furgon, persze megijedt azt a sáv felénél megállt...pff, szerencsém volt,hogy észnél voltam, meg nem jöttek szemből,és ki tudtam kerülni... hihetetlen sok a satu ember Nah,jó hétvégét ha addig nem írnék! faljátok a km-tereket
Pedig egyszerű. Amikor a tankban alig van benzin(könnyen előidézhető állapot) akkor az oldalára fordítod a tankot (nem a motorral együtt ) és kiveszed a két csavart ami a képen látható egységet rögzíti(még a benzincsöveket sem kell levenni) és fűrészlappal levágsz belőle valamennyit. (két csavar vissza-tank vissza és kész) Még ha bénázol akkor is 10-15 perc az egész.
Ma nekem is kerregett az AC. Jöttem hazafelé, aztán leállt, mondom mi a franc, most tankoltam nemrég. Átraktam tartalékra és abba is hagyta, moci is indult.
Ez nem hangzik rosszul, bár egyenlőre nincs kivitelezési ötletem, de majd kiötlöm. Fogyasztási adatokat akkor tudok majd írni, ha megjön a gumi, ezzel tényleg nem akarnék menni... amit mondjuk nem igazán értek, hogy hogy a picsába állhatott meg pont úgy az a rohadék fém, hogy pont merőlegesen szúródjon bele a gumimba.
Azt esetleg megteheted ha lesz kedved hogy a tankban levő kék műanyagcsövet 2-3 centivel rövidebbre vágod és akkor nem olyan hamar kell tartalékra tenni.
Mert én elvettem tőle a naftát annyira amennyire csak lehetett.(mivel a szivató nélküli indítás bármilyen üzemállapotban abszolute nem normális működésre utalt) ezért is várom a fogyasztási eredményeket.
Jajj igen, valami. Amíg hideg a motor, addig néha olyan furcsán visszadurrogós hangja van, mint amikor nem nyitott rendesen az exup. De amint bemelegszik egy icipicit, elmúlik ez a hang.
Szia ábrus a vas a gumin kívül tökéletes, annyira jó, hogy már-már kezdem elfelejteni az állandó félelmet attól, hogy valami tönkremegy rajta nagyon hidegben az indítás kicsit az elején olyan, maaaajdnem lefullados de aztán mégis beáll fordulatra és akkor tudom visszább rakni a szívatót. Alul is megy ahogy kell, nagyon nem tudtam még kiforgatni, de ha megvan a gumi és bekoptattam, akkor megyek egyet itt nálunk a KFC mögött van egy hosszú egyenes, egészen jó minőségű, raktározós terület, ugyan 30-as tábla van, de sose jár senki. Amúgy minden tökéletes. Amit mondtál, hogy szereti a sok benzint, az nagyon igaz. Mikor a gumim tönkrement, aznap már az AC-m is feltöltött szépen, nem kerregett folyamatosan mintha valami gond lenne vele. Szóval minden pöpec!
Ja ez faszás...mondjuk kérdeztem a bérezést, hát nem fogják túlzásba vinni...az oktatói fizu minimálisan több mint a mostanim, a manager-i mondjuk a duplájánál kicsit kevesebb, de ott meg már részesedek az egész cég bevételéből, meg ott azért már vannak jó dolgok...
Nah tényleg tipli.Sziasztok
Qray vazz durva szitu ez a kocsis story, de ne hagyd magad
Nah tényleg lépek, mert aztán kopogtatnak
Sziasztok!
P071 mocijába milyen légszűrőt raktál?