Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem előkeresek valami fogót, és megpróbálom kihúzni a nyákot a dobozból.
Bakker, ez nagyon randa. És szokj le a cigiről
Rosszul írtam, Gyula írta jól, a relére test kell, nem +. A +t megkapja belül.
Köszi mindenkinek!

mindjárt csinálok képeket a dobozról.
Közben meg is van...
Dobj róla egy képet!
Lehet megvan a bibi

A behúhóról a kék-fehér madzag kap egy kis negatív áramot akkor teker a motor. Most kicsengettem azt a vezetéket, és belemegy a fejidom mellett jobbról levő index relébe, viszont onnét nem jön ki a delej.
No lekaptam ezt a dobozt, és elég csúnya a belseje.
Ezt még nem cseréltem ki a gépen, asszem be kell egyet szereznem hozzá.
Ez ugyan a 600-é,de szerintem az 1000-é is ugyanez.A rajzon a 3-as az indítórelé,a vékony kék/fehér vezetéken kap testet,akkor húz meg.A negatív testet pedig a 46-os kis relé adja neki,ha a 23-as Start kapcsoló zárva van,és innen kap diódán keresztül áramot az olajlámpa (21) is,ez a teszt funkció.Na most ha indításkor ez a lámpa halványan világít,akkor nagy az ellenállás a Start vezetékben,(kötések szarok)és sok feszültség esik,nem tud meghúzni a relé.Nézd át a vezetékezést.
sztem ott lesz a gond a 2 közt, relét cserélt már.
Ezen gondolkoztam én is hogy a startgomb és a behúzó relé között lesz megszakadva valami. Valahogy ki kéne mérni neki
Ne a két vastagot zárd össze, hanem az egy vékonyra adj egy direkt pozítívot.
Ha indít (kattan a relé), a vezeték rossz, ha nem, akkor a relé.
Ha a vezeték, akkor indulj el rajta vissza. Az én szar kapcs rajzomon nem láccik.
A startgombtól eljut az áram a bizgentyűig? Olyan mintha nem kapna impulzust, csak ha te adsz neki.
Nem tudhatod, míg nem nézted...
Hali!

Pont ezt beszéltük előrébb valamivel, hogy ez a motor sok ennyiért, még ha alkud az ember belőle, akkor is.

Szubjektív de nekem nem tetszik így csupaszon.

Üdv!
Nem rossz nem rossz, persze gondolom ennyi pénzért el kell neki a törődés, jobban mint a drágább társainak...
Valaki ezt valaki azt mondja. Ez nem olasz kontra magyar kérdés, hanem, hogy a szavaiddal éljek: "csak a jót csak a szépet".
ááááááá a qrvák veszekednek
Persze, nem kell leakadni az elsőnél...

Ha úgy alakul, még visszatérek ide és úgyis kikérem a véleményetek.

az ülés alatt, az akku mögött van egy kis hengeres basz, annak az érintkezőit zárom össze.
itt van eggyel feljebb
Azt írtad, nehéz végignézni a vezetékeket, mert gubancos... pedig csak azt kéne, ill. először a csatikat, utána a relék munkaérintkezőjét.
Mit értesz az alatt, hogy "a behúzót rövidre zárva tudom elindítani"? az indítómotorra adsz direkt pluszt?
Igen az FZR-ével is kipróbáltam, meg másik AC relével is.
A oldalsztender kapcsoló jó, üreset jelzi. A kábeleket biztosítékokat testelést átnéztem.

Pont úgy viselkedik a gép, mintha a gyorsleállítóval akarnák indítózni, de az Ac dolgozik. Vagyis indításkor felvillan az olajszintjelző (kicsit halványabban mint a gyorsleállítóval való indításkor), és nem történik semmi.
Ma is elindítottam egy kicsit rövidre zárva legalább töltse az akkut. Ja a töltés is jó. Lámpát felkapcsolva kb. 2,5-3 ezres fordulaton 13,45volt. Minden más elektronika hibátlanul működik.
Kezd nagyon tele lenni a tököm vele.
Mennyit fizetne a biztosító ha teszem azt véletlenül kigyulladna?
Én múltkor az egyik bütykösön kimértem. Áram van a starter gombnál? Eljut a behúzóbizgentyűig? Miért nem? Ha a behúzóbizgentyűre kötsz traktor nyomógombot akkor beindul? Baszott sok a kérdés......
lehet a behúzón belül van a gebasz ha már minden mást kilőttél akkor csak ott lehet a bibi. Másik behúzóval is csinálja?
Akkor szakértsed meg a motorom miért csak a behúzót rövidre zárva tudom elindítani.
Nekem még jó hagy visítson 1,5 hónap és a fél világgal hallgattatom nem csak a környékkel itt már ismerik
Szőke lány veszekszik a barátjával:
-És azt, hogy érted, hogy nekem mindent többször kell elmagyarázni?!