Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula .
Csocsi mindenkinek!Lejárt a nap hála isten
Jó éjszakát uraim mentem aludni erre a csodálatos napra. .
Köszönöm
Gratulálok FZR huligán
Igy tovább!
OK továbbítom az illetékesnek köszönöm. .
Pupu grat! Most sajna nem tudok quadot, ha lesz vmi szólok

Amúgy szasztok!
Gyulám a 10ből 2,5 sört már vehetsz is 4 vizsgából 1 letudva 1re
Hú, mesu...egy blokkot elhozhattál volna nekem Nyíregyházáról...
Heineken csak azt iszok
Milyet táraztál be?
.
nekem is 2 a hűtőbe de csak holnap
Ezt nálunk forgatták a műterembe
http://www.laokoonfilm.com/ser...
Gratula PUPU! Iszok is egy sört.
szerencsére még nem

állítólag van még pár éve (40-50 nem tudom)
érdekes mert a castrolnál tényleg kicsit férfiasabban kellett váltani vele
köszi,

Nálam váltáskor nincsen gond, tök könnyedén veszi, csak az a qrva üres,
Én egyébként repsollal kacérkodtam, de megnézem mit lehet kapni.
Pont most találtam 2 hozzászólást erről.
Nálam is ugyanez volt a felállás régebben én is castrolt használtam, nekem olyan gondom volt vele hogy 1000km környékén szinte lehetetlen volt álló motornál üreset rakni, meg váltáskor is erőteljesen kellett a váltót kapcsolgatni. Aztán is is átálltam ugyanerre a Motulra és most már csak ezt használom. Ezzel az olajjal nem tapasztaltam a föntebb leírt dolgokat.


hali,figyelj oda az oljra látom 15w50es olajat vettél ez nagyonjo 10w40es volt acbr1000f be és 36c-os melegbe felvonulás közbe tul melegedett az olaj és az egyes hengernél a hajtokarcsapágy megszorult.Erre ügylj.Sok sikert jo kis mocik ezek remélem látok még belöle az utakon.
egy angyal vagy
le kéne cserélnem az olajat a vasba
melegen nem akarja megtalálni az üreset
a castrollal nem volt gond, de mióta valvoline van benne szopat a szerkezet
viszont alig van benne 1000-1500 km, szerintetek?
Attilának már szóltam sztem holnapra meglesz.
Sanyi, megkérdezed nekem légy szíves Szilveszteréket kuplunglamelláról és kuplungrugóról? A kicsibe kellene, jó bele a 400-600-as FZR-é is. Hálás volnék

Jó Úton haladsz.