Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lacinál fellocsoltam a kertet rendesen akkor nálatok valami eső űző mágneses tér van
Reggel néztem az mtv1 közvetítését az most a balcsiról van vizes szeles esős volt a reggel arra.
Ez tök világos én is várom.
most mentek el a felhők nyergelhetsz
http://www.idokep.hu/radar
Jön minnyá Mlas, hogy neki Xenon van és faszául működik + nem is vakít.
Utas? Csomag? Csak simán gurulni kell magyar utakon.
Míg autónál is sokszor azt hiszem villognak szembe, holott csak olyan az út mint az atlanti óceán trópusi viharban. Nem olyan páradús, hanem olyan hullámos.


nem vagy csúcsformában, a múltkori esőből sem lett semmi
ja, refi-H4 kombo.
NEM XÉNA A HARCOS AMAZON !
A Bi-Xenonban igen de értsd meg végre hogy már a "tompított" xenon is vakít mint a barom ha megváltozik a lámpa szöge. Pont ugyanaz van mint amikor jön veled szembe egy autó ami épp felér a dombtetőre és te még a vízszintes szakaszon mész. Addig vakítani fog a szembejövő amíg fel nem ér a vízszintes szakaszra, hiába van jól beállítva a lámpa szöge. A xenonnál ez a fényének a "színe" miatt hatványozottan jelentkezik már egy egész kicsi szögeltérésnél is, ezért mondtam hogy hiába állítod be "jól" a lámpát ha utassal és csomaggal már nem lesz ugyanaz. Ez az effektus miatt előírás a xenonhoz a szintszabályozó ami folyamatosan ugyanabban a szögben tartja a lámpatestet. Rossz időben (esőben/télen) ha a lámpabúra retkes lesz, akkor észrevehetted már hogy a vízcseppek és a szennyeződés miatt sokkal "szétszórtabb" a fénysugár mint mikor tiszta a búra, xenonnál ez hatványozottan jelentkezik ,ezért előírás rá a lámpamosó berendezés.
Fogyasztás: volt itt valahol egy teszt mikor megmérték az "utólagos" kszenon és a H4 fogyasztását,kb egyforma volt (a gyártó ígéretével ellentétben). A gyári xenon elképzelhető hogy kevesebbet fogyaszt de nem hinném hogy van rá párszázezred.
Egyébként én is gondolkodtam rajta de a fent említettek miatt nem vettem pedig én is szeretnék jobban látni este, főleg esőben. (engem ne anyázzon senki menet közben)
Én ha haladósra veszem itt Debrecen táblán belül (szigorúan! ) akkor fel szoktam nyomni. Nappal annyira nem vakít, de legalább minimálissal nagyobb az esélye, hogy nem esem át a kormányon,plexin, majd valami vakegér motorháztetején, mert nem vette észre, hogy tök szabályosan 80-al jövök a 30-as tábla hatálya alatti útszakaszon.

Szevasztok !
Nem neked szántam hanem Emrének
Ma nem motorozok, készitem müszaki vizsgára az FZ-met.
nem akarsz ma motorozni ugye mennek a felhők észak felől
Esküszöm te unatkozol és direkt csinálod...
De mi nem használunk így nem is vagyunk képbe ott van a sok xenon buzi ők tudják.
Nem vitatkozok, csak próbálok tisztán látni, és nem akarok senkit elvakitani.
A H4 kompatibilis Xenon izzóban van tompitot és távolsági fény.
szerintem meg húzz a megfelelő (xenon) topikba vitatkozni
Szerintem a Xenon energia takarékosabb mint a Halogén izzó. Meg ugye jobban is látható napsütéses idöben, hogy a sok autós jobban lásson bennünket az úton.
De hát mentséget mindig lehet találni, főleg ha találni akarunk.
Azt azért ne keverjük ide, annak nincs kellemetlen mellékhatása.
A kszenonnal az a baj hogy az előírt kiegészítő berendezései nélkül vakítja a szembejövőket (találkozok épp eléggel ) de egyébként tényleg jobban lehet vele látni.
Viszont ez kb ugyanaz mintha éjjel-nappal refivel járnék a H4-gyel és leszarnám hogy másoknak ez kimondottan rossz. Vagy amikor a tahó este felnyomja a hátsó ködlámpát mert nem lát hátra(?) és megyek mögötte.
Az a valaki jól mondta. Viszont van élet azért anélkül is bár az izgalmasabb, a 4 csavart érzéssel és inkább csavarhúzóval meghúzva nem okvetlenül lehet beleszakítani a helyére.
tessék 51 oldalt olvass át és akkor megtudod a választ a xenonodra
http://sportmotor.hu/motoros_f...
Tudod mit szereled be és magyarázkodj a rendőrnek hogy miért lehet és nem, dugd az orra alá a motor revüt. Minket valahogy nem mozgat ez a lámpa dolog. Nem használunk nem akarunk használni ott van a xenon fórum menj be oda. És így elkerülheted megint a feszültséget hogy okosabb vagy mint egy ötödikes.
Akkor miért vannak ledes lámpák?
Engem a 80-as években azért akartak büntetni, mert 2db tükör volt a motorkerékpáron, mondván, hogy zavaró a kilátásban.
Most meg 2db a kötelező.
Jó reggelt.