Néha azért keményebben kéne bánnod a vassal mert nem véletlenül van olyan hosszan számozva a km óra és a fordulatszámmérő mutatóját sem mindig neked kellene megállítani, néha rábízhatod az elektronikára.
Menet közben mikor a dugattyú megy lefelé szívási ütemben és nyitva van a szívószelep akkor nincs különösebb gond, de mikor visszaengeded a gázt és ezzel lezárod a pillangószelepeket ilyenkor (mivel vákuum van) onnan van szívás ahonnan csak lehet, így a kopott szelepszár-szimering mellett is bejut némi olaj és mivel ilyenkor nincs "tökéletes" égés ezért csak az olaj füstöl a forró felületeken.
Na a kuplungom megint csinálja a fesztivált. Rugó kicserélve lamella még jó akkor más ötletem nincs csak az alsó munkahenger szarakszik és nem csúszik vissza rendesen más ötletem nincs úgyhogy ha elmegy a napocska előlem akkor szét is kapom.
A kuplungfolyadék helyére jó a fékfolyadék? mert most per pill az van itthon
Én mondjuk nem szeretem a dobozt, nekem nyeregtáskáim vannak...
Nem lehet még! Mint mondottam Zsoltinál, fogtok róla értesülni első kézből, és a tejfakasztó időpontjáról
ezért szerintem kár volt levizsgáznod
A kuplungfolyadék helyére jó a fékfolyadék? mert most per pill az van itthon