Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néha azért keményebben kéne bánnod a vassal mert nem véletlenül van olyan hosszan számozva a km óra és a fordulatszámmérő mutatóját sem mindig neked kellene megállítani, néha rábízhatod az elektronikára.
Menet közben mikor a dugattyú megy lefelé szívási ütemben és nyitva van a szívószelep akkor nincs különösebb gond, de mikor visszaengeded a gázt és ezzel lezárod a pillangószelepeket ilyenkor (mivel vákuum van) onnan van szívás ahonnan csak lehet, így a kopott szelepszár-szimering mellett is bejut némi olaj és mivel ilyenkor nincs "tökéletes" égés ezért csak az olaj füstöl a forró felületeken.
Nem tudom, attól függ, hogy milyen kell, na meg hogy milyen motorra...

Én mondjuk nem szeretem a dobozt, nekem nyeregtáskáim vannak...


tegnap elfogyott
Esetleg egy kis söröcske?
á az se jó fel kéne higitani 1 kis vörösborral
Valaki tájékoztasson akkor mikor is lesz tali és hol,árak?
Igyál egy kis vizet!
a francba kiszárad a vesém
nekem volt hidraulika folyadékom motorhoz shell azzal ment 1évet

Nem lehet még! Mint mondottam Zsoltinál, fogtok róla értesülni első kézből, és a tejfakasztó időpontjáról
mert azt ne is próbáld, de a sima fékfolyadék jó lesz bele
elfogyott azért kérdeztem mert addig akkor nem szedem szét
hidraulika a folyadékot még nem próbáltad?
már megint mi van? kipihented magad hétvégén látom
ha nem akkor szopás
Elméletileg ugyanúgy működik mint a fék,kérdés hogy a gumi alkatrészek bírják-e?
akkor elég lesz egy évben egyszer tankolnod
ezért szerintem kár volt levizsgáznod
Na most akkor mikor is lesz a tali?Ha jól emlékszem felmerült 24-e is!
Na a kuplungom megint csinálja a fesztivált. Rugó kicserélve lamella még jó akkor más ötletem nincs csak az alsó munkahenger szarakszik és nem csúszik vissza rendesen más ötletem nincs úgyhogy ha elmegy a napocska előlem akkor szét is kapom.
A kuplungfolyadék helyére jó a fékfolyadék? mert most per pill az van itthon
Persze,most hogy megvan(lesz) a jogsija,nagy mellénye van!