Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Váá! Most akkor én kerülgessem itt?
Rita elindította a pakot
A teljesség kedvéért el kell mondanom azt is:
Mentségére szolgáljon hogy miután később szembesült a tényekkel, felhívta a tulajt, elmondta hogy ő volt a hülye és visszaadva a teljes munkadíjat elnézést kért az illetőtől majd megcsinálta szelephézagolást. (egy ismerősével közösen, aki már csinált ilyet)
. .
Bár találkoztam már olyan motorszervizt üzemeltető "szerelővel" aki miután levette a szelepfedelet, összevont szemöldökkel kereste az állítócsavarokat. (cbr 600)
Mivel nem talált ezért már csapott is elégedetlenül a homlokára hogy hogy nem jutott ez eszébe mikor meglátta a gépet, megnyugtatta a tulajdonost hogy nagyon szerencsés és jól emlékezett ő, ezeken nem kell szelephézagot állítani mert ezek hidraulikus állításúak. Csak amiatt emelte fel a mutatóujját hogy ha a egyszer a hidrotőkék tönkremennek akkor az bizony drága lesz és Isten hírével (meg a munkadíj kifizetésével) elégedetten engedte útjára a tulajt.
Nem kérdezted tőle hogy miért a hátsólámpa izzói felől próbálja megközelíteni?
Szarakodós-időigényes meló (ha állítani is kell) ezért húzza a száját a "szakember". (azt fel sem merem tételezni hogy megrettent a feladattól )
Hozzá lehet férni, csak le kell venni hozzá a hűtőt.(ez kb:12,7 perc) Anélkül persze hogy nem fér oda. (főleg ha nem akar)
Ö nem az akinek mondtuk
De ezt már mondogatjuk már neked egy jó ideje. Nem is vagy messze Pécstől,nem is értelek igazán. Ez nem olyan moci amihez bárki hozzányúlhat,illetve nyúlhat de nem vezet jóra.Van nekik hozzávaló lkorong készletük,meg egy nagy adag szakértelmük. Mellesleg jó barátom Attila a szerelő,és a Szilveszterrel is jóban vagyok. Csövi gépét is ők rakták helyre,nem is akárhogy. Ábrus is vágja a kérdést.
kihez vitted?
yakomoto Pécs! Az enyémet is ott csinálták(kis frézit),hibátlanul,és hozzáfértek. Milyen szerelőhöz vitted?!
Igen, sajna ennél a típusnál lehetetlen állítani, minden egyes darabot belőnek a gyárban, és aztán úgy marad az idők végezetéig. Nincs mit tenni, kinek milyen jut, szerencse dolga.


Őőőő, izééééé, nem mondta még itt senki, hogy hagyd ott azt a szerelőt?
Biztos mind dolgozik. Rabszolgák
Sziasztok!

Volt a mocim szerelőnél szelephézag állításon, de nem tudta megcsinálni, mert azt mondta, h nem lehet hozzáférni.
Főleg Ábrus véleményére lennék kíváncsi, illetve aki állított már FZR250-esen, hogy ez tényleg így van, ennyire nehéz lenne? Most nem tudom mi a f*szt csináljak, elvigyem márkaszervizbe, ahol csak meg tudják csinálni, lehetőleg jó drágán...?
Itt ücsörögtem a gép előtt,sehol senki. Szabin vagyok.
em vagytok ma túl aktívak
Na így jó lesz.
mennék már vezetni, meg csinálnám a kocsit, de még mindig szerelik
jó is az
Indítsd el a kicsit,töltsd fel az akksit,és takarítsd le rakd el téli pihenőre.
Nekem is volt piros Ladám (1200),és bizony laza tíz lecsúszott a torkán. Kint 8 körül fogyasztott,de akkor szigorúan max 100km/h.
Ettől független sztem csuda jó kis autó volt. A Skoda közelébe sem érhetett.
Skodából is volt egy S110R Coupe,rengeteget szívtam vele. Szarrá volt rohadva,és lépten-nyomon hengerfejes(tömítés átégés)vagy szelepes lett.Alapjárat állandóan elment,és az elosztó tengelynél a szegecs rendszeresen tört. Skodával nem volt szerencsém.
ma végre ráérek. semmi dolgom nincs. ezt ki is használom. ma, SEMMIT nem fogok csinálni
Indul a kellemes 12 órázás...
Jó reggelt !
A 105-össel 7,5-lel jártam. De a BA3 nem megy el annyiból.