Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, figyelni kell rá.
Vastagabb olajat meg nem lehet beleönteni mert az olajjáratai meg szűkebbek.
Az utolsó szerviznél valami olyat öntöttek bele ami nem fogy annyira mint eddig de nem túl bizalomgerjesztő. (ugyanez 1,4-esben teljesen jó)
Most megyek olajat cserélni a Rönóban.
Ja, rendben a buxi, itt született a környéken, meg ide járt nálunk középsuliba (ennek ellenére nem vót meg )
Tudom de hát éppen ez az!
És mégis rajta lehet a kék vagy zöld címke, tehát jó.
Ezért nekiállnának mérni a forgalomban és kész.
Ha híre menne akkor biztos nem akarnának azok menni akik tudják hogy az övéké szar. (azaz akiében van gáz az tuti hogy azzal fog menni, akié mögött meg nem látni a kék vagy fekete füsttől az sem merészkedne ki szmogriadókor)
Persze ha a kevésbé szennyezés lenne a cél.
valahol láttam valami manipulálást a dugókkal ezeken az opeleken, mert valami furatokat elhagytak belőlük és a pasas megcsinálta úgy mint a régi volt, és sokkal jobb lett
az azért komoly 6-8 deci. . . .
magyarán egy debrecen-sopron-sopron-debcrecen úton majdhogynem utána kell tölteni mert alá megy a minimumnak.
Céges új 1,6-os G Astrának 6dl/1000km olajfogyasztásra azt mondták a szervizben hogy normális (mert ezek ilyenek)
Lehet benne valami mert az elődje is benyelt 7-8 dl-t új korától 180e km-ig.
Rönó gépkönyve 0,8l/1000km-nél javasolja hogy látogassam meg a szervizt. (a gyakorlatban nem csökken az olajszintje, bár csak rövid távon használom és ezért kondenzvíz lehet benne rendesen)
Át kell menned a falumon (Szentes) vagy mész a pályán, vagy az 5-ösön végig, de úgy +50km legalább.
nox? jóféle az énekes csaj benne
egyébként neked 100 km alatt tuti megeszik az a szaa vagy 8 liter olajat.
igaz nem motorolajat.
igen?
már sprickoltam vele azóta. (hacsaknem a nyári és téli nem elegyedik, merthogy csak ráöntöttem)
A füst nem minden, a NOx meg a CO a legsúlyosabb, az meg nem láccik. Szar motornál az lehet a gyári érték 3x-a is könnyen.
szinte semmi
hidd el én se fogok hozzányúlni amíg megy.
csak ez nekem nem jó hozzá. VW500.00 vagy VW 502.00 meg kell felejjen az olaj
Az ~2dl/1000km. Az teljesem fasza.
ecce lemeni, papírozni, pénzezni, levinni aa majestyt, másodszor lemenni a nevemre írt, ropogós forgalmis, fényesrendszámos motorért
az egyik henger magas végnyomásából következtette ki
ja, és főleg a köcsög buszok... Be vagy szorulva a buszsávba, és az a rohadt okádja a fekete halált
Azon átmegyek hetente többx, mikor megyek Szegedre
Mért kell 2x menni? Ha kell valamit segíteni, szójjá.
Na de szarul fogalmazok. Ez már a leépülés első jele? Vagy lehet nem is az első?
Ha a csőben és a fúvókákban még a nyári volt akkor az este belefagy.
Az meg oké hogy nem tisztán gázos de szmogriadó esetén miért nem mehet ha csak a gázt használná? (egyébként is hülye lenne a drágább benzinnel menni)
Amikor mentem a GW dobozokért nemtudommárhova akkor megállítottak a 6-oson a rendőrök-KPM-esek vegyesen és aki kicsit is gyanúsabb volt azt fel is terelték a mobil tesztutánfutóra, és azon mértek: féket-kip.gázt-lengéscsillapítást, megnézték a gumikat világító berendezéseket, azonosító számokat és a kocsi alját.
Nekem csak körbejárták az autót amíg a rendőrök átnézték a papírokat, megnézték a gumikat és kaptam egy kip.gáz elemzést.
Az egész kb 10 percig tartott és mehettem Isten hírével. (főleg a dízeleseket basztatták)
Volt egy megviselt Norvég cethalászhajó ami már ott vesztegelt rendszám nélkül félreállítva a kikötőben (124-es Merci utánfutóval) és a legénység szemmel láthatóan esélytelenül próbált tárgyalni a révkalauzzal.
Ennyi lenne ott is mérni szmogriadókor a szemmel láthatóan füstölő vagy öregebb vasakat. (bár akkor BKV-s busz egy sem járna)
Valami baja biztos van, mert egy VW-s ismerősömnek se eszi az olajat (már a szívómotorosok)
Kérdés, hogy emiatt érdemes-e baxtatni - sztem nem. A Ladám 1l/100km olajnál tartott, mikor meggeneráloztuk amúgy ment szépen (kicsit füstölt, de 88-ban ezt leszarta mindenki)
de kétszer lemenni, már pénzben is jelentős. Majd lecigánykodom az amúgy is roppant alacsony árból.