többet fog kelleni váltani, nagyobb lesz kicsivel a fogyasztás, és nagyobb fordulaton leszel kénytelen indulni is ha jól gondolom.
ellenben veri magát kerékre ha húzod neki, és úgy megy majd beszarsz
a végsebességet még sosem néztem és nem is érdekel de a fogaskerék variáláson gondolkodom.nekem nem kell 200 feletti sebesség inkább erősebb legyen és ugorjon.
úgy, hogy 1 főtengely fordulatra a mostaninál nagyobb kerék elmozdulás jusson. hátra nagyobb lánckerék előre kissebb kell. kisebb végseb, nagyobb gyorsulás és kapaszkodás
elvileg szólnod sem kéne,hogy javítsák át a vizsgán!hogyha 96 utáni katalizátoros akkor át kell írnia!ha még idén viszed vizsgára,díjmentes a forgalmi csere!
egyébként elöl csökk, és/vagy hátul növelni.
Csak laza túratempónál (120) is berregni fog nagyon