Be kell szakaszolni még egyet. Éjszakára meg a hűtő-tv-rezsó kombónak meg nem kell mennie.
A hosszabbító meg nem melegszik annyira mert este k. hideg van kint, tehát van hűtése.
Az Opelnél nem tudom hogy van de a Rönón csak rá van nyomva (de baromira) a tengelyre. Lehúzni pedig egy gyári villás célszerszámmal (villáskulcs+fadarabbal szoktam) lehet.
A generátor szíjat is nézd meg! Egyszer úgy jártam,hogy laza volt de annyira! A világítást rákapcsolva simán megcsúszott,és lemerült az akksi is. A töltéslámpa csak halványan világított.
Az elég kevés, 13,8-14,5V között kell lennie világítással. Ha kevés a töltés akkor gyújtáskimaradás léphet fel mikor merül az akksi és alapjáraton ki-kihagy és leáll. Ha nyomod neki akkor valahogy megy de némelyik henger kihagy, ezért sokat fogyaszt és szar hangja is van amíg le nem merül akksi 10,5V környékére. (onnan már leáll)
Mérd meg még egyszer.
A hosszabbító meg nem melegszik annyira mert este k. hideg van kint, tehát van hűtése.
Sziasztok!
Mérd meg még egyszer.