78 km.
megálltam az arborétumnál jövetben.
mértem is:
gyújtás nélkül : 12,71 V
alapj:13,55-13,6 V
lights LO: 13,13-13,22
light HI: 12,87-12.92
light off, full throttle: 13,42 V
érdekes, hogy az alapjárati fordulaton mért feszültség magasabb, mint a tiltáson mért.
nézd oda lehet menni, és mondani okosakat, de azt te is hallod, ha nagyon szar hangja van egy motornak, látod indul-e full hidegen, füstöl, ha igen milyet, egyeesen megy-e, vált, kanyarodik, megáll-é
Köszönöm a gyors válaszokat, pont erre voltam kíváncsi, nekem is furcsa volt az egész motor.. csak nekem nem tűntek fel annyira ezek az idom változtatások, mert most ismertem meg 2 napja ezeket az Exupokat. Lehet megnézem, csak az a baj, hogy nem ismerek itt senkit BP-en akivel mehetnék, mármint szerelőt vagy hozzáértőt.
tonkreteszed azt a szegeny motort:) na de kossunk uzletet.allitolag feled vannak vizsgallaomasok,akik jol dolgoznak. veszek egy uj gumit,valahol beallittatom a karbit meg a szelepeket, aztan elviszem hozzad, es amig el nem kel,hasznalhatod. na?:)
megálltam az arborétumnál jövetben.
mértem is:
gyújtás nélkül : 12,71 V
alapj:13,55-13,6 V
lights LO: 13,13-13,22
light HI: 12,87-12.92
light off, full throttle: 13,42 V
érdekes, hogy az alapjárati fordulaton mért feszültség magasabb, mint a tiltáson mért.