azért fura mert az egyik nyugatitéri srácnak a kései légolajos 600-asában 160.000km fölött van, és olyan csodaszép hangja van, minden probléma nélkül, hogy el sem hinné az ember...
Már megint jól mondja Ábrus főmérnök,a két blokkfelet össze illesztve fúrják fel a csapágy fészkeket,ha összekevered a blokkfeleket,akkor lesz némi pontatlanság ami nem fog jót tenni a motor egészségének.
Értem én hogy motorszám,de ami jól működik azt ne akard elrontani,örülj hogy megy.Ha a hasidom fent van nem nagyon lehet látni,ha az alvázszám egyezik,papirok biztosítás jogsi rendben,akkor sokáig nem fogják keresni a motorszámot.Meg egy kis ezüstfesték sok mindenre képes.Amúgy gépkönyv szerint (azonos évjárattal)csak annyi a különbség hogy a 3HE alaptipus,kilenc országba exportálták,a 3RH-t viszont csak németbe.
Én nem vagyok egyik sem de a lényegre törve: fizikailag össze.
A fekvő siklócsapágyak hézagát viszont mindenképpen megmérném mielőtt véglegesen összeraknám mivel századmilliméterekről van szó és megeshet hogy lesz egy kis eltérés ami kezeletlenül hagyva nagy bajt okozhat.
Gyártásnál az összerakott két blokkfél csapágyhelyeit vonalba fúrják, így biztosítva az egytengelyűséget de ebben az árfekvésben nem hinném hogy ebbe itt komolyabban bele kéne mélyedni. (bár gépműhelyben megoldható de ez megdobja a költségeket)
Tisztelt Mindenki!
Keresek egy hozzá értő mágust,varázslót zsenit! Aki ismeri a 89-91 Yamaha FZR 600 3HE illetve 3RH blokkokat! 3RH-s blokk a gyári de ki kellett cserélnem egyéb okok miatt (most nem részletezem. Van benne egy 3HE-es blokk ami teljesen jól működik.A konkrét kérdés az hogy a 3RH-s blokk azon felét amin rajta van a motor szám össze lehet rakni a 3HE-es blokkal? Vagy ha van egyéb megoldás ezen problémára annak is örülök! Köszönettel!
Kinek számolok több anyagot magamnak?
Mindig előre tisztázzuk a mazsolát, és ez sohasem változik/hacsak nem jön hozzá plusz ami nem volt megbeszélve/
Onnantól kezdve az én dolgom h 4 boltból összeválogassam a hozzávalókat,mert van ami egyik boltba duplája mint a másikba.
Soha senkit nem érdekelt még h mennyibe kerül az anyag, hanem h menyiért kap szép,tartós festést.Deee mégis amikor akad olyan aki ki akarja számoltatni az anyagot az alkudozni szeretne,ill kíváncsi h menyit keresek rajta,mert az emberek nagy része azt hiszi hogy csak beállok, és lefújom,és máris kész
De ez nem így van ugye.Na ekkor szoktam mondani h sajnos most és a közeljövőben nem hiszem h ráérek
Úgyhogy ha csak nem baszom át magamat akkor nem tudok senkinek sem több anyagot számolni
Te figyejjémá aztat meg kéne csináni hogy ha fényez valaki pl fehérre akkor 1 kicsit több anyagot számolsz és az én idomjaimat meg munkadíjjba lefényezed
Értem én hogy motorszám,de ami jól működik azt ne akard elrontani,örülj hogy megy.Ha a hasidom fent van nem nagyon lehet látni,ha az alvázszám egyezik,papirok biztosítás jogsi rendben,akkor sokáig nem fogják keresni a motorszámot.Meg egy kis ezüstfesték sok mindenre képes.Amúgy gépkönyv szerint (azonos évjárattal)csak annyi a különbség hogy a 3HE alaptipus,kilenc országba exportálták,a 3RH-t viszont csak németbe.
A fekvő siklócsapágyak hézagát viszont mindenképpen megmérném mielőtt véglegesen összeraknám mivel századmilliméterekről van szó és megeshet hogy lesz egy kis eltérés ami kezeletlenül hagyva nagy bajt okozhat.
Gyártásnál az összerakott két blokkfél csapágyhelyeit vonalba fúrják, így biztosítva az egytengelyűséget de ebben az árfekvésben nem hinném hogy ebbe itt komolyabban bele kéne mélyedni. (bár gépműhelyben megoldható de ez megdobja a költségeket)
_foschtalitschka_edition-4597234
Keresek egy hozzá értő mágust,varázslót zsenit! Aki ismeri a 89-91 Yamaha FZR 600 3HE illetve 3RH blokkokat! 3RH-s blokk a gyári de ki kellett cserélnem egyéb okok miatt (most nem részletezem. Van benne egy 3HE-es blokk ami teljesen jól működik.A konkrét kérdés az hogy a 3RH-s blokk azon felét amin rajta van a motor szám össze lehet rakni a 3HE-es blokkal? Vagy ha van egyéb megoldás ezen problémára annak is örülök! Köszönettel!
Mindig előre tisztázzuk a mazsolát, és ez sohasem változik/hacsak nem jön hozzá plusz ami nem volt megbeszélve/
Onnantól kezdve az én dolgom h 4 boltból összeválogassam a hozzávalókat,mert van ami egyik boltba duplája mint a másikba.
Soha senkit nem érdekelt még h mennyibe kerül az anyag, hanem h menyiért kap szép,tartós festést.Deee mégis amikor akad olyan aki ki akarja számoltatni az anyagot az alkudozni szeretne,ill kíváncsi h menyit keresek rajta,mert az emberek nagy része azt hiszi hogy csak beállok, és lefújom,és máris kész
De ez nem így van ugye.Na ekkor szoktam mondani h sajnos most és a közeljövőben nem hiszem h ráérek
Úgyhogy ha csak nem baszom át magamat akkor nem tudok senkinek sem több anyagot számolni