de a legtöbb probléma mégis abból van, hogy a biciklis ott van, ahol nem kéne lennie. Persze nem mindig, csak általában.
szted erre a legtöbb autós számít?
. Persze ő húzta a rövidebbet és sérült meg, pedig akkor szabályosan, kivilágítva, jól látható helyen közlekedett. Behorpasztotta az autó jobb oldali ajtaját( persze a csávó nem vett észre semmit és tovább is hajtott
)
Engem idáig 5x ütótt el autó. Útána volt jajgatás,"de hülye voltam,bocs,ne haragudj"
Szerintem meg képben van, mert amit leírt az a valóság. Én nem utálom a bringásokat, de elég sok veszélyes helyzetet kellett kivédenem az elmúlt pár évben(autóval), pedig én tényleg szabályosan közlekedtem.De gondolom faluhelyen ez biztos másképp van.
persze egy lusta geci autósnak mindegy ha méterenként gázfék (ahogy napmintnap a dugóban ülve látom őket, szerintem szeretik is, különben miért csinálnák...), de nem nagy segítség az olyan bringaút, ahol egy menet alatt szétbaszom a kerekeket
Lenne még mit dolgozni ezen a bringásközlekedés dolgon.
Én se kedvelem őket, kivéve a Sanyit
. A biciglivel behajtani tilos tábla mintha ott se lenne, tekernek egymás mellett a Szentendrei úton...
).
hazajöttünk. nem akarok még aludni. inkább tankozok még kicsit
(inkább mint betegen keljek)
Viszont amikor felhőben mennek műszakváltáskor, elfoglalva az egész sávot és az autók lépésben mennek utánuk, majd finoman rádudálva hogy menjen már le az út szélére (vagy az annyába) vagy oda sem bagóznak vagy vigyorogva hátranéznek és tekernek tovább. Megesik hogy némelyik még be is mutat, na akkor én is le bírnám őket taposni egy Kamazzal.
Ez a viselkedés független attól hogy bringa,autó vagy bármi más, ez egyszerűen a másikkal való együttműködés hiánya és az emberi tahóság keveréke.
Én is járnék bringával dolgozni ha lenne bringaút Dunaújvárosig de mivel nincs így nem akarom magam eltapostatni senkivel.