Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az attól is függ mit is csináltál. Pia,vasúti átjáró,súlyos halálos baleset okozása esetén ugrik minden.
Általában csak a kategóriát veszik el,ha dolgozol vele. Persze ezt kérvényezni kell. Volt rá pár eset nálunk,a B udrott de melózni tudott a delikvens. De persze az sem mindegy miért történt a dolog. Piáért ugrik az egész.
Én nem tudom sehogy. Kérdeztem.

Nem esem abba a hibába, hogy azt gondoljam, így van, mert így logikus... Törvényben, jogban ne keress logikát
A munkatársam ilyet vett. Na Ő már megy vele rendesen. Harkány felé 180-200. 3 napja.

A másiknak egy VTR 1000 sp2 van,alig 17000km-rel. Ő is száguldozik vele rendesen. Mindig parázik mikor kap fotót,mert Balcsiról hazaért egy óra se kellett. Utána két hétig nem is ül rá,majd kezdődik minden az elejéről.
Én is igy tudom!
Tényleg, Sanyi, nem néztél még utána, lehet külön "elvenni" A és B jogsit?(vagy esetedben a buszost) Végül is, vizsgázni is külön kell rájuk...
Ha valakitől elveszik az A-t, attól elvileg vezethetne B-t, mivel semmi összefüggés nincs köztük... és persze fordítva is.
azt a kategoriaát veszik el tudtommal, amelyikkel aszabálysértést okoztad!
Tudod nekem fontos ez a szempont is,mert a jogsi a megélhetést biztosítja a kis családomnak. Meg aztán úgysem szeretek száguldozni.

Mondjuk a bringa az más kérdés,ott is inkább az emelkedőket kedvelem. Mert ugye lefelé bárki tud gyorsan menni,de felfelé már sokaknál nagy a baj.
Én csiptem a frét csak meg kellet szokni a MAD MAX ÉRZÉST!
De 90-100 körül atomstabil. Úgysem szabad gyorsabban menni,mert ugorhat hamar a jogsi.
Én mondjuk elég sokat járok 2 személlyel / 85+75 kg/ ahhoz már kevés,meg nem szeretem azt sem ha egyenesben,leforog 260-nál,ez volt a baj a frével is,meg még azt vettem észre hogy nagytempolyu 200 köruli nyujtott kanyarokban nem olyan stabil mint a nagyok,kisebb suly meg rövidebb tengelytávmeg talán az egyenesfutása sem olyan biztos 200 felett.
pont ezt akartam mondani,csak az a 40kg - az igazábol60kg!az én motorom 180kg a fré meg 235 volt!Tényleg olyan mind ha bicikin nyomnád!mindig is 600 párti voltam,böven elég!
Egyszemélyes normál temponál 2000 környéki 600-as simán tudja azt mint a fré ,nem kell neki annyi nyomaték mert joval könnyebb a sulya,kicsit jobban kell pörgetni,meg többször kell használni a váltot,féktávon olyat be tud szurni hogy csak néz az ember,mert a fékei legalább olyanok ha nem jobbak mint a fréé,meg van 40 kg sulyelőnye,ami azért nem kevés.a nyomatéknak meg semmi köze a sebességhez,nézd meg az uj ezreseket 190 lo,115 Nm azt lealáznak mindenkit gyorsulásban meg végre is.Na lassan indulok Pestre a Symába,megnézzük a teremcrosst!
Igazad van!átlag ember normál uton vagy pályán gyorsabb egy ujabb hatszázassal.Én mentem tavaly a fré után egy 2002-es r6-tal,végre is ment közel annyit mint a fré de a 40 kg minusz a manőverezésnél meg a féktávokon hatalmas előny ugy dobtam be meg vettem ki a körforgalomból mint egy "biciklit".Tesztek alapján az ujabb ezresek is csak akkor gyorsabbak /nem versenyzővel/ha van rajtuk kipörgésgátlo,mert máskép ledob a 200 ló!
Csótány
Van sok olyan teknikás pálya ahol a kisebb elöny ezis tény ! De én nem a pályárol beszélek . Normál körülmények mellet . Vann a 600 ban is nyomaték én nem mondom de ahoz pergetni is kell de azért valjuk be nem pergethetjük állandoan minden egyes méteren ,hogy nyomaték bombáa legyen
Hali pupu.
Milyen állat ez?
Hali
Egy jó pofáju gép :Olcsó, jól megy,szeretik a fiatalok.
Pontosan így volt a pályán mikor mentem Kékestetőre,140-nél kaptam egy erősebb szembeszelet 6-ba,mindjárt esett vissza a fordulat.Igaz az enyém csak öccászas.
Hol a "t" ? így nem ércsük
olvastam tesztet r6r vs gsxr1000 csúnyán elpacsálta a 600as az 1000 ugyanazzal a pilótával gumival kb 3mp jobb időt ment.