A kék testkábelt kösd a másik oldalra,a fekete testkábelhez,egy csavar fogja őket testre.Az a fekete megy az akkuhoz,és azt is pucold meg,ha oxidált,Asszem Pupunak ez a fekete testkábel volt rossz kontaktusban.
Gondolom ez nem te vagy?
A három fázis összesen ad 21 A-t,Rá kell mérni ellenállás méréssel,a-b,b-c,a-c módon a három vezetékre,ha jók,közel egyforma értéket kell mutatniuk.Persze álló motornál.Aztán testre is mérd meg mindhármat,lehet testzárlat is.
Ja látom,akkunál is pucoltad.Lehet a generátor egyik(vagy kettő is)fázisa zárlatos,nekem is csak egy fázis dolgozott,Pörbölyről helyzetjelzőkkel jöttem haza,mert a fényszórókat már nem bírta el.
Az akkunál is pucold meg a csatlakozó kábeleket,próbaképp rá is kötheted az akkura direkt a fesszabályzót,zöld/sárga plusz.kék minusz.És így mérj feszültséget.
már beraktam de valami más baj is van,bár már nem ingadozik a töltés de nem az igazi, alapjárat lámpával-anélkül:13.5v
fordulat ugyanúgy 12,8v
csatlakozók tisztítva.tank mellet,feszszabnál,aksinál, mi lehet még a baj?
A három fázis összesen ad 21 A-t,Rá kell mérni ellenállás méréssel,a-b,b-c,a-c módon a három vezetékre,ha jók,közel egyforma értéket kell mutatniuk.Persze álló motornál.Aztán testre is mérd meg mindhármat,lehet testzárlat is.
fordulat ugyanúgy 12,8v
csatlakozók tisztítva.tank mellet,feszszabnál,aksinál, mi lehet még a baj?