le kellett sajnos,mert a váltó áttételezése gyárilag annyira pályás,hogy az 5.-et 120-nál,a 6.-at csak 160-nál lehetett kapcsolni.Annyira leesett másként a fordulat(3000 körülre),hogy erőlködött csak a motor...
Most 70-nél lehet 5-et,120-nál a 6.-at rakni,az utolsó fokozat még mindig hosszú,de ezt majd csak a lánc cserekor fogom módosítani,mert most csak egy első lánckereket vettem.
Kicsit elfogyott most a pénzem,mert a merci költségei már most a 3x-osánál járnak,és venném kell még 4 gumit és telibe kell fényeztetnem
Épp most jöttünk meg Pécsről és láttunk már pár motorost.
Hazafelé épp hogy elhagytuk a Pécs táblát amikor látjuk hogy szemből messziről megcsillan valami hatalmas 300+kilós bordó tömeg és elegánsan gurul ki a Mol kútról, majd kanyarodik ki a 6-osra Pécs felé. Csodálva nézzük ahogy ragyog a napfényben a Torino Red Pearl metálba kevert ezüstpor és vonja be valami csodálatos aurával a hatalmas testet. Nincs sok idő nézegetni mert 110 körül megyünk de látom hogy ez még akkoriban készülhetett amikor számított hogy egy motor szép legyen és ragyogjon a króm a szelepfedeleken.
Aztán meghallom a boxer jellegzetes dorombolását ahogy elmegy mellettünk és látom hogy az asszony is döbbenten nézi.
Köszönöm gida, gyönyörű lett.
Tudom hogy én nem számítok de pl. nekem közömbös. (persze attól még elismerem hogy jó gép és én is alig vártam az első Motorrad tesztet hogy akkor most tényleg megy-e 300-at vagy nem )
Én mondtam ezt a gépet vagy utálod vagy oda vagy érte,senki számára nem közömbös,és ha eltölt rajta az ember egy kis időt akkor érzi meg igazán a varázsát!
Most 70-nél lehet 5-et,120-nál a 6.-at rakni,az utolsó fokozat még mindig hosszú,de ezt majd csak a lánc cserekor fogom módosítani,mert most csak egy első lánckereket vettem.
Kicsit elfogyott most a pénzem,mert a merci költségei már most a 3x-osánál járnak,és venném kell még 4 gumit és telibe kell fényeztetnem
nekem le lett ma áttételezve az rsv,megkapta az új papucsokat meg a k&n-t
Hazafelé épp hogy elhagytuk a Pécs táblát amikor látjuk hogy szemből messziről megcsillan valami hatalmas 300+kilós bordó tömeg és elegánsan gurul ki a Mol kútról, majd kanyarodik ki a 6-osra Pécs felé. Csodálva nézzük ahogy ragyog a napfényben a Torino Red Pearl metálba kevert ezüstpor és vonja be valami csodálatos aurával a hatalmas testet. Nincs sok idő nézegetni mert 110 körül megyünk de látom hogy ez még akkoriban készülhetett amikor számított hogy egy motor szép legyen és ragyogjon a króm a szelepfedeleken.
Aztán meghallom a boxer jellegzetes dorombolását ahogy elmegy mellettünk és látom hogy az asszony is döbbenten nézi.
Köszönöm gida, gyönyörű lett.
http://www.youtube.com/watch?f...
2.