A szervizfüzete szerint 5e km-enként itt szervizelték a GTR-t 60e km-ig. (állítólag most van benne 72e km)
Ami érdekes az az hogy 45e-ig mindegyiken rajta van a dátum is (2000.01.20 volt) azután csak a pecsétek és az aláírás. (60e-nél betelt a füzet)
A gumijai 2003-as gyártásúak és alig van rajtuk kopásnyom. Ha nem tekerték meg az óráját és nem kukáztak rá eladáshoz a Belgák valamilyen gumikat (elég hülye méret szóval nem olyan könnyű találni mint 180/55-17-est) akkor nekem az a gyanúm hogy ez a motor baromi régóta nem ment már. (itt Pakson is áll vagy 1,5 éve)
Lehet bepróbálkozok egy mailben a kinti szerviznél, hátha megtudok valamit. (aztán lehet megírják hogy 2007-ben járt itt utoljára 213e km-nél miután ropira törték harmadszor is )
Emmúúúlzóóóó!
Ez olyankor van amikor nem sikerült rendesen tömíteni a blokkot és víz folyik be a váltóházba az olajhoz és a váltó forgó alkatrészei turmixgépként elkészítik a koktélt.
Sziasztok!
Hozzám került javításra egy simson robogó,szikra nem vót,kicseréltem a két kondit fasza lett van cikra,de a motor továbbra is dadog hullámozva jár,elvileg nem rég lett főtengőzve,a gyertya meglepően olajos dzsuvás mikor kivettem,a lendkerék szimering felől nincs olaj folt,úgy gondolom szimeringes az olaj felől,vagy farsot szív valahonnan,hát szétbontottam,ez vajon mííííííííííííííí?
Gondoltam hogy mindenki nekiállt veszettül gépelni
Most már csak az a kérdés, hogy mikor jön a következő mail, amiben közlik, hogy: Sajnálattal értesítjük, de xx számú megrendelését a megrendelésben visszaigazolt fogyasztói áron nem tudjuk teljesíteni.
A terméket átveheti telephelyünkön nettó 3215 FT,-os áron vagy 80.000,-Ft +áfa megrendelés felett díjmentesen megküldjük a részére.
Ami érdekes az az hogy 45e-ig mindegyiken rajta van a dátum is (2000.01.20 volt) azután csak a pecsétek és az aláírás. (60e-nél betelt a füzet)
A gumijai 2003-as gyártásúak és alig van rajtuk kopásnyom. Ha nem tekerték meg az óráját és nem kukáztak rá eladáshoz a Belgák valamilyen gumikat (elég hülye méret szóval nem olyan könnyű találni mint 180/55-17-est) akkor nekem az a gyanúm hogy ez a motor baromi régóta nem ment már. (itt Pakson is áll vagy 1,5 éve)
Lehet bepróbálkozok egy mailben a kinti szerviznél, hátha megtudok valamit. (aztán lehet megírják hogy 2007-ben járt itt utoljára 213e km-nél miután ropira törték harmadszor is
Fasza,úgyis szétszedem újratömítem az egészet
Ez olyankor van amikor nem sikerült rendesen tömíteni a blokkot és víz folyik be a váltóházba az olajhoz és a váltó forgó alkatrészei turmixgépként elkészítik a koktélt.
Hozzám került javításra egy simson robogó,szikra nem vót,kicseréltem a két kondit fasza lett van cikra,de a motor továbbra is dadog hullámozva jár,elvileg nem rég lett főtengőzve,a gyertya meglepően olajos dzsuvás
Rendeltem 12 litert.
Most már csak az a kérdés, hogy mikor jön a következő mail, amiben közlik, hogy: Sajnálattal értesítjük, de xx számú megrendelését a megrendelésben visszaigazolt fogyasztói áron nem tudjuk teljesíteni.
A terméket átveheti telephelyünkön nettó 3215 FT,-os áron vagy 80.000,-Ft +áfa megrendelés felett díjmentesen megküldjük a részére.