Ma szívatott a gép,a jobb oldali telószár csere.
A munkahenger menete kiszakadt. Neki álltam a cserének,ha már ott vagyok, az első féktárcsákat kicseréltem ,alig tudtam meglazitani a csavarokat , most végeztem
Hali
Szép jó estét mindenkinek.
Ha nem értesz hozzá:nincs szerszám:
Azzal kel kezdeni,hogy egy 12/v fáziskeresővel az aksiról elindulsz sorban,ha nem találod egy elektromos ismerőssel nézesd meg,ha az sincs autó vbillamossági szerelő!
OK, hogy megnézted a csatikat, de legelőször azt kéne megnézni, maga az egység kap-e áramot? Ott közvetlen, a bemeneténél, Voltmérővel.
Ha igen, akkor jó lenne egy szkóp, azzal 2 perc kimérni - de gondolom, az neked nincs
Nem tom, a jeladót mivel lehetne mással megnézni, hátha valaki ideírja...
Sziasztok! Következő lenne a problémám: 87-es FZR1000 Genesis-emen elment a gyújtás, "megszűnt a szikra". Amit tudtam már végignéztem. Vezetékeket, csatlakozókat, gyújtáskapcsolót stb. Tud valaki olyan módszert, ötletet, amivel le lehetne csekkolni, hogy a Digital Ignitor egység (TID14-57) él-e még? Megnyugodnék, ha nem az ment volna tönkre, mert a neten böngészve nem tűnik olcsón beszerezhető darabnak.
Előre is köszönöm a segítséget!
Az öregasszony elmegy a dokihoz:
- Doktor úr, nem tudom mi a baj velem, de folyamatosan szellentek. Szerencsére nem lehet észrevenni, mert nincs szaga és hangja sem, de engem mégis zavar. Most is, hogy itt beszélgettünk, már vagy ötvenszer szellentettem. Kérem, adjon valami orvosságot!
A doki felír neki valamit és megkéri, jöjjön vissza egy hét múlva. Jön is az öregasszony magából kikelve:
- Mi a fenét adott nekem, maga idióta! Mióta szedem, továbra is hangtalan, de olyan büdös, hogy az kibírhatalan!
- Legalább a szaglása rendbe jött. Felírok valamit a fülére is, jó?
Király! Ma én is bericcentettem a motort, mentem egy karikát hű de jó volt.
Vettem a kupakra ilyen sisak zoknit egész csendes lett úgy érzem. Bár már nem nagyon emlékszem tavaly milyen volt, de szerintem jobb lett.
A munkahenger menete kiszakadt.