Semmit.
Szigorított volt a héten amùgy is, csak egy sima ellenőrzés.
Mögém állt be miután kiengedtem azt akit igazoltatott, azt hittem velem nem is foglalkozik, mentünk kb 200m-t és "recsegővel" félreállított.
Elkérte a papírokat, azzal nem is volt gond, csak a hátsò gumimmal, a szìnnel meg az indexemmel.
Kaptam egy papírt amivel a stùdiòig eljöhettem oszt voda.
Na úgy lesz, hogy augusztus utolsó előtti vagy utolsó hetében megyünk a tengerre hárman három motorral. Mlas foglal olcsó szállást lehetőleg közeli helyeken nem az Albán határ mellett. Ha esetleg nem lenne, akkor indulás előtt lebeszéljük a szállást itt. Vagy foglalunk kész sátrat vagy valamit ha van üres, ha nincs akkor viszünk sátrat. Azt biztos fel tudjuk verni valahol a kerítés mellett...
A jobbos ablak eddig is nehezebben járt kicsit mint a másik, vagy megszorult vagy valami elektromos nyűgje van. (holnap megnézem)
A lékkondi meg műkszik csak néha olyannya van hogy betódul a meleg pára, azaz kikapcsol (de a ződ led világít a gombján) és csak akkor kel életre ha kikapcsolom kb: 5 percre. (ma magától megjavult csak nem hűtött pár percig)
Viszont hazafelé Hévizről Balatonkeresztúrnál kezdett sz&rakodni 2x de aztán végig jó volt.
Ma talán egyszer csinált olyat hogy kikapcsolt és jött be a párás meleg de aztán pár perc múlva működött végig. (manuális klíma persze)
Most is nyomattam alapjáraton az udvaron és ment rendesen.
Egyébként gondolkodtam egy 530d-n de aztán elvetettem.
Ne engem hibáztass, én mondtam, BMW-t vegyél (ez a mondás mindig bejön ezentúl )
Ablak: ha a többi megy, akkor nem valószínű, hogy vezérlés, inkább kábel v. kapcsoló, ezt megoldod te.
A klímát meg egy elektromos kuplung szokta kapcsolni, azt tudod próbálni alapjáraton otthon, az se nagy ördöngős, ha a vezérlése rossz, az nagyobb gond.
Sziasztok! beszéltem a szerelővel, és szerinte is szelepszár szimering okozza az olajzabálást. namármost megkérdeztem, h mibe kerülne, csak a
munkadij úgy 15-20 ropi, az anyagköltség pedig elég változó! meg ha már ottvagyunk gondolkoztam gyűrűcserén is, meg mintha 1500-at mondott volna hengerenként hónolásra, azt is bevállalnám, hh a kompresszió is javuljon. namármost ki tudna nekem segíteni, h ezeket az alkatrészeket honnan tudnám olcsón beszerezni?
Szigorított volt a héten amùgy is, csak egy sima ellenőrzés.
Mögém állt be miután kiengedtem azt akit igazoltatott, azt hittem velem nem is foglalkozik, mentünk kb 200m-t és "recsegővel" félreállított.
Elkérte a papírokat, azzal nem is volt gond, csak a hátsò gumimmal, a szìnnel meg az indexemmel.
Kaptam egy papírt amivel a stùdiòig eljöhettem oszt voda.
A lékkondi meg műkszik csak néha olyannya van hogy betódul a meleg pára, azaz kikapcsol (de a ződ led világít a gombján) és csak akkor kel életre ha kikapcsolom kb: 5 percre. (ma magától megjavult csak nem hűtött pár percig)
Viszont hazafelé Hévizről Balatonkeresztúrnál kezdett sz&rakodni 2x de aztán végig jó volt.
Ma talán egyszer csinált olyat hogy kikapcsolt és jött be a párás meleg de aztán pár perc múlva működött végig. (manuális klíma persze)
Most is nyomattam alapjáraton az udvaron és ment rendesen.
Egyébként gondolkodtam egy 530d-n de aztán elvetettem.
Ablak: ha a többi megy, akkor nem valószínű, hogy vezérlés, inkább kábel v. kapcsoló, ezt megoldod te.
A klímát meg egy elektromos kuplung szokta kapcsolni, azt tudod próbálni alapjáraton otthon, az se nagy ördöngős, ha a vezérlése rossz, az nagyobb gond.
vagy itt
link
munkadij úgy 15-20 ropi, az anyagköltség pedig elég változó! meg ha már ottvagyunk gondolkoztam gyűrűcserén is, meg mintha 1500-at mondott volna hengerenként hónolásra, azt is bevállalnám, hh a kompresszió is javuljon. namármost ki tudna nekem segíteni, h ezeket az alkatrészeket honnan tudnám olcsón beszerezni?
Ma ezt dobta a gép.