Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső, ezt nem vágom - mind rugózik elöl-hátul... mire gondósz?
Én ne kötődnék a régi dolgokhoz? Léccilécci, ezt mondd meg a Zasszonynak ő mindig azt mondja, hogy én a múltban élek, nem dobok ki semmit, régi (sok éves) olyan dolgaim vannak, amit más már kidobna (és igazából meg is engedhetném az újat és drágát)

Azért motorban már nem ülnék vissza MZ-re - őszintén, a minőségi igényemet nem elégítené már ki, még ha jó is visszagondolni rá.
Wartburggal is jártam, mikor arra volt lehetőség, de pl. azt nem sírom vissza
Ebben van némi igazság de nekem azok a motorok is hiányoznak mivel sokat dolgoztam rajtuk és veled ellentétben én kötődöm a megszokott/bevált dolgaimhoz.
Az viszont nem igaz hogy amit akkor nagyon akartam az ma ne izgatna fel. Igenis hogy sokszor eszembe jut mostanában is hogy csak kéne másodiknak egy azok közül amikre akkoriban vágytam. (csak rohadt hosszú a lista és anyagilag sem fér most bele még egy, meg hát még mindig olyan qrva drága egy öregebb milvóki evó v2 de a GW B10-es biztosítását semmiképpen sem fogom veszni hagyni )
Régen lehetett kapni MZ TS 250 modellt ami elől hátul rugózott. Emlékeztek rá? De jó lenne most egy olyan...
Nézni kéne egy kompressziót és ki kellene próbálni a trafókat is megcserélni.
hellosztok
van egy yamaha fzr 1000 és az egyik henger nem megyen másik gyertyával semi ? ilyenkor mi a tenedőt?
Nálam ez abba az irányba tolódott el, hogy azt nézem formáját, vagy más tulajdonságát tekintve mennyire "hosszútáv futó".
Értsd: Klasszikus
Saját tapasztalatom alapján igen - persze mindenki más
Persze lázba hoz, de már nem azt nézem, mennyi van beleírva (10 évesen) se azt, hány LE (20 évesen) hanem hogy milyen technika-technológia (manapság)
Akkor ez a kor jele? Mármint hogy nem nagyon hoz lázba a sok ilyen-olyan motor? Na persze van ami azért mégis, de már korántsem annyira mint egykor.
Hol vetted az ETZ-t? mert az enyém hajszálra ilyen volt a csomagrács nem egy kb. 20*60mm laposvassal van felrakva?
Sztem az enyém is 86-os volt, de lehet, 85-ös, rég volt. Akkoriban 3 motorom volt, egy Verhovina, egy S51B, meg egy ETZ.
Nagyon öregszel, József hogy így előtörtek belőled a régi szép idők
Te valójában nem azokat a motorokat siratod, hanem az életed azon részét - hidd el ÉN megértem... akkor a motor volt minden, ma más dolgok sokkal fontosabbak, nem csoda, hogy már egy olyan motorra sem izgulsz fel, amiért 15 éve a fél karod adtad volna. Telik az idő...

Komolyra fordítva: "hogy mit érzel közben" - azt érzi, hogy "de jó lenne, ha 100 felett is menne"
Azért mert nem olcsóbb mint a többi. A lényeget meg gyulám fentebb kifejtette. (amiben aláhúznám a Japán belpiac kifejezést)
Minden elismerésem az MZ-k miatt, ma már nem "trendi" (de utálom ezt a szót) ilyesmit fiatalon felvállalni. Pedig sosem az számít hogy mivel mész, hanem az hogy mit érzel közben. (csak ezt majd később se felejtsd el)
14 évesen kezdtem el motorokkal foglalkozni de már korábban is azokkal volt teleragasztgatva a szobám fala. Volt nagyon sok és sokféle gépem a csepptankos Jáwától a Danuvián, Izsen, MZ-ken, Stb.-n át a mostaniakig, alakítgattam-szerelgettem őket és ha hiszed ha nem, jó pár éve azt gondolom hogy azok a gépek nekem sokkal többet jelentettek akkoriban mint bármelyik "nyugati vas" az utóbbi 8-10 évből. (mondom ezt úgy, hogy akkoriban természetesen mindegyikünk "igazi nyugati Nagymotorra" vágyott sok-sok köbcentivel és lóerővel ami persze anyagilag akkor(is) elérhetetlen volt)
Jó volt nézegetni a képeidet.
Nyugodt lehetsz, vagyunk így egy páran. (sokszor én is kiborulok miatta)
Én pl. azon kisebbség közé tartozom akik még kitartanak és nincsenek fent a fészbúkon és hasonló példamutató oldalon. (persze csinálhatnék valami kamu nevű reget a belépéshez de nálam ez valahogy elvi kérdés)
Lassan viszont már az íróasztalom fiókját sem tudom anélkül kihúzni hogy ne kéne bejelentkeznem hozzá a "fészre"
Ezért is vettem egy öreg Star-t,igaz több bajom van vele mint az összes eddigivel.
A 250 és 400-as japán belpiacos,Európában nem elterjedt,nincs hozzá szervíz háttér.Japánból jön az alkatrész és nagyon nagyon drága.Míg 600-al meg 1000-el sűrűbben találkozni,bontóból és hirdetési oldalakon van hozzá alkatrész.A másik pedig,hogy előbb-utóbb kinövöd és nagyobbat akarsz,de a váltás is költséges lesz.Érdemes nagyot venni ami meg is marad,nem kell félni tőle csak ésszel kell bánni a gázkarral.
"felborult értékrendű mostani világ" Kezdtem aggódni már ,hogy csak én látom ugyan így a dolgokat de nem .....
:)
És miért nem? Inkább gyűjtsek tovább, 5-600-ra?:)
Állat! És mennyit megy?
Mivel alapvetően kedvelem azokat a fiatalokat akik ebben a felborult értékrendű mostani világban MZ-Jawa stb.-vel nyomják és még büszkék is tudnak lenni rá, ezért ábrus úgy döntött hogy válaszol neked: Nem.
Sziasztok! Megjött az új vas :-D
FZR 400-at érdemes venni? :)
Vagy nem? Valakinek itt esetleg van, vagy volt?:)
Mentem éjszakára.
Nem minden csaj szereti ha ajtóstól rontanak rá.