Vettek? max loptak... Hát nem volt egy bonyolult porlasztója, az biztos
Mi kb. 100 km-t mentünk vele napnta, és minden este megtankoltuk, mert feléig se volt már addigra bár szántást kapott egész nap.
Azér szép idők voltak azok, jó, ha az ember 20 éves. Kemény és xar meló volt, de mi röhögtünk egész nap (a főnök nem annyira )
Hát igen, a boldog 86-91 évek... lenyomtam ott 3 évet, plusz a katonaságot.
Most is dolgoznom kell majd, megyek a céghez fel PCt meg ajtót javitani, látod, milyen korán keltem
Akkor biztos tudod hogy csörög-zörög, nyeklik-nyaklik de elmegy szinte mindenhol.
Mikor katona voltam ilyen volt a mentő a laktanyában.
Elég durva tüdőgyulladással vittek vele a kórházba, a stabil 60-as tempó és a bömbölő hangzavar mellett komolyan foglalkoztatott a gondolat hogy nem érek be élve hogy megmenthessenek.
Én még vezettem is, hóban, földuton, vasút mellett. Mikor még ott melóztam a vasuti távközlöknél, katasztrófa helyzet volt, és ilyennel mentünk hibára. Mindenütt elmegy.
Sziasztok!
Szükségem lenne FZR 600 as jobb és bal oldali idomra!
Akinek van eladó kérem szóljon!
Karc, rossz festés vagy szin nem számít, ha törött volt és javítva van sem baj csak darab ne hiányozzon belőle!
Kérdésem: FZR 500 as idom passzol FZR 600-ra? Van valakinek iylen tapasztalata?
igen! csapattag voltam debrecenben jópár éve a hőlégballon világkupafutamon, és ott mior nem repültem, akkor nekem jutott a megtiszteltetés (muhaha), hogy a jószág után menjek hegyen völgyön át. Duplakuplung, miegymás.
Épp azt írtam hogy nem mindegy mert 2,4 alatt sz&r volt.
De hogy te "kitapasztalod" azt a pár tizedet egy ilyen mérleghinta futóműnél, na arra baromi kíváncsi lennék hogy hány mp-et javulnál körönként.
Egy ilyennek pályán max. 'tűrhető' illetve 'nem jó' fokozata van és ne téveszd már össze egy precíz futóművű GSXR 600/1000-rel vagy egy R1-gyel aminél valóban érezhető a változtatás. (aminek mellesleg szintén 2,5/2,5-2,9-et ad meg a gyár)
Már kisütött a napocska--igaz kifőzni nem fog
Mi kb. 100 km-t mentünk vele napnta, és minden este megtankoltuk, mert feléig se volt már addigra
Azér szép idők voltak azok, jó, ha az ember 20 éves. Kemény és xar meló volt, de mi röhögtünk egész nap (a főnök nem annyira
http://youtu.be/KQDC0fL5nVY
Most is dolgoznom kell majd, megyek a céghez fel PCt meg ajtót javitani, látod, milyen korán keltem
Mikor katona voltam ilyen volt a mentő a laktanyában.
Elég durva tüdőgyulladással vittek vele a kórházba, a stabil 60-as tempó és a bömbölő hangzavar mellett komolyan foglalkoztatott a gondolat hogy nem érek be élve hogy megmenthessenek.
Szükségem lenne FZR 600 as jobb és bal oldali idomra!
Akinek van eladó kérem szóljon!
Karc, rossz festés vagy szin nem számít, ha törött volt és javítva van sem baj csak darab ne hiányozzon belőle!
Kérdésem: FZR 500 as idom passzol FZR 600-ra? Van valakinek iylen tapasztalata?
Előre is köszönöm a segítséget!
Na elméletileg ma megoldódott a gondom elméletben. Fehérváron van egy cég és 1-2000ft-ért újra eloxálják rendesen!
De hogy te "kitapasztalod" azt a pár tizedet egy ilyen mérleghinta futóműnél, na arra baromi kíváncsi lennék hogy hány mp-et javulnál körönként.
Egy ilyennek pályán max. 'tűrhető' illetve 'nem jó' fokozata van és ne téveszd már össze egy precíz futóművű GSXR 600/1000-rel vagy egy R1-gyel aminél valóban érezhető a változtatás. (aminek mellesleg szintén 2,5/2,5-2,9-et ad meg a gyár)