Valakitől, aki tavaly elég messzire merészkedett tapasztalásban.
Igen, a varadéró jó, én is szemeztem vele de az utasoldali felszállás miatt (mint utóbb kiderült, feleslegesen) elvetettem.
Nem tudom, ezt kitől idézted, de szóról szóra 1etértek vele
mekkora buziság, hogy egy rendes boxer GS még 10 évesen is 2M
Terepes haverom azt mondja, a Varadero a legjobb, de az V2 az nekem nem tecc, pedig sokkal olcsóbb, mint egy GS. Estleg, ha több a rossz út, akkor Transalp.
...........
"- az FZR nem túrázásra való, arra kényelmetlen, ideges, és túl erős. Ha valaki 6-800 km-es utakat akar csinálni, olyasmit vegyen, mint az Ábrusé. Vagy BMW-t
- a full protektoros bőrruha nehéz 11 órán keresztül és csak ismételni tudom: túrára nem jó, oda egy vékony Cordura öltözet kell, az kényelmes egész nap, meg mellé esőruha.
- csomagot vinni FZR-en nehézkes, pókozgatni-genyázni, túrára túradoboz kell (mi véletlen, az arra készült motorokon épp az van )"...........
de lent van kocsiban, és 12 óra munka után már nincs kedve lemenni a kocsihoz
Hatso gumit honnan erdemes venni es miet?
+posta költség ha küldöm
Ha NEM-sikerül tudok adni kapcsolót
Igen, a varadéró jó, én is szemeztem vele de az utasoldali felszállás miatt (mint utóbb kiderült, feleslegesen) elvetettem.
http://youtu.be/g41j68tRRN4
mekkora buziság, hogy egy rendes boxer GS még 10 évesen is 2M
Terepes haverom azt mondja, a Varadero a legjobb, de az V2
"- az FZR nem túrázásra való, arra kényelmetlen, ideges, és túl erős. Ha valaki 6-800 km-es utakat akar csinálni, olyasmit vegyen, mint az Ábrusé. Vagy BMW-t
- a full protektoros bőrruha nehéz 11 órán keresztül és csak ismételni tudom: túrára nem jó, oda egy vékony Cordura öltözet kell, az kényelmes egész nap, meg mellé esőruha.
- csomagot vinni FZR-en nehézkes, pókozgatni-genyázni, túrára túradoboz kell (mi véletlen, az arra készült motorokon épp az van )"...........