Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy egy filmből idézzek: "feladatnak bizony nemes!" feltámasztani egy ilyen vasat de persze nem lehetetlen.
Én innen sokat nem tudok mondani mert nem látom de emrének FZ-je van így esetleg meg tudja neked nézni hogy milyen színű vezetékek mennek a gyújtás (elektronika) csatlakozóiba.
Én először a vezetékeket egyeztetném hogy azok esetleg ( ) nincsenek-e elkötve. Ha kell, persze segítünk.
Köszönöm az infót! Ez már segítség, hogy az évjáratot be lehetett lőni.
Még valahogy a hiányzó szikrákat kellene előcsalogatni.. :D
De gondolom majd emre megossza veled a tudását, mivel FZ-ben ő van inkább testközelben.
Látom. (nem semmi alkotás)
Szóval: az a bal oldali az nincs, nem tudom hogy mit akart az alkotó kifejezni vele de az oda nem kell. (valóban van ott egy "hely" mindegyik blokkon de nincs használatban, értelme sincs két jeladót feltenni)
A gy.elektronikája a 87-es gyári FZ-é, a blokk is az.
Remélem segítettem.
Elég kókány szegény. De FZ 750 lesz az.
Üzemképtelenül került hozzánk.. :) Nem tudom milyen öszvér lehet..
Nyugtass meg hogy ez még nálatok nem működött és most vettétek hogy feltámasszátok.
"mert nem sok kedvem van ezért plusz pénzt kidobni"
Ha ezt tényleg komolyan gondolod akkor vidd el egy fényezőhöz, ugyanis a kérdésekből amit feltettél én azt látom hogy ha te csinálod akkor az drága lesz. (ezt a lehető legjobb szándékkal írom )
Hmm.. Ez egy igen érdekes információ, amit természetesen nem vonok kétségbe. Lehet hogy nem is FZ? És akkor pár kép ami esetleg segíthet a beazonosításban..
Szóval csak egy "egyszerű gyöngyház fehér" megy rá.
szèp napot mindenkinek
Üdvözlet az uraknak! Hogy lenni?
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy mi kell egy idom újrafényezéséhez? 400-as FZR fej-illetve oldalidomairól beszélek, amelyek műanyagok.
Összetört, darabokra, jómagam viszont megragasztottam, "rátoltam" a szórógittet, elkezdtem csiszolgatni száraz, illetve később vizes csiszolópapírral. Lényegében így már elő van készítve a festéshez, ugye?

Na most a festéshez mi kell? Gondolom higító meg maga a festék, illetve kompresszor/pisztoly, de ezen kívül kell-e még műanyag-alapozó, illetve lakk?

Azért gondoltam, hogy majd én lefújom, mert nem sok kedvem van ezért plusz pénzt kidobni, másrészt meg amúgy is csak egy egyszerű gyöngyház-fehér színt kell fújni, semmi extra nem szükséges.
Viszont azért megkérdezem, hogy szerintetek mennyit kérhetnek el, pontosabban mennyit érdemes fizetni, egy fejidom, valamint két oldalidom (csak a két középső kicsi, ami a fejidom alatt van) lefújásáért?, csak hogy tisztában legyek vele, mennyi marad így a zsebemben. Köszi előre is a választ! :)
Igazad van. Ezzel a cserével a jeladót teszteltük csak. Így próbáltuk a jeladó hibát kiszűrni.
Én találkoztam már sok furcsa dologgal az életben, épp ezért egy kép érdekelne róla, ugyanis a 94-es utolsó szériás FZ-n is csak egy van a szervizkönyv szerint.
(és biztosíthatlak afelől hogy sem az FZR-ekre, de még az YZF-ekre sem tettek kettőt belőle)
Ezt írtad: "A hibajelenség az, hogy csak az egyik oldalra adja a szikrát. Ha megcseréljük a jeladó vezetékeit, akkor a másik oldalra."
Tehát pusztán logikailag: he egy ponton cserélsz, és a hiba a pont után is cserélődik, akkor a pont ELŐTT van a hiba.
Igen, pontosan erről beszélek. A motor 91 évjáratú, és asszem 90-től, vagy 91-től tettek bele 2 jeladót. A 89-es az biztos hogy csak 1 jeladóval működik.
Láttam basszus eldurvult a dolog.
Eközben Kijevben......
Így van! Ezt abba kell fejezni.
na jól van, ezzel elég ebből a fertőből
De édesek!
Találtam képet még a cicáról.