Ez ugyan az ezresé(!) de ugyanígy kell csinálni, csak egy egyszerű átlátszó csővel.
Csövet rádugod és visszakanyarítva odafogod az úszóház mellé. (már nem mozgatod) A csavart kinyitod és belefolyik a benzin a csőbe, ac ON és látod hogy meddig tölti az úszóházat naftával. (azt is meglátod ha átenged a tűszelep mert akkor folyamatosan emelkedik a szint a csőben)
A felső vonal alatt kell lenni 7,3-9,3 mm-rel a szintnek. (a csőben látod, én tolómérővel szoktam mérni)
Ennyi.
Át nem vernek de nagyon keményen fog a cerkájuk a eladnak viszont hiéna áron számítanak/vesznek be motort.
Haverom gyári állapotú karcmentes 6 éves ~8e km-t futott szervizkönyves GSXF750-esét 450e-ért ("mert ez ennyit ér") akarták beszámítani egy 2,5M 1,5-ös HASZNÁLT Intruderbe ha lemérik és minden rendben van rajta. (ez kb négy éve volt)
Amikor kérdezte hogy "de áruljátok már el hogy akkor azt a két, még színre is ugyanilyet mint ez, de két évvel idősebben és 34e km-rel ott bent miért látom 1.249e-ért kitéve?"
"Ja, hát az mááás! Azok nagyon jó állapotban vannak"
Szóval így megy ez ott.
http://youtu.be/rvXfaXePHj4
Csövet rádugod és visszakanyarítva odafogod az úszóház mellé. (már nem mozgatod) A csavart kinyitod és belefolyik a benzin a csőbe, ac ON és látod hogy meddig tölti az úszóházat naftával. (azt is meglátod ha átenged a tűszelep mert akkor folyamatosan emelkedik a szint a csőben)
A felső vonal alatt kell lenni 7,3-9,3 mm-rel a szintnek. (a csőben látod, én tolómérővel szoktam mérni)
Ennyi.
Haverom gyári állapotú karcmentes 6 éves ~8e km-t futott szervizkönyves GSXF750-esét 450e-ért ("mert ez ennyit ér") akarták beszámítani egy 2,5M 1,5-ös HASZNÁLT Intruderbe ha lemérik és minden rendben van rajta. (ez kb négy éve volt)
Amikor kérdezte hogy "de áruljátok már el hogy akkor azt a két, még színre is ugyanilyet mint ez, de két évvel idősebben és 34e km-rel ott bent miért látom 1.249e-ért kitéve?"
"Ja, hát az mááás! Azok nagyon jó állapotban vannak"
Szóval így megy ez ott.