Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ábrus jól mondja a híg olaj gyorsabban kifolyik a két felület közül. Az olajpumpa meg nem biztos, hogy tudja szállítani azt a mennyiséget ami elfolyik mert nem arra lett tervezve. Lehet már új korában sem lett volna jó a vékonyabb olaj. Én úgy oldottam meg, hogy azt teszem bele amit előírnak és rakok még Metabond súrlódás csökkentőt.
Megint nem kaptam meg
Nem.
Mindig ki vagyok taszítva.


Egyébként ti most ott vagytok együtt és ugyan arról a gépről írtok egymásnak?
A képen úgy látszik de amúgy semmilyen koksz nincs benne
Hacsak 2perc alatt ki nem ugrott magától
Biztos megrémült.
A képen úgy látszik de amúgy semmilyen koksz nincs benne
Hacsak 2perc alatt ki nem ugrott magától
Biztos megrémült.
Ment a válasz Andika
Haggyadmámostaztábrustbékén
11 óta a motor mellett fetrengek, milyen legyen?
Továbbra sem válaszoltál arra, hogy azon túl, hogy elfolyik, nem kerül újabb a helyébe? De, kerül, mert áramlik. És ahogy a hígabb hamarabb elfolyik, úgy több is kerül oda mert könnyebben szállítja a pumpa. A kettő arányán pedig még nem gondolkoztam.
Hát ez világosbarna, néha már látom a belőle kiszökkenő őzet, oszt mégsem éli rendesen az életét
De. Tiszta kosz a kezed.
Gyújtógyertya jellemző színei:
•Ha a gyertya pólusa fekete kiszerelés után, akkor valószínű, hogy magas hő értékű gyertyát használtunk. Ennek okán nem tudott kellő képen kiégni. Arra azért vigyázzunk, hogy ha nem megyünk eleget a gépjárművel, vagy nem tud bemelegedni megfelelően, vagy sokáig hagyjuk rajta a szivatót, ez is okozhatja a gyertya feketedését. Függetlenül attól, hogy bele való gyertyát használtunk vagy sem.

•A gyertya pólusa fehér színű, akkor az azt jelenti, hogy a gyertya túlhevül. Ezt legfőképpen két okból fordulhat elő. Ez egyik az, hogy nem megfelelő a gyertya hő értéke, tehát túl alacsony. A másik eset, ami okozhatja az a túl szegény keverék, ezt a karburátorok hangolásával lehet kiküszöbölni. A túl szegény keverékkel működő motor magasabb üzemi hőmérsékleten dolgozik, ami károsan befolyásolja a motort!

•Ha a gyertya megfelelő körülmények közt éli életét, akkor a pólusának színe világosbarna. Ez jelzi a megfelelő üzemállapotot számunkra.
Értem József, orvosoljuk a problémát.
És mást nem lát?
Majd lekopik
Kedves Zsófia.
Van, méghozzá a vastagon lerakódott kokszréteg a két nsárga vonal között. (ami kiváló vezető)
Kislányom irány kezet mosni! de előtte nyomj le egy sallert a párodnak bajáért!
Tankozzá inkább
városa hogy lenne már a gyertyáknak
1:0
Kedves József!
Ön szerint ennek van baja?
Jó, nézzük másképp.
Neked (a korodnál fogva) nyilván nincs meg de ha egy sikló csapágyazású motor már "ki van" azaz az illesztési felületek (csapágyak) kikoptak, akkor a piros kontroll lámpa a műszerfalon csak magasabb fordulaton hajlandó elaludni. (mert alacsony az olajnyomás)
Ilyenkor szoktak "sűrűbb" azaz magasabb viszkozitású olajat önteni a gépbe mert az nem olyan könnyen "szökik" meg a csapágyak közül.
A "" szűz "" meg csak addig, amig megnem hajtod
Ja végül is a salátákon bevált és akkor itt miért ne lenne jó? A motorozás is jó meg a sali is!