Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen és mi kell pontosan? Exupé van, kékes lilás.
Halihó!
Valakinek van eladó FZR-1000 hátsó idomja?
Megvenném,mert az enyémet levitte a menetszél...
Köszi előre!
Hali Andika
Igen jó lett volna összefutni és pontot tenni a maradékra.
Jövőhéten lerendezzük,elmegyek érte,majd előtte megbeszéljük
A betörés csak melót hoz-néha
Szerencsémre eddig engem békén hagytak
/Ismer a környék beli maffia/,meg nagyon nem is ajánlom
/ládabontó vas mindig kéznél/
Megyek is vissza a garázsba.
Ebéd van (volt) és épp hűlt a leves. (ma autószerelés van )
Süt a nap, te meg a tankkal baxod el az időt
Kormánycsapágy? Nemsoká lehet motorzani!
Ment
Épp az előbb éltem meg hogy milyen az amikor egy (értő kezekben levő) rohadt kis gci ELC-től retteg a maradék 3 tank. (egy kv3 egy T29 és egy arty)
Küldöm a replayt.
Ezen 4 "gumilábon" áll az a bazi nagy fedél és az évek alatt (meg gondolom a leszedegetésnél túlhúzott csavarok miatt) elfogynak. Lelátni ennek sem lehet a földre mert ennek az alján is van "splashguard"
5e körül szokott lenni bontott, majd veszek egyet.
Ez kurva jó Na jó mára nincs több tank
Az enyémen kb. 1,5 kilós műanyag fedél van, belül 1 centis szivaccsal, bele van öntve egy fészek, abban gumi szilent, és le van csavarozva az öntvényhez M6. Ez nem eseik le
Az egész motortér zárt, nem lehet lelátni a földre a nyitott motortetőnél, biztos a zaj miatt oldották meg így.
szopet ez a gecó
nem mentek fel a 3200 pix-es képek, na itt van kissebben.
Fegyának!
Kis polirpaszta, és mint az új
Az a hosszú karc az eladás előtti napon történt, mikor vettem ki a helyéről, a crossmotor lábtartója beleért de nem mély, sztem polírral kijön az is.
Egyébként terveztem rá venni ha el nem adom az egészet a gányba.
Persze hogy az. És nagyon kényelmes is.A te motorozási stílusodhoz sokkal közelebb állna.
Gyárilag volt de köztudott hogy egy Francia (vagy Olasz) járművön az ilyesmi csak arra jó hogy elfedje az állandó olajfolyást és csak nehezíti az állandó szerelést.
A négy gumiba öntött csavar ( ami tartja) szokott elszakadni a rezgéstől és ilyenkor szokták félredobni hogy "nem kell az rá" így én már eleve nem is kaptam hozzá.
Biztos, nyírásra van igénybevéve, úgy erős. Kivenni meg nem kell mostanában ugyse.
Brutális ám egy HDI blokk.
Mondjuk csapágyragasztóm van itthon az lehet hogy működne.
Ezen nen volt egy muanyag burok? Az lefogja zajt nagyon, nem kerreg annyira
Akkor ez egy jó motor.
Ha nem vágták agyon hideg olajjal és rendesen karbantartják akkor sokkal többet. Láttam használt tesztben egy FJ 1200 blokkját szétszedve (ebből "lett" az xjr-é) és 100e km után szinte alapméreten volt minden alkatrésze a forgattyús mechanizmusból.
Pedig ez xar. Tonna erővel kellene csak megmozdulnia, ezért tartanak a jobb autószerelók oszlopos prést, ami ált. 10-20 T is tud...
Sztem ragaszd bele, menetrögzitővel
100-150 ezer km ?
Nálad sanyám életed végéig.