Iszkra mègis volt. Csak mivel csak rángattam ès jóformán átt se fordult nemláccódott. Ami miatt csak rángattam, de nagyon neèz volt az az, hogy a kuplung rugó eltörött. 1500 Ft-èrt komplett kuplungot vettem a fűkaszához, ès megyen. Kis alapjárat állítás takarítás ès kafa. Holnap meló után füvezek.
Köszönöm segitséged.
Mindig 100% os válaszokat adsz.Kár hogy nem lakom közelebb,kevés a jo szakember.Amugy irtam hogy szombaton hoztam el.Ma teletankoltam voltam vele 75 km-t 120-130 al max és ujra teletankoltam.5.2 litert fogyasztott ez kb 7 literes fogyasztás 100 on.Ebben a 75 km-ben volt kb 10 varosban jelzölámpák stb.Nem tudom meddig lessz igy de miota elhoztam töle jol megy.A baj hogy a multkor is ez volt talan két napig aztán elszarodott egy rossz gyujtás után beköpte a gyertyát.
Asszonyé, ő akart egyet már évek óta... 6 hetes, tegnap hoztuk el.
Szóval keresgélj te is nyugodtan, én kicsit be vagyok fogva, egész héten fent xoptam, péntek haza, szombat Pécs, vasárnap vissza haza, hajnalban 2x keltünk a kutyára most a zokmányirodán voltam utlevélért (várattak, levettek, ezeket szeretem )úgyhogy ha lehetne, én holnap indulnék az Adriára
Az a baj hogy én hiába mondom el neked hogy mit kéne megnézni rajta ha te ezeket nem tudod(?) megcsinálni, a szerelő meg nem fogja. (mert szerelőéknél általában elvi kérdés hogy "nekem ne mondja meg senki hogy mit csináljak, ezt csinálom már ... éve")
Az biztos hogy a 10 literes fogyasztás nagyon sok, normál használat mellett 6-6,5 literből el kéne járnia.
Elvonatkoztatva Sanya kutyasétáltató tempójú motorozási stílusától és fogyasztási rekordjaitól: Nekem Genesis volt, egy vagy két személlyel, hosszú és rövid távon 5,5-6L, ha sokszor húztam kövér gázt és város is volt benne akkor 6,5-7L (de ez ritka eset volt, 6L volt többnyire)
Egy kompressziómérés valóban sokat elárulna, nem is értem (dehogynem) hogy a szerelő úr miért nem azzal kezdi ha tele voltak nyomva a gyertyák retekkel.
A karburátort szétszedve a szerelő úr szeme lehet hogy jónak látja a dolgokat (és lehet hogy azok is, nem voltam ott nem tudhatom) de pl. találkoztam már olyan szakemberrel aki szerint minden rendben volt de arról gőze sem volt hogy gyárilag mekkora fúvókák és tűk voltak benne (arról sem hogy honnan lehetne ezt megtudni) és hogy a jelenlegiek sokkal nagyobbak, mert valami előző tuningmókus
úgy gondolta hogy "több benzin nagyobbat szól" alapon bepróbálkozik mert azt hallotta valahol, aztán eladáskor így maradt.
Ha szelephézagot kell állítani az tényleg nem olyan egyszerű mutatvány az FZR-en (a tiédben már az "olcsóbb" fajta hézagoló betétek vannak, az FZ és a Genesis blokk ilyen szempontból sokkal fájdalmasabb küldetés) de ha állítani nem kell csak ellenőrizni, az azért nem bonyolultabb mint a többi típuson.
Amíg a gyertyák nem halványbarnák addig biztos hogy az a rendszer nem jó és túl sok a benzin. (ha a kompresszió megfelelő)
Ez lehet:
-eltömődött légszűrő
-magas benzinszint (túlfolyó úszóház mert kosz került a tűszelep alá, illetve a gumi tömítések átengednek a fúvókatartó alatt*)
-nem gyári méretű fúvókák/súbertűk (vagy esetleg idegen karburátorsor)
-elrakott vezérlés
-szelepprobléma
-és még egész rakás más miatt is.
*a fúvókatartó alatt van pár pici "o" gyűrű, illetve a tűszelep tartó alatt is ami akkor szokott kiszáradni és összemenni ha a motor sokat állt üres úszóházakkal és ekkor a tömítések már általában átengednek.
Az első miatt beállíthatatlan, a második miatt hiába zár le a tűszelep ha a gumigyűrű mellett át tud szivárogni a benzin és emiatt mindig magasabb a benzinszint mint a normális. (a képeken sorrendben)
Ez nem véletlen, két lehetséges magyarázat van:
1) mindben hasonló alapanyagok vannak, hasonló a gyártása is
2) rohadjon meg az összes kartellezö geci.
http://wotreplays.com/site/904...
Mindig 100% os válaszokat adsz.Kár hogy nem lakom közelebb,kevés a jo szakember.Amugy irtam hogy szombaton hoztam el.Ma teletankoltam voltam vele 75 km-t 120-130 al max és ujra teletankoltam.5.2 litert fogyasztott ez kb 7 literes fogyasztás 100 on.Ebben a 75 km-ben volt kb 10 varosban jelzölámpák stb.Nem tudom meddig lessz igy de miota elhoztam töle jol megy.A baj hogy a multkor is ez volt talan két napig aztán elszarodott egy rossz gyujtás után beköpte a gyertyát.
Megyen a gép, egyelőre tesztüzem vagyon, hogy mikor hal be a gyertya
Ha nem halik be akkor elmondhatni hogy jó.
Viszont ezzel a karbisorral is megcsinálja, hogy 5Ezernél bedarál. Ez porlasztás?
Hát hogymonnyam.....
Hol tartassz?
http://youtu.be/53ca_KPW8aw
Szóval keresgélj te is nyugodtan, én kicsit be vagyok fogva, egész héten fent xoptam, péntek haza, szombat Pécs, vasárnap vissza haza, hajnalban 2x keltünk a kutyára
Szállást mikor kezdünk foglalni vezérem?
Az biztos hogy a 10 literes fogyasztás nagyon sok, normál használat mellett 6-6,5 literből el kéne járnia.
Elvonatkoztatva Sanya kutyasétáltató tempójú motorozási stílusától és fogyasztási rekordjaitól: Nekem Genesis volt, egy vagy két személlyel, hosszú és rövid távon 5,5-6L, ha sokszor húztam kövér gázt és város is volt benne akkor 6,5-7L (de ez ritka eset volt, 6L volt többnyire)
Egy kompressziómérés valóban sokat elárulna, nem is értem (dehogynem) hogy a szerelő úr miért nem azzal kezdi ha tele voltak nyomva a gyertyák retekkel.
A karburátort szétszedve a szerelő úr szeme lehet hogy jónak látja a dolgokat (és lehet hogy azok is, nem voltam ott nem tudhatom) de pl. találkoztam már olyan szakemberrel aki szerint minden rendben volt de arról gőze sem volt hogy gyárilag mekkora fúvókák és tűk voltak benne (arról sem hogy honnan lehetne ezt megtudni) és hogy a jelenlegiek sokkal nagyobbak, mert valami előző tuningmókus
úgy gondolta hogy "több benzin nagyobbat szól" alapon bepróbálkozik mert azt hallotta valahol, aztán eladáskor így maradt.
Ha szelephézagot kell állítani az tényleg nem olyan egyszerű mutatvány az FZR-en (a tiédben már az "olcsóbb" fajta hézagoló betétek vannak, az FZ és a Genesis blokk ilyen szempontból sokkal fájdalmasabb küldetés) de ha állítani nem kell csak ellenőrizni, az azért nem bonyolultabb mint a többi típuson.
Amíg a gyertyák nem halványbarnák addig biztos hogy az a rendszer nem jó és túl sok a benzin. (ha a kompresszió megfelelő)
Ez lehet:
-eltömődött légszűrő
-magas benzinszint (túlfolyó úszóház mert kosz került a tűszelep alá, illetve a gumi tömítések átengednek a fúvókatartó alatt*)
-nem gyári méretű fúvókák/súbertűk (vagy esetleg idegen karburátorsor)
-elrakott vezérlés
-szelepprobléma
-és még egész rakás más miatt is.
*a fúvókatartó alatt van pár pici "o" gyűrű, illetve a tűszelep tartó alatt is ami akkor szokott kiszáradni és összemenni ha a motor sokat állt üres úszóházakkal és ekkor a tömítések már általában átengednek.
Az első miatt beállíthatatlan, a második miatt hiába zár le a tűszelep ha a gumigyűrű mellett át tud szivárogni a benzin és emiatt mindig magasabb a benzinszint mint a normális. (a képeken sorrendben)
Nem érdekli, mi dolgom van épp
1) mindben hasonló alapanyagok vannak, hasonló a gyártása is
2) rohadjon meg az összes kartellezö geci.