Megjöttem, 40-45 km volt.
Így, hogy az eleje rendbe lett szedve (villaolaj-kormánycsapágy-első gumi) sokkal kezelhetőbb lett és már kanyarodni is egész jól lehet vele. (- hátsó gumi persze)
A blokk nagyságrendekkel jobb lett mint volt, megszűnt a lomha "nagyrobogós" karakterisztika, gázhúzásra erőteljesen megindul és gond nélkül szalad fel 160-170-ig, valamint megszűnt a 6-7e körüli 1mp-es megtorpanás. (a hangja is más lett)
A gyári 115-ös főfúvóka helyett betettem egy 110-est de nem problémázik rajta, szépen megy így is. (még a fogyasztásra leszek baromi kíváncsi)
A rugózásban nem vettem észre változást, bár az is igaz hogy az utak is ugyanolyan sz&rok mint voltak.
Én nem hiszem hogy a zégerek között akkora választék lenne, hogy még a vállánakl a vastagsága is variálható legyen
Biztosan szabvány, hogy mekkora nútba illeszkedik be,és akkor az is, hogy mekkora támasztófelülete legyen. Elvégre nem tonnákat kell tartani
A belső zégernek gondolom a külső átmérőjét kell szem előtt tartani, és ugyanígy fordítva...asszem, jól logikáztam aztán nem biztos, felelőséget nem vállalok
Egyébként nekem is kezdeni kéne vele valamit mert amikor mentünk hosszabb időn keresztül akkor én is előre csúsztam és amikor nagyon összenyomódott már a szivacs akkor az üléslemez nyomta a combom belsejét. (amikor odaérve a parton mentünk lépésben a kocsisorral a melegben akkor már én is nagyon leszálltam volna)
Ez az előre lejtő üléstrend talán a tervezőcsajok miatt lehet, merthogy férfiember (ismerve a saját felépítését) ilyet biztos nem tervez.
A tomiüésnél a GW komplett ülésátépítése+támla 120-160e körül lett volna, amit meg linkeltem azt nem tudom de egyszemélyes vállalatként gondolom hogy barátságosabb az árszabás mint egy "multinál" (meg nekem közelebb is van )
Bemész a csapágyboltba és veszel két zígergyűrűt. (tudományosan is írhatnám de akkor lehet hogy nem értenéd )
Masszívabb mint ezek és mindenféle méretben vannak.
Urak sos. Kéne 1000 első telóhoz az a tartó gyűrű ami lefogja a szimeringet 2db. Most néztem olyan furcsán állnak és mind a 2ő majdnem kinyomódott. Eltörtek a tartó gyűrűk mert már rozsdásak voltak, szerencse hogy most vettem észre nem valami jó kis túrán nyomja ki a szimit. Vagy esetleg ki tudja hol lehet kapni.
Majd írd meg, milyen lett a motor
Meg kerülj 1et helyettem is, én két hete nem ültem rajta Nekem kicsit párnáznom kéne az ülést, mert előre csúszok rajta, hasonlóan, mint Gyulánknak, csak azért valamivel szebbre szeretném
Rátettem szivacsot ductape-vel, próbálni, jobb lett, most keresnem kell egy kárpitost, aki megcsinálja normálisan.
Néztem ezeket a Tommotosakat is, szépeket csinálnak, csak nem jártak az általános iskolában az alsó osztályokba, mert csak a nagy számokat ismerik 60-80 egy ülés átszabásért kicsit sok nekem.
Nincs mit, segítek ha tudok. (de nem vagyok szakember csak egy műkedvelő, bár van aki egy életre elkönyvelt annak )
Így ez a fogyasztás most kb.normális lenne, reméljük hogy így is marad.
Így, hogy az eleje rendbe lett szedve (villaolaj-kormánycsapágy-első gumi) sokkal kezelhetőbb lett és már kanyarodni is egész jól lehet vele. (- hátsó gumi persze)
A blokk nagyságrendekkel jobb lett mint volt, megszűnt a lomha "nagyrobogós" karakterisztika, gázhúzásra erőteljesen megindul és gond nélkül szalad fel 160-170-ig, valamint megszűnt a 6-7e körüli 1mp-es megtorpanás. (a hangja is más lett)
A gyári 115-ös főfúvóka helyett betettem egy 110-est de nem problémázik rajta, szépen megy így is. (még a fogyasztásra leszek baromi kíváncsi)
A rugózásban nem vettem észre változást, bár az is igaz hogy az utak is ugyanolyan sz&rok mint voltak.
Biztosan szabvány, hogy mekkora nútba illeszkedik be,és akkor az is, hogy mekkora támasztófelülete legyen. Elvégre nem tonnákat kell tartani
A belső zégernek gondolom a külső átmérőjét kell szem előtt tartani, és ugyanígy fordítva...asszem, jól logikáztam
Ez az előre lejtő üléstrend talán a tervezőcsajok miatt lehet, merthogy férfiember (ismerve a saját felépítését) ilyet biztos nem tervez.
A tomiüésnél a GW komplett ülésátépítése+támla 120-160e körül lett volna, amit meg linkeltem azt nem tudom de egyszemélyes vállalatként gondolom hogy barátságosabb az árszabás mint egy "multinál" (meg nekem közelebb is van
Masszívabb mint ezek és mindenféle méretben vannak.
http://www.amazon.com/Yamaha-2...
http://totalbike.hu/technika/karbantartas/2014/06/02/mivel_sikaljam/
Meg kerülj 1et helyettem is, én két hete nem ültem rajta
Rátettem szivacsot ductape-vel, próbálni, jobb lett, most keresnem kell egy kárpitost, aki megcsinálja normálisan.
Néztem ezeket a Tommotosakat is, szépeket csinálnak, csak nem jártak az általános iskolában az alsó osztályokba, mert csak a nagy számokat ismerik
Így ez a fogyasztás most kb.normális lenne, reméljük hogy így is marad.