Én veszek osanba kék kisfalkonos hűtőtisztítót alu rendszerhez, azzal feltöltöm forrásig járatom alapon majd leengedem és desztvíz rózsaszín fagyálló alu rendszerhez.
Nincs. Mint ahogy neked fèstbukkod sincs.
Bakosi egy fiat bravoval, zsolti meg egy 1es focussal indult a sio rallyn nemrèg. Pisti tetőre vágta a vasat. Kikalapálták, ès második lett. megvannak a fiuk, de a bèjjemvèről èn sem tudok...
Ezen szelepes a h. rugóstag (0,5-3,5 bár között írja hogy használható) és 5 fokozatban állítható a csillapítása. Én a legpuhábbra tettem tavaly de még így is keménynek érzem kicsit.
Az elejére leszek kíváncsi hogy puhább lett-e az olajcserétől mert az rázósan kemény volt eddig.
Hihi, nekem nincs himbarenccer Viszont így 2 ember alatt összeül, be kell tekerni tehát kézzel
Szgyt nekem is kéne, van ugyan rajta (képen láccik) de olyan mini fajta, semmit se láttam még, amit ilyenbe lehet dugni
Minden rendes csapágyazott gépelemnek van külső kenési pontja (zsírzógomb) ami itt a Kawasaki mérnökeit dicséri, itt ugyanis gondoltak erre.
Persze hiába terveznek ők ilyen jól, ha még a Belga szervizek sem veszik a fáradságot hogy elővegyék a zsírzópumpát és nyomjanak párat csak úgy kedvtelésből. (itthon nem is mernék meggyanúsítani szervizt hogy egyáltalán lenne nekik, nemhogy még a kötelező szervizkor használnák is)
Itt mind az öt helyen tűgörgős csapágy van és mint látható a képeken, a kutyacsont alsó csapja a himbán be is rohadt ahogy kell. A két csapágy ami hozzá tartozik, abban ferdére sorakoztak a tűgörgők, annyira elkoptak. (csavarhúzós kép)
Tiszta véletlenül egy bontott exup himba maradékában pont olyan méretű hibátlan tg. csapágy volt amint amik elfogytak, így csak a csapot kellett megdolgozni (és megcserélni a haverjával) majd meg is oldódott a probléma. (persze jobb lenne esztergáltatni egy új csapot de akkor az életben nem lennék kész így ez átmenetileg (úgy min. 10 évre) elnapolva.
A csapágy annyiban más hogy a gtr-é két rövid, míg az fzr himbában egy hosszú van. (de szerencsére minden egyéb méret stimmel )
Persze a nap folyamán ment az ablaktisztítás és a függönymosás (ahogy tegnap is) így abban is volt részem (külső ablakok mosása és a függöny le-fel az én dolgom ) de most estére felkerült a tank is így holnap már lehet egy rövid tesztkör hogy mit értem el a nagyjavítással.
Még a hátsógumi csere van (azt muszáj leszek venni mert hiába győzködtem magam hogy idén még kibírja, himbaszereléskor aláfekve nagyon látszott hogy ez a kukába való) és a plexicsere és ennyi.
(remélem a tesztkörön nem derül ki más mert baromira tele már a hócipőm a szereléssel és holnap már dolgoznom is kell )
Arról volt szó hogy ma kész lesz a gtr. (persze hogyne)
Nekiálltam fináléként hogy szétkapom a himbát és megzsírozom ha kell és meg is vagyunk. (szerinted be volt rohadva?)
lófaxt foglalkozunk ilyennel a lakók fele nyugger, a másik fele meg albérlő, meg ugye én
A cső ugyanúgy megy, csak arrébb fél méterrel, a wc-ben, nem az előszobában.
A főtávval lesz egy harcom a leüritésre kb. 15 péz, de elvileg eccer egy évben ingyenes, ezt kell kitaposni.
Ja a régit leengedem, hűtőtisztítóssal feltöltöm járatom leenged, fagyállós feltölt és élvezi a menetet
Bakosi egy fiat bravoval, zsolti meg egy 1es focussal indult a sio rallyn nemrèg. Pisti tetőre vágta a vasat. Kikalapálták, ès második lett.
Amióta meghalt a BMW-ben a turbó azóta nem hallottam felőle.
Az elejére leszek kíváncsi hogy puhább lett-e az olajcserétől mert az rázósan kemény volt eddig.
Szgyt nekem is kéne, van ugyan rajta (képen láccik) de olyan mini fajta, semmit se láttam még, amit ilyenbe lehet dugni
Persze hiába terveznek ők ilyen jól, ha még a Belga szervizek sem veszik a fáradságot hogy elővegyék a zsírzópumpát és nyomjanak párat csak úgy kedvtelésből. (itthon nem is mernék meggyanúsítani szervizt hogy egyáltalán lenne nekik, nemhogy még a kötelező szervizkor használnák is)
Itt mind az öt helyen tűgörgős csapágy van és mint látható a képeken, a kutyacsont alsó csapja a himbán be is rohadt ahogy kell. A két csapágy ami hozzá tartozik, abban ferdére sorakoztak a tűgörgők, annyira elkoptak. (csavarhúzós kép)
Tiszta véletlenül egy bontott exup himba maradékában pont olyan méretű hibátlan tg. csapágy volt amint amik elfogytak, így csak a csapot kellett megdolgozni (és megcserélni a haverjával) majd meg is oldódott a probléma. (persze jobb lenne esztergáltatni egy új csapot de akkor az életben nem lennék kész így ez átmenetileg (úgy min. 10 évre) elnapolva.
A csapágy annyiban más hogy a gtr-é két rövid, míg az fzr himbában egy hosszú van. (de szerencsére minden egyéb méret stimmel
Persze a nap folyamán ment az ablaktisztítás és a függönymosás (ahogy tegnap is) így abban is volt részem (külső ablakok mosása és a függöny le-fel az én dolgom
Még a hátsógumi csere van (azt muszáj leszek venni mert hiába győzködtem magam hogy idén még kibírja, himbaszereléskor aláfekve nagyon látszott hogy ez a kukába való) és a plexicsere és ennyi.
(remélem a tesztkörön nem derül ki más mert baromira tele már a hócipőm a szereléssel és holnap már dolgoznom is kell
Addig csinálgatod, még a végén jó motor lesz belőle...
ui: az Adriát azé megjárta, xar gumival, ragadó kormánnyal, rohadt himbával, stb... szóval mennek ezek
Nekiálltam fináléként hogy szétkapom a himbát és megzsírozom ha kell és meg is vagyunk. (szerinted be volt rohadva?)
https://www.google.hu/search?q...
A cső ugyanúgy megy, csak arrébb fél méterrel, a wc-ben, nem az előszobában.
A főtávval lesz egy harcom a leüritésre