2 hengeres vagy 4?
Ha Német/Osztrák piacos a cucc akkor mint nekem a 78-as XS 250/400-nál, a vezérműtengely volt újonnan enyhébbre cserélve. (a gyújtást nem b&szkurálták még akkoriban, főleg azért mert többnyire még megszakítósak voltak )
Később átépítettem 400-asra (rendkívül nehéz volt ) és szereztem bele nyitott v.tengelyt is de tökmindegy volt hogy 27Le vagy 38Le, nagy különbséget nem lehetett észrevenni. (eredetileg 250-esként 17Le-s volt mert azt is lefojtották 27-ről, annál persze sokkal jobb volt)
De ha kell akkor holnap előtúrom az enciklopédiát és megnézem hogy a CB-ken akkoriban mit követtek el de szinte biztos vagyok benne hogy v.tengely cserével kerültek forgalomba.
3HH-az alapszéria jelölés,minden közös alkatrész ezt kapja,az eltérő szériák kapnak mást.Ha Mikuni karbisor van rajta, akkor 89-93 as, 3HE motorkódú,ha Keihin,,akkor 94-től való 4JH-kódú.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Ugy néz ki szükség lenne egy hengerfejtömitésre.
A kérdés: van e valakinek egy fölös hengerfej tömitése vagy "garnitúrája". Megvenném ha van.
A szerelő azt mondja h ehhez a fajtához valami különlegesebb darab kell.
Pontos évjáratot nem tudok mert előző tulajok egyike átiratta 98-asra a forgalmit, de körülbelül 89-92 körüli 3HH jelöléssel.
Valakinek valami tanácsa, ötlete? Honnan szerezhetnék beleillő tömitést?
"A NASA és az MIT közös projektjének keretében sikerült elvinni az internetet a Holdra, ráadásul nem is akárhogyan: a még nem is létező holdbázis lakóinak 19,44 Mbps le- és 622 Mbps (!) feltöltési sebesség állna rendelkezésére. Az űrbéli internetet négy földi teleszkóp juttatja a Hold körül keringő szatellitre. Ez a négy teleszkóp infravörös lézerfényt használ, és azért vannak négyen, hogy a földi atmoszféra zavaró hatása mellett is megbízható kapcsolatot biztosítsanak. A sávszélesség tehát már nem gond – játékra azonban továbbra sem ajánlható a rendszer, a késleltetés ugyanis borzasztó nagy, körülbelül 3 másodperc. Ennek oka, hogy a fénynek átlagosan 1,3 másodpercbe telik az út egy irányba, tehát oda-vissza 2,6 másodperccel számolhatunk. És ezen semmilyen hálózati trükkel nem tudunk változtatni. "
Ábrus! Barátomnak van egy 79-es Honda CB 400-a. Aszongya, hogy volt ebből 20 meg 33 kw-os. Milyen folytás lehet benne, mert Ő a gyújtáselektronikára tippel. Állítólag a szűkítéseket már kiszedte belőle...
nekem is puha (bár elég húsos hogy ne üljem át) a bálnán, de attól félnék egy olcsóbbnál, hogy pont a tömőanyag (zselés, szivacs, etc) nem olyan mint a tommotnál pl, és kidobott pénz lenne, hiába kevesebb. de 100e+ NAGYON sok
Itthon sem hinném hogy találsz ennyiért.
Ha Német/Osztrák piacos a cucc akkor mint nekem a 78-as XS 250/400-nál, a vezérműtengely volt újonnan enyhébbre cserélve. (a gyújtást nem b&szkurálták még akkoriban, főleg azért mert többnyire még megszakítósak voltak
Később átépítettem 400-asra (rendkívül nehéz volt
De ha kell akkor holnap előtúrom az enciklopédiát és megnézem hogy a CB-ken akkoriban mit követtek el de szinte biztos vagyok benne hogy v.tengely cserével kerültek forgalomba.
De lehet akkor Ebay lesz belőle!
Köszönöm!
Aki tud segíteni kérem írjon!
Segítségeteket szeretném kérni!
Ugy néz ki szükség lenne egy hengerfejtömitésre.
A kérdés: van e valakinek egy fölös hengerfej tömitése vagy "garnitúrája". Megvenném ha van.
A szerelő azt mondja h ehhez a fajtához valami különlegesebb darab kell.
Pontos évjáratot nem tudok mert előző tulajok egyike átiratta 98-asra a forgalmit, de körülbelül 89-92 körüli 3HH jelöléssel.
Valakinek valami tanácsa, ötlete? Honnan szerezhetnék beleillő tömitést?
Előe is köszönöm!
De gondoltam, hogy nem te vagy, mert egy Bentley volt