A hétvégén/szombat 5-én/ 9-20/h ,vagy ki meddig / egy kis ismerkedési bográcsozás lenne :Robesz által az adonyi szőlőhegyen.
Aki ráér jelezze szándékát
Beszállok pár palacsintával/csak tudjam kb. a létszámot.
Ja,és sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton mint az FZR,kipörgethető asszem 9000-ig,de felesleges,gyakorláskor 3500-nál kapcsolgattam felfelé,takarékosan lehet vele menni.
Mesu,nekem is van gerinc problémám elég fiatal korom óta.Én GS500-on tanultam,ezért elég sokat ücsörögtem rajta,de nem zsibbadt el tökindám és nem fájdult meg a hátam,valószínű a viszonylag alacsony és széles ülés miatt.Igaz csak 45 lovas,de te úgysem versenyzel Fábival és Zsoltival,meg árban szerintem ez még elérhető.
Ami még érdekes lehet: ilyen volt a gyertyakép mielőtt nekiálltam karburátorlevest főzni és a fogyasztás a "tűrhető de igazából még mindig sokallom" tartományban volt.
Gyanítom hogy ott is lesz változás.
Ebből világosan látszott hogy az egyes henger karburátora túlfolyik.
A Keihin mérnökei úgy voltak vele hogy minek túlfolyó egy karburátorra, ők minőséget gyártanak, ha meg telefolyna valamelyik henger benzinnel és ráindítana a gondatlan tulaj az vessen magára. (meg cserélje a szétütött dugattyút és hajtókart)
Érdekes hogy a Mikuninál több eszük volt mérnökéknek.
Tehát karburátorsor le. (a Kawasaki légszűrőházért felelős mérnökök családfájának ismételt emlegetése)
Aztán szétszedés és ott a kis rohadék! Azt a kis gumidarabot találtam a tűszelep alatt.
A Mikuni mérnökei ismét nagyot dobtak amikor (mint pl. az fzr-nél) az úszó tűszelepház tetejére tettek egy kis fémhálós kupakot pont az ilyen hibák elkerülése miatt.
Persze ezen ilyesmi nincs.
Valószínűleg akkor kerülhetett a rendszerbe amikor raktam össze a karburátorsort, majd az asztalon az infúziós állványból töltöttem fel benzinnel a benzinszint és a túlfolyás teszt miatt. (és azon nincs szűrő...még )
Aztán kivett gyertyákkal szikraellenőrzés következett. Szikra volt, viszont indítózáskor kiköpött némi benzint az egyes henger egyenesen a plexire amit ~ 10 perc múlva vettem észre. (ugyanis addigra marta meg láthatóan)
Rendkívül boldog lettem.
Ma délután kivittem a gtr-t a javított szinkroncső dugaszolás után egy rövid tesztre de gyorsan vissza is jöhettem.
~4-5 km után ismét jelentkezett a rángatás alacsony fordulaton és a Triumph érzés.
Miután kihűlt szét is kaptam erős benzinszag kíséretében, első állomás a gyertyakép volt. (balról jobbra az 1-2-3-4 hengerek)
Az a baj, h egy sporttúra, csak egy sporttúra, az igazán sosem lesz kényelmes. Egy gs, k, rt bmw lesz kényelmes,egy honda pan,ha kicsik vagytok deauville, vagy fazerek ha sportosabb kell, egy jó varadero, vagy ha nem akarsz már bohóckodni 650 burgman
Szóval azt mondod hogy szarabb ezek terén a suzi mint az fzr? érdekes... És tudnál esetleg ajánlani valamit ilyesmi árban és kategóriában? Vfr esetleg?
HALI FIATALOK
A hétvégén/szombat 5-én/ 9-20/h ,vagy ki meddig / egy kis ismerkedési bográcsozás lenne :Robesz által az adonyi szőlőhegyen.
Aki ráér jelezze szándékát
Beszállok pár palacsintával/csak tudjam kb. a létszámot.
MINDENKIT SZERETETTEL LÁTNAK.
Gyanítom hogy ott is lesz változás.
A Keihin mérnökei úgy voltak vele hogy minek túlfolyó egy karburátorra, ők minőséget gyártanak, ha meg telefolyna valamelyik henger benzinnel és ráindítana a gondatlan tulaj az vessen magára. (meg cserélje a szétütött dugattyút és hajtókart)
Érdekes hogy a Mikuninál több eszük volt mérnökéknek.
Tehát karburátorsor le. (a Kawasaki légszűrőházért felelős mérnökök családfájának ismételt emlegetése)
Aztán szétszedés és ott a kis rohadék! Azt a kis gumidarabot találtam a tűszelep alatt.
A Mikuni mérnökei ismét nagyot dobtak amikor (mint pl. az fzr-nél) az úszó tűszelepház tetejére tettek egy kis fémhálós kupakot pont az ilyen hibák elkerülése miatt.
Persze ezen ilyesmi nincs.
Valószínűleg akkor kerülhetett a rendszerbe amikor raktam össze a karburátorsort, majd az asztalon az infúziós állványból töltöttem fel benzinnel a benzinszint és a túlfolyás teszt miatt. (és azon nincs szűrő...még
Rendkívül boldog lettem.
Na már léptem! Sziasztok!
~4-5 km után ismét jelentkezett a rángatás alacsony fordulaton és a Triumph érzés.
Miután kihűlt szét is kaptam erős benzinszag kíséretében, első állomás a gyertyakép volt. (balról jobbra az 1-2-3-4 hengerek)
Ja és szerinted mi lenne reális ár az enyémért?