A barátom C corsája csak akkor volt hajlandó normálisan menni,ha át lett írva benne valami szoftver. Alapból állandóan hibát jelzett,és letiltott amikor ki lett iktatva az egr
Én sem ezt vártam de jártam vele úgy pár hétig, aztán visszadugva a csövet helyreállt minden.
Utánakérdezve megtudtam hogy miután ezt megbeszélik a vezérlő egységgel, valóban jobb lesz a helyzet.
Az Omegán is van,de nem piszkáltam még. A fórumon azt írják,ki kell dobni belőle,és le kell zárni a helyét egy lemezzel,oszt jól van az úgy. Én viszont azt mondom,ha beletették,akkor biztos van valami szerepe,és hiányozni fog belőle.
Nekem ez elég furán hangzik, hogy szebben jár, ha a friss levegő helyett kipufogó gázt szívhat be de ha te mondod... bár eddig én az ellenkezőjét tapasztaltam.
A bömbi egyből letilt, azt nem próbáltam, de a Vectra ment pár percet letiltás előtt, az sokkal dinamikusabb és egészségesebb volt egér nélkül. Ki is akartam irtani végleg, de aztán jött az autó csere.
A bömbi fórumon van egy srác, az kivette a koromszűrőt, a katalizátort, az egeret, és a sw-t is hozzá módosították, hogy ne keresse ezeket.
A motor olyan lett, mint egy V8 (szépen gurgulázik, van jutyúb róla) jobban megy, és egy literrel kevesebbet eszik.
Ha lejár a koromszűrőm élete (még kb. 50ekm) akkor az enyémre is ez vár, nem veszek bele másikat.
Persze hogy beduugtam, viszont a vákuumcső a vákuumot a vákuumszivattyú gyűjtőcsövéből veszi amit egy mágnesszelep kapcsolgat az EGR felé.
Fixre lezárt EGR-rel meg elég sz&rul járt és nem is gyorsult úgy mint azzal.
Az EGR szelep a kipufogó leömlő és a szívósor között van. Ennél viszont nem kell blindelni, elég csak lehúzni a vákuum szelepről a vákuumcsövet és már zárva is marad.
Ebben az esetben viszont lényegesen sz&rabbul megy az autó és nagyon durva járása lesz, így csak vezérlő egység programozással együtt van értelme.
Utánakérdezve megtudtam hogy miután ezt megbeszélik a vezérlő egységgel, valóban jobb lesz a helyzet.
A bömbi egyből letilt, azt nem próbáltam, de a Vectra ment pár percet letiltás előtt, az sokkal dinamikusabb és egészségesebb volt egér nélkül. Ki is akartam irtani végleg, de aztán jött az autó csere.
A bömbi fórumon van egy srác, az kivette a koromszűrőt, a katalizátort, az egeret, és a sw-t is hozzá módosították, hogy ne keresse ezeket.
A motor olyan lett, mint egy V8 (szépen gurgulázik, van jutyúb róla) jobban megy, és egy literrel kevesebbet eszik.
Ha lejár a koromszűrőm élete (még kb. 50ekm) akkor az enyémre is ez vár, nem veszek bele másikat.
Fixre lezárt EGR-rel meg elég sz&rul járt és nem is gyorsult úgy mint azzal.
Mert ha nem, ATTÓL járt szarul... az egérnek a járáshoz nem sok köze van.
A Z villahíd (kompletten) kell?
Ebben az esetben viszont lényegesen sz&rabbul megy az autó és nagyon durva járása lesz, így csak vezérlő egység programozással együtt van értelme.
http://www.renault.hu/wsr/