Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



A fraciák is tudna motort építeni

http://www.custom-bike.com/en/...
Vagy a mittoménmi közt.. elbizonytalanodtam :D Mindegy ha érdekel majd adok egy nevet akinek csináltam mert ő jobban vágja.. én meg most jöttem esküvőröl azt a sok feles nem enged aludni :D
Érdemes leblindelni az egr és a kartelcsonk között :) én 2hete csináltam egy 4-est blindelve... meg csöveket hegesztettem rozsdamentesből egy 4es golfba való coolerhoz ami bele lessz téve ;)
Az lesz.
A télen lebontom, és a hátsó dobozzal együtt megy a műanyagoshoz, ill. Ha vállalja ócsón, akkor utána gidához. Veszek rendes egyforma csavarokat hozzá. Markolat gumikat, illetve lábtartó gumikat.
Létezik, hogy ma d.u. szentkirály környékén motoroltál kecskemét irányába?
Az idom meg simán hegeszthető mert az gyári CBR 1000F alkatrész, azaz fekete műanyag.
Olyan eset elég ritkán fordul elő mert motort általában 3-4 évente szoktam eladni. (kb. két év kell mire már majdnem teljesen elkészül )
Viszont mostanában nem várható motorértékesítés. (csak az aprilia de az nem motor)
Megjött a komplett villafej (alsó felső) de sajnos a Z-n a zöld körben jelölt méret nem 20mm hanem jóval kevesebb (a többi stimmel) így nem lehet feltenni.
Gondoltam rá hogy akkor kiveszem a csövet az aljából (a gtr-é jóval vékonyabb) és esztergáltatok bele egy ugyanolyat mint a gtr-é és akkor kicserélem kompletten az egészet.
Ez meg azért nem megy mert mint kiderült az alsó híd el van tekeredve (ebből van) így ez sem járható.
A srác visszavenné de aztán arra gondoltam hogy a kormánybefogó használható és f&szán is néz ki, ezért kifúrnám az eredeti gtr felső hidat és arra lenne felfogatva. Persze hogy ez ne legyen olyan egyszerű, a gtr híd nagyon vékony, ezért meg kell erősíteni. (azért nem alul hanem felül mert esztétikai szempontok is vannak)
Ha a tetejére kerül egy méretpontos 5-6mm-es lemez azt hozzá lehet csavarozni a képen látható két-két 8-as csavarhellyel és a központi anyával, majd ezeket együtt átfúrva már elég erős lesz ahhoz hogy stabilan tartsa a kormánybefogókat.
(10e volt az egész cucc postával így nem nagyon akarok c&gánykodni a sráccal hogy csak a befogó kell mondjuk 5e-ért és a többit meg visszaküldöm)
Most hogy említed beugrott hogy te csináltattad pupinak is a lézervágott láncvédőt.
Ha meg tudod csináltatni akkor köszi előre is, ha mélben elküldöd a címet akkor valamikor bedobozolom a gtr felső hidat és elküldöm a Z kormánybefogóval együtt.
Ja, ha tudsz kezdeni valamit a Z villafejjel (a felső jó) akkor azt nagyon szívesen neked adom és elküldöm.
szerintem csak 1 burkolatot akar rá
Nem lett jó a Z-é? Küld el a mintát, 1 héten belül megy a kész cucc vissza
döp döp
Sziasztok!
vagy a másik verzió,hogy egy hozzáértő által rendberakott gépet megveszel pitipénzért, és dörzsölöd a markod.
ezzel csak esztétikai gondok vannak, de az akad bőven.
levettem a balos bukógombautánzatmaradékhelyettesítőcsavarvalamit, és lesett egy darab az idomból. konkrétan széjjel van tördelve az egész idom körbe-karikába. megkék hegesztetni, vagymittudomén.
Egyébként egy ilyen alakról van szó 5-6-os lemezből a három furattal.
OK!
Ja, igen acél.
Köszi de először körbenézek itt hogy mennyi lenne, meg egyszerűbb ha elviszem a mintát mint lerajzolni.
Ha küldessz rajzot megkérdem mennyiért vágják ki itt.De mien lemezböl azonkivül hogy 5-ös?Sima acél?
Nálunk is van lézeres vágás ott vágattam dolgokat és szerintem aprópénz volt.
Ezt inkább csövi tudja megmondani mert ő be is építette és használja.
5-ös körüli lemezt felső villahíd formájúra.
A hegesztési varrat papa!
Sziasztok.
Mai meló :4 darab teleszkóp,olaj,olajszürö,gázolajszürö cseréje a transporterben.Kiszedtem és kimostam a csöveket ami a kartrgázat vezeti vissza a szivótorokhoz mert állandóan csupa olaj.A két csö között van valami szenzor féle,de nem tudom mi a szerepe.
Ábrus!multkor volt téma az olajleválaszto bekötése a kartercsöbe.Érdemes bekössek a T4 be?
Mit szeretnétek lézerrel vágni?