Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik vidid végén beadta a Pap szigeti montázsodat, a 2011-est
Eltűnt emberek rajta, Poti, Miki... meg páran, akik szinte eltűntek, alig vannak itt (pl. Emre, Bakosi, Gida, Jaszi, Zsóti)


na jójét
Holnap megnézem azt az trafó takarót
Rendes vagy hogy megmutatod nekünk.
Az 3. képen az első GW, ami teccik
735e már elég sok.
Ha mondjuk 16e km-t látnál a Bandit számlálóján az jobban tetszene? (mert ha annyira tekerték volna vissza akkor annyit mutatna)
Nem igazán az számít hogy hány km-t mutat a számláló hanem hogy milyen állapotban van a motor. Biztos hallottad már hogy pupu gépében 100e km felett van és mégis szépen jár, jól megy, nem eszi az olajat és semmi jele annak hogy mostanában beadná a kulcsot.
Ilyen km-nél ha megkapta a gép (szinte mindegyikre igaz) a karbantartást és nem hajtották hideg olajjal akkor több százezer km-t elmennek felújítás nélkül.
Ilyen Banditokkal sokan túráznak nagyobb távolságon is és sokak túl vannak a 120e gondtalan km-en, de GTR, BMW, Hondák is elmennek sokszázezer km-t.
Ha a Banditban igaz a mutatott érték és nem ütötték-vágták hidegen akkor még sok sok km van a blokkjában.
ha megnézed az elöbb feltettem egy linket egy bandit 99-es de van már benne kilométer.Hány kilométerig jó motort venni?mennyi az ami már sok?
Lepusztult fosként jött majd rászabadítottam egy motorépítő srácot és rendbe téve távozott.
Mlasnak is számít meg nekem is.
Míg laci a minél modernebbre esküszik, addig én a régebbieket szeretem. (szóval bikere válogatja)
De ne vegyél ilyet.
jol néz ki a gép csak nem régi?vagy nem az év számit?
Ez 2012-es projekt volt. Ezután jött a GTR.
van mégegy motorod szétszedve?vagy régi képek?
Honda GL 1100 Goldwing 1982. (az első két kép nálam a garázsban)
A harmadikon egy erősen átépített GL1200 van.
jo de mien márka?
A folyamatot látod.
Ez még a szelidítetlen "nyomatékból széttéplek" első generáció.
Ez mien motor?
az uccsó az fasza