Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nem tudom,hogy neked a fojtás kivan-e kapva,de nekem nincs,és azért nem pörög 7.000 fölé!Nézd meg!
Sziasztok
Van eladó TDR 125 fejidomom+lámpa kompletten.

Ja és érdekelne a blokkról robbantott rajz, ha tud valaki, köszi előre is
Cső-cső! :D
Sziasztok! Csővázas '92-es TDR-en milyen az üzemanyag szintjelző
(úszós vagy hogyan kellene ezt elképzelni),
mert az enyémen csak tartalék és ON állás van a benzincsapon, de a műszerfalon van neki visszajelzője, amihez semmilyen vezeték sem megy (így vettem). Aki tudja írja már le ennek a működését, vagy fénykép is jó lesz, mert sehol nem találok gyári leírást róla. Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek.Nem tudja valaki hogy hol kaphatnék hátsó fékcső lefogató kis műanyagot?Vagy vkinek nincs elfekvőben véletlen?Válaszokat köszönöm.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kéri a TDR 125-höz.
A hiba jelenségek: 7000-nél nem forog többet, (letilt)
Levegő szűrő új, karbi tiszta, gyertya új, power nyit.

Hol keresgéljek tovább?
Üdv! 125-ös '92-es gépemhez SÜRGŐSEN keresek jobboldali power fedelet O gyűrűvel és ha valakinek van service manual-ja ne tartsa magában!
Köszönöm! megpróbálom
Valszeg nyitva van a tolattyú.
Azért indul nehezen, mert az adott mennyiségű szivató-benzinhez, kap sok levegőt.
Ha meg elindul, nyitva a suber, ezért pörög.
Ha odarántasz visszamegy a helyére.
Lehet akad a bovden, vagy a tolattyú.
Ott keresgélj.
Már leírták, tessék:
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
Köszönöm a választ! Azóta már sikerült kiszednem és megtakarítanom. A két illesztőcsapnak nyoma sincsen, a csavar ami összefogja pedig ki volt lazulva, ebből kifolyólag csak a szelep bal oldala forgott (amíg el nem kokszolódott) , amit a szervó motor mozgatott (ebből is látszik az előző tulaj gondossága). Már csak arra lennék kíváncsi hogyan is kell beállítani a szelepet, a bovdenes részét értem,de magát a szelepet úgy gondolom, hogy valamilyen jelre kellene állítani vagy nem?
Helló! A powerszelep 2 félből áll, mert máskülönben nem tudnád kivenni a fészkéből, illetve berakni oda. Azt írtad hogy minden csavart kivettél a powerszelepből, és a csak a bal oldala forog el, akkor valószinű hogy az illesztő stiftek, amik a két fél tengelyt nem engedik hogy egymáshoz képest elforogjanak eltörtek. Próbáld meg finoman kihúzni a baloldalit, aztán kinyomni a jobboldalit, de ha meg van szorulva akkor vigyázz nehogy eltörjön.
Üdv! Keresek Yamaha TDR 125R (1991)-eshez jó állapotú főtengelyt! 4dl-es moto minarelli blokkoshoz!
Előre is köszönöm! üdv!
Sziasztok!
Van valakinek manuálja TDR 125-höz. 89-es

S.O.S. kellene.
Sziasztok! 125-ös '92-es gépemen vacakol a power, arra gyanakodtam, hogy el van kokszolódva. A kiszereléssel addig jutottam, hogy a szelep bal oldalán lévő forgattyús házat leszereltem, jobb oldaláról a csavart kicsavartam, kipufogót leszereltem és itt elakadtam. Hogyan lehetne a power szelepet kiszerelni? Nektek milyen a poweretek, az enyém valamiért két fél darabból van és csak a bal oldali forog. Nem egy darabból kéne neki lenni, a rajzokon úgy néztem hogy egy darabból van.
A válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm kiprobálom mindenképp
Hy!
mi lehet a baja a motornak h hidegen nehezen indul és szivató nélkül is magas a fordulat, de csak addig amíg nem húzok egy nagy gázt?
1500.-
mi az ára?
Tegyél bele eg 120-as főfuvit a karbiba, amit az MZ-hez gyártanak.
Le fog forogni.
Ha nem,akkor CDI hiba.
keresek komplett kerekeket(17 colos brembo)! DT125R supermotosításhoz kellenek. aki tud írjon már köszi
Lehet, hogy a Powerszeleppel van valami... De ha érezni mikor nyit, akkor lehet, h csak állítani kéne rajta... üdv.
Sziasztok kellene egy kis segitség a gondom annyi volna hogy a motorom üresben kiforog 11 ezerig de terhelésnél bármelyik fokozatban már csak 9 ezret forog még 1-esben is karburátort hiába állítok ugyan az a jelenség én inkább valami elektronikára gondolok Üdv mindenkinek.
Sziasztok!
Segítség kellene egy 125-ös TDR önindító formájában.
Aki tud eladót az pls szóljon. ( elérhetőség az adatlapon)
Szia! Azt megköszönném! Számom: +36305625912
ird meg a számod és felhivlak telefonon.segítek.