Yamaha TT

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fos az csak beleszaladtál egy hamisítványba
Tegnap rúgtunk egy vigyázót a Sherco-val ,kicsit leamortizáltam de rohadt jól ment
Viszont az utolsó volt.
Mikor már pakoltunk a panziónál odajött egy ződ emberke s közölte,hogy nem lehet motorozni a hegyen mert természetvédelmi terület.
Az összes tököm tele van már ezzel a sok köcsög zőcsséggel !
Sajna nekem túl sima ez a gumi. Terepre kenda k270 ami műszakira is jó és elég frissek, utcára meg van egy 17-es félni szetten valami irc gumi ami 2008-as, de eddig ennél öregebb volt.
érdemes egy gyártási évet is megkeresni
pl nekem a 90%-os 6 days olyan faca szálszakadt lett hogy alig tudtam hazajönni vele erdélyből úgy rázta a farát mint egy 15 éves thai ribi
aztán nézem hogy 2008as gyártás volt
odafelé semmi baja sem volt, de a kövek kihozták belőle a csúfságot
Az "ű" a végén az hülyeség...
Már elfáradtam kicsit...
Szervusztok !
Mindenkinek.
A következő Témában :
Ha valakinek kell,eladó a következő köpeny,és a hozzá való belső.
METZELER ENDURO 3 SAHARA. Méret : 90/90-21.
A köpeny,és a belső HASZNÁLTAK ! (ezért reklamációt NEM fogadok el !)
Viszont jók,pl. vésztartaléknak,gyilkolásra,stb.
A köpeny NEM repedezett.!
Kikiáltási ára cakli-pakli (egyben,mindkettő)3000,azaz háromezer forint.
Külön NEM adom el ! NEM postázom.
Átvehető : Bosnyák tér,XIV.ker.,vagy Moszkva tér,(de akkor+500 ft.)

Továbbá eladó lesz szeptember eleje-közepe felé,ugyanilyen (metzeler-sahara-enduro) a következő méretben,(kb.ugyanilyen,állapotban,bár az egy kicsivel jobb...) 140/80-18.,+belső,ha megmarad...

Direkt nem csilli-villiztem ki,ez a valós állapot !ű

Érdeklődni ITT,vagy : 06 70 315 6263.
összes drz, wrf meg még vagy 4 fajta motorba jó. mindegy majd elpasszolom valakinek.
piaggio hexagonba is ilyen van, de annak a menetetes része megy a pipába, meg talán a drz-be is mintha ilyen kis görcs gyertya lenne
azaz. Denso U24ESR-N
ahhoz van 3 gyertyám is de ahhoz c betűs kell, kis gizda gyertya
huskyba nem akarsz densot? benéztem a rendelést...
a hondánál a fos ngk gyertya szopatott be
alig indult hidegen, néha full víz volt a hátam mire beindult
aztán a hondáéktól vettem egy densot aztán 1 rúgásra indult
a ténérébe is gyors tettem egy densot aztán azóta se volt vele gond
Szerintem is pont le fogja szarni mert igazából annyira kicsi megszokást igényel bemelegíteni meg úgyis be kell.
Persze neki véletlenül lesz egy másik karbíja komplett aztán lehet legozni ha úgy van
Ez valóban így lehet sőt 100%De az én motoromnál valami karburálási probléma van ami a szivatás bemelegedés közötti fázisban túleteti a motort.Viszont én szépen bemelegítettem mindíg Kb1-perc utánna elindultam egy két kisebb gáz és gond nélkül működött.
Hidegen is elsőre melegen meg aztán pláne,én ezért szét nem szedtem volna soha a büdös életben.
Viszont Kadét-ék(a kedves új tulaj)és a barátja ezt már az első próbakör után megállapították, mert volt a járásában félmelegen egy kis bizonytalanság majd egyszer a -20fokban télen szétszedik és megnézik
Én eddig 1 karbit láttam ami nem volt szarrá kopva az ilyen 25+ éves motorokon
E
Szerencsére ez az egy pont az enyémen van
Ha beleszólhatok,én nem hiszek ezekben az egyedi érzékenységekben.
Sokféle egyhenger után szerintem ha a karbi jól van belőve s nincs szétkopva,elektronika rendben,gyertya jó,légszűrő tiszta ,szìvócsonk nem repedt akkor pöccre kell gyúlnia
Az XT-t csak akkor kell szellőztetnem ha sokat fekszik.Egyébbként ha már egy picit is járt MINDIG elsöre indul.
Alátámasztom a 250 hobby endúróval való gondolkodós közlekedést szerencsére nem hajlamos arra hogy ledobáljon. Bár volt már rá példa, hogy átment rajtam, de nem ez a jellemző rá.
A 250-es megtanit gondolkodni is
A huskyt is elcserélném egy ilyenre legalább az asszony is tudna motorozni
Amúgy még mindig azt mondom hogy az xr4 volt a legjobb motorom, leszámítva a villany indító hiányát
Azzal kurvára meg lehet tanulni lendületből alázni, kanyargóson lefelé főleg Aztán ha újra emelkedik az út néznek a lefelé otthagyott májerek, hogy ez miért csak 40-nel megy felfelé
Vettem egy 60-lovas T4-es transportert az való nekem.
Nekem ez volt a csúcs semmi másra nem vagyok hajlandó felülni nem az erejével volt baj hanem avval hogy a gazdája hülye aki meg hülye az 250el-is hülye marad
ÁÁÁ most olvasom 3-óra múlva nem indult!Érdekes emlékszel mikor itt voltatok és vertem a nyálam hogy egy rugásra hogy indul aztán nekem is rá kellet rugnom vagy 10-et mire elindult.
Aztán leesett hogy a szerelőmesterek mikor nézegették meg félmelegen lálították és azóta sem volt beindítva úgy látszik erre érzékeny Mikor kipróbáltátok akor is már meleg volt a henger de a próbakör alatt ledadogott meg egyenetlenül járt azt hittük baja van aztán abba hagyta.Nincs mese tényleg érzékeny rá amíg a szivató visszatolása után az a dús benzin ki nem tisztul belőle addíg észnél kell lenni
Jövőre meg szerezz be valami mérgesebb 250-es berregőt aztán jössz a homok dombok közé veretni
Itt olyan puha a homok hogy tuti nem töröd magad széjjel
Igen -igen az nagy baj tessék szépen bemelegíteni ha beindítottuk,vagy ha leáll félmelegen és nem indul akkor igenis szellőztetni kell egy kicsit és várni 10-percet aztán indul,meg azért még biztos vannak a rugótechnikával is gondok
Szerintem azért az a gyertya nem ment ám tönkre érdemes visszateni inkább a kivétel közbeni szellőztetés meg az új gyergya tisztasága miat indult be könnyen.
Gondolom nem kell kérdeznem hogy a túra alatt milyen rohadt kényelmes volt végig a moci Majd feltesem a Face-ra a képeidet hogy megint megyek itt-meg ott voltam túrázni szinte az is olyan lesz mintha én lennék ott SZINTE
Nekünk volt néha napi 120-150 is
Mondjuk én nem tudom mikor megyek legközelebb mert még mindig fáj a csuklóm a bálna után
A pót gáz kar fél siker, annyit elértem hogy nem zsibbadok ami jó, de mégsem az igazi