Yamaha TT

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lényeg :
A képeken látható gumik széle béna, sok a bütyök kevés közte a hely emiatt ha csak egy kicsit is megcsúszik nem tart
Szóval perecelés lesz a vége meg izzadás a sok plusz meló miatt
És ezt csak az áldott jó szívem miatt írom
Kedves INI !
Ahogy én motorozom,sztem arra tök jó.Terepen szte 0-t megyek,kiránduló tempó 50-80.
Tudom,lehet röhögni,de mint már írtam,a dokik egy kisebb perec esetén sem tudnak már megmenteni...
Elvileg csak bicikliznem lehetne,azt is csak bringaúton...
Dióhéjban : nincs lépem,túl vagyok több mint 130 öltésen,most műtöttek daganattal,úgy,hogy műtét közben majdnem meghaltam.
A majdnem nem vicc volt...

Üdv!
Köszi szépen!
igen, írj nekik mailt a vázkóddal
nekem a 3aj-hez is volt, azóta nagyon jó lett
előtte vagy rázott vagy felütött vagy mindkettő
2 éve van meg egyszer koppant fel, de akkor kapott nem kis ütést
ilyet minden tipushoz gyártanak?
a megoldás: http://www.x-bike.hu/Wilbers_t...
nem olcsó, de egész más lesz a motorod tőle
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy 97-es xt 600-at és nagyon puhának találom az első teleszkópját,olajfolyás nincs rajta, mi lehet a hibája gyenge lehet a rugó benne?
ezekkel a gumikkal mit szeretnél csinálni?
mert aszfalton ezek majdnem jók terepen meg teljesen szarok
persze ha sár van
ha meg nincs sár akkor meg szinte tökmindegy milyen gumit húz fel az ember
ha már terep akkor 6 days extreme hátulra, előre még keresem az igazit (egyet találtam de már nem forgalmazzák azt a típust)
kb félig agyhalott vagyok szóval nem jut eszembe kiről-miről van szó
van elég sok tűzoltó ismerős, makótól zalaegerszegig szóval teljesen tanácstalan vagyok
azt gondoltam hogy a tied meg van mivel átépítés előtt állsz :) Fjrgrande mociját kérdeztem mert néha ábrándozok nagyobbról, de mindenképp szeretnék maradni a terepezés vonalon, de nem lenne baj ha aszfalton lenne egy kis tartalék . Van egy jó hírem ezeken amiket linkeltél 17" kerék van (a Honda-n és a kis XT tuti) és azon van ballonos gumi van. Azt meg be tudod szerezni úgy, hogy ne keljen a gyárit átalakítani.
Valami ilyesmi lenne a cél... gumi ügyben...
Köszi FJGRANDE és DR IMI !
Érdeklődtek iránta,de annyira szeretem és sokat foglalkoztam vele,inkább megtartom,még ha már nem is megyek vele oly sokat.Küllőszámok stimmelnek !
ttr74: én is most füzetem be hátra egy 17-es ráfot. Ahova vittem elég normális csávó és elmondja mi merre hány méter. Nekem mind az egyes furatot meg kellett marni, mert nem jó szögbe állt a dolog. Keskenyebb agyból lett kiszedve a ráf. Lehet olcsóbb lenne egy 19" ráfot betenni mert abból hamarabb találni elsőt és akkor lehet nem kell faragni.

Fjrgrande: megvették a TT? Épp azon gondolkodtam, hogy elmennék megnézni hátha beleszeretek
Megszámoltam 18küllő van mindkét keréken úgyhogy elvileg stimmel,szerintem nem lesz gond kerék és a villa távolságával mert nem igazán csavarodik.
És ezzel már rég tartozom :
Üdvözlöm INI-t,(a tűzoltó Barna szomszédja vagyok a telepes u.-ból...)
és DR IMI-t,( rafi,szépilonáról...)
Vigyázzon mindenki magára ! Motorozni jó,de veszélyes.
Még egyszer : KELLEMES HÉTVÉGÉT !

lehet,én is kigurulok majd........
Jaj ! és... a gumisok azt mondták,legjobb a gyári,(enduro gumik...),utcaiból max 100-ast tudnak felhúzni.

A HEIDENAU :
és még :
Ezek a következőek :
előre : 110/80-18 HEIDENAU K60 58 S TT (így már 1-1 centi lesz az első villák és a gumi között...)
hátra : 130/80-18 HEIDENAU K60 72 T TT . Az első így 88 mm magas,a hátsó 108 mm magas,nem nagy az eltérés.
Elvileg az MBM Gumi viszonteladó,remélem meg lehet velük beszélni valahogy.
Kellemes napot Mindenkinek !
Szia !
Köszi,h írtál ! Valószínű,nem változik már.Két választásom volt,vagy többet nem motorozom,vagy kisebbre váltok.Rengeteg motorom volt már,mondhatni ez az utolsó nagy szerelem.(sok lehetne még,de ezeket több okból nem tehetem meg...)Robogózni nem akarok,volt már az is.Azt majd tényleg 99+ éves koromban ! Egy kicsit scrambler-esíteni akarom,olyan kirándulós félét.Igaz,18-as méretben szinte 0-a a választék.Próbálok anyagilag is szűkebben,magyarország-átlagfizetés.A hátsót már megvettem,küllőzést kb. 20-ból megúszom,+gumi+szerelés+belsők... Mindezt jövő tavaszig kivitelezve.Ez még beleférne.Közben kutatva megtaláltam GUMA KER-t,ami nagykereskedés,viszont találtam jobb méreteket.
Érdekes elgondolás de ugyanannyi küllő van az első meg a hátsó kerékben mert ha nem nem lesz tuti a muti.Megasztán ha változik a stílus és szeretnél másik gumit akkor mi van 18-asba?
Sziasztok !
A segítségeteket kérném a következő témában :
Az a gondolatom támadt,hogy az első agyra ráküllőztetek egy ugyanolyan ráfot,mint a hátsó.(2.5x18)És mindkettőre ugyanolyan gumit húzok,például Mitas E07 120/80/18 méretben.Na igen ám,de így,ahol a villa kiszélesedik kicsit,(a villaszár-védőnél...),fél-fél centi marad mindkét oldalon.Elegendő ez szerintetek?
Nagyon köszönök minden hozzászólást !
Sziasztok. Yamaha tt600 motoromba szeretnék rakni másik hátsóteleszkópot, olyan kéne ami nagyon kemény, ráülök és nem megy le alattam (110kg vagyok) Haver crf-ével is mentem és szinte semmit sem mozog alattam se. Valaki épített már be másik teleszkópot? Melyik motorét lehet "egyszerűen" belerakni? Mit érdemes?
Irtam
Irtam mailt válaszolj a ha tudsz
Hello. adj egy telefonszamot legyszi. megadom haveromnak es megegyeztek az arba. mivel neki kellene. koszi. barni0326@citromail.hu
erre az email cimre, ha nem akarod nyilvanosan kiirni. koszi
Helo. Hengerfejtömítésem van. Mondj egy árat.(Pest megye)