Yamaha TT

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megbékélt.. :)
Ubazz nagyon megcumiztattam magam.. beröffentettem öcsinek, csak ahangja miatt, 2perc járás után leállitottam... 3 óra mulva indultunk volna túrázni a cimbivel.. nem indult az istennek sem. 1óra rugdosás után gyertyacsere oldotta meg a problémát.. még jó h volt tarcsi :D
Soha többé nem állítom le míg be nem melegedett...
2 nap 250km terepen, jól működött
Én is néztem egy szép TE 450-et de nem jött össze a lóvé
Ez meg jóáras volt
A fogyasztását pont leszarom,egy durva napon ,reggeltől estig jó ha megyünk 50-60 km-t.
Én sem megyek sokat de azért be-be akad egy jó fekete erdő
A székelyekhez szeptemberben remélem sikerül kijutni
Most vettem le a starcrosst az XT-ről,holnap felpattintom a Sherco-ra.
Az XT most már jól megérdemelt nyugdíjas éveit fogja tölteni.
Megvan még a husky fél a nép tőle, jól elkúrta a renomét a régi forgalmazó
Volt vagy 15 érdeklődő de mind avval kezdte hogy hol lehet alkatrészt kapni hozzá
Elkótyavetyélni meg nem fogom apróért bár ebben az évben nem is használtam még
Jó az az 5.1 csak sokat eszik alap hangon is 6 liter, a husky meg ilyen 4,5 körül de volt már 4,2is
Az volt a terv hogy eladok mindent aztán lesz egy tt600 téblábolni (előtte lc4 volt a terv de 10ből 10 szar )
Ja elég jó csávó már kezdem kialakítani neki az albérletet a pincében(a motor mellé járt két hónap ingyen pincelakás) ha az asszony kirakná a motorjaival eggyütt amit felhalmozott
Hello
Legalább szimpatikus arc vette meg?
Szeva Ini!
Mi a helyzet rég voltam erre?.
képzeld vettem még egy XT 550-et,"83-as,14000km
Darabokban van mert a haver lefestegette,összerakom utcára.
Ja, beújítottam egy Sherco 510i-t is.
Ma mentem vele először,elég bitang
Meg van még a TE?
Nekem Kenda K270 van fönt amivel elég sok helyen el tudok bénázni , de mondták már páran (pl. Lipkala), hogy első ránézésre azt hitték jobban fogok szenvedni. Egyetlen dolog amit cross gumival kell kisegíteni az pedig az eleje mert az olyan mintha nem is lenne rajta bütyök, arra megy épp amerre akar ami a legszimpibb hogy az újjat igen kicsi pénzért vettem és nem is kopik gyorsan, és persze a tudásomnak épp elegendő
6-8ezret simán elmegy, jöttem úgy haza már hogy a bütyök közti rész is kopott
De a széle még ekkor is fog
2 éve olyan gumival voltam aminek középen kb 2mm bütyök volt és mégis jobban teljesített mint a tkc és társai
Csak vigyorogtam a bukó alatt amikor pörögtek a hátukon
.....
Lipka szokott adni kopott cuccot most is mondtam neki ki ne merje dobni, majd én lekoptatom szövetig
Azért 6-napos mert 6-nap alatt elkopik a hetedik nap meg még elmegy a gumisig Meg külömben is a nem a Lipka szokta neked adni amit már ő is használt?
Én mindig elfelejtem hogy aszfalton is lehet menni
Amúgy a 6 napos ott is kitűnően alkalmas
Vegigtoltam vele a transfogarast 2x is meg némi transalpinát mellé
Ronya-Ronya-Ronya Persze hogy a 7-napos gumi jobb mint ez az e09 izé,de én avval mentem aszfalton is ám gy rahadlit aztán itt ez is szempont nem csak a ganaj.
Mert hogy a legszarabb legkopotabb cross gumi is jobb terepre mint ezek a himi humi tkc meg faszom izék Ugye?
Rendben, de a végeredményről képet is dobj fel majd
Köszi Mindenkinek a tanácsokat,majd írok az eredményről !
Ha az e09 baszott jó akkor a 6daystól magad alá is vizeltél volna
Nekem nincs jó véleményem az e09 gumiról
Ha finoman fogalmazva írok akkor is csak a rakat szar amit tudok róla mondani
Sok motort láttam már ilyennel és hasonló jellegű termékkel gurulni, viccesnek vicces volt nézni őket saras környezetben
Terepre terepgumi kell, az pedig bütykös oldalt is
Helló srck. Gondolom közhelyes kérdés, de tt600ra xt henget meg hengerfejet rá lehet rakni? Vagy most van 2 tt hengerfejem ami külömbözik? Ami rajta volt amikor megvettem, az szelepszakadt, a hengerfej amit meg kaptam hozzá, az nem megy fel, pedig alig külömböznek.
Annyira azért nem sajnálom
Ja értem na mindegy mert az én régi gumcsatkámat odadtam volna jóbaráti szeretetből az 19-es de így baszhatod
Rendes enduro ez 18-21-es kerékkel.
Ha 19-es lett volna meg se veszem.
Annak 19-es az első kereke?
Én használltam az E09 és tényleg baszott jó gumi.
Engem nem zavar ha valaki tesztpilótáskodik sőt miért is kéne vennie bárkinek bármit amit nem tud kipróbálni
Inkább avval volt gond hogy jöttek és meg akartak győzni hogy a dr-350 a világ legjobb motorja és igazából csak úgy megnézi a TTr-t és nem azért nem megy tovább a dr el mert nem jó hanem mittudom én miért és nem is olyan jó a TTr.
És mikor mondtam hogy minek is vagytok itt akkor meg ment a megsértődés.
Ugyanis volt olyan is aki jött mondta csak nézelődik mert az övé egy határhalom szar korrektül és nem akart meggyőzni hogy az enyém a szar azt becsülöm spanoskodtunk is ment egy kört és tényleg jónak találta.
Ezek jó minőségűek ?
110/80-18 Michelin Sirac 58 R TT
120/80-18 Michelin Sirac 62 T TT ?
Köszi a válaszokat !
Emlékeim szerint a K60 Scout-ot mintha szerették volna anno (2012 körül), igaz akkor nekem még nem volt enduróm. Azok vettek ilyet akik vegyes, aszfalt-földút túrákra jártak, és inkább az aszfalt volt túlsúlyban, valamint nem bánták ha esős-sáros időben is az aszfalton kell adott esetben menni, nem terepen.

Nekem az XT-n Dunlop K850A van (Majd valószínűleg E09-es Mitasra fogom cserélni, az talán kicsit jobb terepen, meg sokkal olcsóbb is). Eddig csak sárban volt problémám vele, aszfalton pedig nagyon jó.

Ugyan még túl sok endurós tapasztalom nincs, de szerintem lájtos motorozgatásnál a gumi igazán csak sáros körülmények között számít.
Kedves Közösség ! Bárki...
Kurvára örülnék,ha valaki érdemben hozzá tudna szólni !
Több értelmes embertől hallottam,hogy a heidenau szar.Nincs ezzel semmi probléma,én ezt elfogadom,hiszek,bízom mások tapasztalatában !
De tényleg ? Mert akkor így hagyom a picsába,nekem így is tökéletes !
Viszont akkor melyik jobb : a gyári "ajánlások" a következőek:
Pirelli MT70,illetve Michelin T63.
A kopófelület a gumijaimon kb. 3 mm,jövő tavasszal mindenképp csereérett...
NAGYON KÖSZÖNÖK MINDEN VÉLEMÉNYT-HOZZÁSZÓLÁST !
Nem teszt pilótának mentem volna csak jelenleg nincs elképzelés, hogy a kis TT-ről mire ülnék át. Sajna kicsit úgy érzem ezt az off-road vonalat kezdik elengedni az emberek. Bár mikor más ráér nekem van programom vagy fordítva. Meg amerre járunk lehet, hogy valami nagyobbal is ellenék amivel még aszfalton is kényelmesebb a 100-as tempó. Mindegy ez a második amiről lecsúztam a sok gondolkodás miatt Majd ha teljesen feladtam a motor keresést eladom a robeszt és a 17" kerekeim és ezt kicsit megtóldva megveszem a legolcsóbban GS 500-át a TT mellé. TT-t utána csak terepre használom.
Igen!
Érdekes volt mert senki nem jött el megnézni,aztán az első olyan aki megnézte és volt valós vételi szándéka meg is vette.
Pontosítok 3-man voltak az elsőnek 530-ért nem adtam oda(az azért durva)a másodikkal egyáltalán nem egyeztek a nézeteink(és nagyon finom voltam),a harmadik nézelödő meg csak spanoskodni meg próbálni jött de korrekt volt mert ezt közölte is:)
Továbbá volt egy fix vevőm a baráti társaságból arra az esetre ha ő
eladná a motorját de sajnos nem jött neki össze.
Ill.Ronyát is rámelegítettem de neki is annyi kacat van otthon hogy csak a lomtalanítás után jöhetett volna szóba a dolog.
Beálltál volna a sorba te is mert idejössz kipróbálod rágerjedsz aztán nem jött volna össze jobb ez így hogy nem tudod milyen jó volt:)