Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Engem érdekelne a TZR kipufogó, és utánvéttel megoldható a vásárlás?A továbbiakat pedig telefonon egyeztetjük, ha elküldöd a számodat!
Köszönöm előre is!
Sziasztok már kérdeztem/kértem ha valakinek van értelmes szerviz útmutatója az idelökhetné vagy akár egy link is elég lenne előre is köszönöm....
Flakonból fújtad?

Lakkozás lemaradt?
nem barna csak teloval fotoztam és azért ilyen barnás a festést én csináltam.
Ezt te barnára fújattad? mert nagyon sok a "fekete"-ben a barna ahogy keverték be a festéket.
Ami meg kéknek látszik az az égből visszatükröződés, és a felhők.

Amúgy mennyért fújták?
ők profik a témában gyorsak és olcsók.

karaszy
Futómű topik.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy egyik ismerősömnek van egy TZR-e és az ülés alatti teleszkópját szeretné megcsináltatni és ehhez keresne egy teleszkóp javítót, nemtudtok véletlenül olyat aki olcsón és jól dolgozik?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, ha valaki van szerviz útmutatója am6-os blokkhoz az küldje már el e-mail-ben vagy adjon egy linket mert amiket én leltem azokon kinyomtatva semmi sem látszik... előre is köszönöm szépen!
Sziasztok!
Még mindig eladó a kipufogó. 6000kmt ment, semmi baja nincs. 2005ös TZR-ről van. 5000ft
Budapesten lehet átvenni személyesen, de mindent meghallgatok.
sajnos már nincs meg
Figyelj, inkább akkor hagyjuk a témát, legyen neked igazad... tiedé ennyit eszik és kész... meg nekem nem kell bemutatni Pestet... eleget jártam autóval, el tudom képzelni milyen 50es motorral.... Mi meg alapból úgy hoztuk el, hogy már ki volt véve minden fojtás belőle.... normálisan lett bejáratva anno, nem is lett 6ezer fordulat fölé pörgetve, egészen 1000 km-ig.
igen és te hol mész 40-50-es tempóval, meg mennyit száz km-t? ugyanis ez a tempó halál az utakon főként BP-esten, mert tolnak le az autósok, ha nem mész egy 50-es korlátos helyen legalább 70-el.

Az 5L-t én mikor új volt a gép és lefojtva, és a motor km órája szerint század pontosan fogyasztotta. Nagyon érdekelne te milyen kerozinnal hajtottad, hogy ekkora a fogyasztás (főként fojtott gyári beállításokkal) jött ki, vagy csak simán nem tudsz számolni.
Míg a gép fojtva volt mindvégig mértem a fogyasztást, minden tankoláskor írtam.
A motor pedig soha sem ment fojtva 42 km/h-nál többet 3.ban nyélgázon sem. (feljebb meg értelme nem volt váltani, nem ment 6000 fölé a fordulat. Hegyalja úton egy csöpp kis emelkedő a hídon -kb. 2%-os-, és ment kb 25-el... ez mind erő benne olyankor.)

A fojtások eltávolítása után lett jelentősen nagyobb a sebesség (kb a duplája a korábbinak) némi jobb fogyasztással, és áttétel változtatás után ez még jobb lett, még nagyobb végsebességet és még alacsonyabb átlag fogyasztást hozott.

Ennek ellenére a kézikönyv azt írja, hogy 3/4-ed fordulatnál magasabban ne hajtsad... ezt persze a bejáratáshoz írja. szóval, ha a 6000 a max ford. és 42km/h a max. sebesség, ennek 3/4-e fordulattal (4500) és sebességgel(31km/h) haladni már átlag bringás tempó bmeg: yamaha. Akkor minek a motor?, vegyél bringát, olcsóbb... tisztább könnyebb.

Az is érdekes ki vesz meg egy 50-est 1 milláért amit még szana-széjjel fojtogatnak, meg elektromos vezérelet fojtást és minél több ilyen faszom izét felesleges kibaszásokat pakolnak bele annál szarabb a gép és drágább.
pl 80-as km kijelzési korlát az mire jó? Semmi másra csak hogy bevidd a szervízbe és lehúzzanak pénzzel. Hogy egy vezetéket elvágjanak. ami egyébkéni minden más szempontból felesleges és azért korlátos mert az a vezeték egy testre van kötve, csak ezért is hogy több pénzt szedjenek ezt beépítették.
Ilyenkor elgondolkozok, hogy sok ilyen kis húzások és trükközések miatt az emberek kerülik a márkaszervizeket inkább. Ha nem akarnának mindenből még rögtön eladás után is pénz beszedni ami egyébként nem lenne hiba, gyakorlatilag szándékos hibát beiktatnak ezért. Szemét ez a cég úgy ahogy van.
és ez a km órás jeladós "jaj mi nem tudjuk hogy ez típushiba"- mondja a YAMAHA HUNGARY KFT. - Akkor miért romlik el kivétel nélkül minden tzr-en 2003-tól gyártottakon, ha ez megint nem nyerészkedés miatt?
70-es tempót jól bírja... nekem elől 1 vagy 2-vel nagyobb fogaskerék van, így pörög 7-7.500 környékén.
Őszintén megmondva engem nem érdekel ki mit mond, én mértem az említett fogyasztást... 40-50-el kocogva, bejáratós tempóban ki lehet vele hozni viszonylag egyenes útszakaszon. De átlagban is 70-el mászkálok vele mindenhol, az kényelmes neki, nem is pörög akkor még "sokat"... de akkor 3,5-4 liter körüli a fogyasztás. Ez épp olyan, mint az R6... azzal is ellehet mászkálni finoman 4 literből, meg meg lehet kajáltatni vele 3x többet...
2 L ? aha! miért nem írod rögtön, hogy nem is kell bele benzin?

2 Liter egy 2T -ből te nem hozol ki ekkora súllyal.

Egy Honda dióval esetleg igen, mert az fele annyi súly mint ez. Csak az meg nem motor.

A legjobb körülmények között is minimum 3,15L/100 km ezt onnan tudom, hogy szoboszló - BP alföld egyenes szakasz nincs emelkedő domb, ami miatt nőne a fogyasztás és ami 200 km, és nem a saját órája szeriont mértem (mivel az csal nagyon is) a fogyasztást, szóval teljesen csurig tankolva indulás, majd mikor ott is megérkeztem ott os csurig tankolva, amit a második alkalommal kiírt a kút beletankoláskor, így jött ki az a fogyasztás.
50-es gépként. ha nagyobb a henger, akkor a fogyasztás is megnő. Megnézem azt hogy reális értékekkel hogy hozol ki egyáltalán 3 liternél kevesebbet egy tzr-ből,Tiszta 95-ös benzinnel.

Városon kívül kb. amit írtam az előbb.
Vagyis városi közlekedésre átlag fogyasztást 3,8-4,5L
A gyári szaloni állapotban: 5L
a folyamatos 70es tempót jól birja,pl 100km es távon?
kössz ;) és mennyi az utazótempója? 70tájt? akkor mennyit forog?
Csáó! Nekem májusban lesz meg 6 éve, hogy megvettünk anno a szalonból (2006-os modell). Ha újból adódna a helyzet, 1 másodpercig sem vacilálnák, hogy megvenném-e vagy sem... A napokban hagyta el a 22ezredik km-t, motorikusan semmi gond nem volt vele sohasem, nem robbant le... eddig csak olajat-gyertyát-első fékbetétet és 4 láncot cseréltem:) amikor új volt akkor hibásodott meg a km óra és az önindító, de az garanciába kicserélték. Ennyi km után is lazán teljesíti a 80-90+ sebességet. Hosszútávot is jól bírja, többször járt Soprontól Székesfehérvárig, Balaton megkerülve... stb. egyedül az talán az Alföldön nem voltam vele...:) Egyhuzamban a kb 200 km meg sem koggyant:) Fogyasztás szempontjából a 2 litertől a 4-5 literig terjed. Kategóriájában az én véleményen szerint a legjobb. De ilyen típusból is kilehet fogni nagyon jókat és nagyon rosszakat:S Ha lenne még kérdésed, írj nyugodtan, hátha tudunk segíteni:)
Hello... tudnátok vmi véleményt mondani a TZR 50-esekről? 2005ös tájira gondolok,motorikusan mennyire birják? hosszútávon(évek) mennyire jók? ÉRDEMES E ilyet venni ha ugy adódik? ;D köszönöm
Eladom Yamaha TZR-emet ami 80ccm.
Kihasználatlanság mit adom el!
Most kapott első lánckereket, láncot,
tavaly volt motor felújítás(dugó, dugattyúcsapszeg, gyűrű, a henger is volt javítva, kuplunglamella, vízszivattyú tömbszelence, gyertya, akksi)
Esztétikailag még javítható ( ki vannak hegesztve az idomok csak nincs színezve) Nem vészes festési hiba!
Ha érdekel valami írj és mindent mondok, ha kell még küldök képet!
Köszi az infot, akkor én már nem kérdem meg.
A felgyülemlett szmotyit ott le tudod engedni la kicsavarozod, és leengedés után vissza.
bizonyos használati időnként nem árt kiengedni. (Nem túl gyakran, De ha eleve megszívj magát a motor, akkor is érdemes.)