Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3BT a motorszámod eleje? Mert akkor 32 vagy 34kW
A forgalmiba nekem 27Kw. van írva, de biztos, hogy valahol 40Le fölött van....
Valszeg kinyitották a szívótorkot, de a vezérműtengelyt esélyesen nem cserélték ki.
Alant a 20kw szűkített VS a nyitott
A németek versenyeznek a láncos verzióval, a TR1-gyel. Saját divíziójuk van.

Az alsó tank azért került oda, mert a Yamaha megpróbált egy kezdőmotort összedobni, nagyon alacsony súlyponttal, alacsony súllyal. Az első 535-ökön csak ott volt tank és nyomott az egész vagy 190 kilót. A felső "tank" csak egy fedő.
Egyébként az enyém is így rosszalkodó karbival is túl jól megy, hogy 20kw legyen lehet hogy már segítettek rajta.
Yamaha Buel 😂
Szerintem nem férsz hozzá, a csap nem is tudna kijönni. Pont a lengővilla felett ül azon a részen, ahol a préselt lemez keresztmerevítés van
Ez az alsó tankos baromság elektromos benzincsap minek kellett nem elég mechanikus csap 1 tankkal 😕
Eredetileg Hitachival voltak azok szerelve, ennyit állíthatok biztosan. Persze 30-40 éves motoroknál akármi lehet. A 86-os XV1000-esemen Drag Star 1100 karburátorok vannak például, mert minimális munkával feltehető és azokhoz minden könnyű szerrel beszerezhető még évtizedekig. ...és mert épp ez volt megfizethető, nagy XV-ről való Mikunit épp nem kaptam szalonképes pénzért.

Sokkal nagyobb a mozgástér a nagy Viragoval. Ha akarja az ember, kulturált fogyaztású, megbízható motor lehet belőle, ha másra vágyik, 80 lóig nem nagy meló feltolni őket. Persze ott már a fogyasztás nem faktor. A konstrukció meg 100+ lóerőt is elbír komoly belenyúlás nélkül. Ez itt alant a 100 lovat karcolja.
Nem tudom mennyire hozzáférhető,de ha simán ki lehetne csavarozni a benzin csapot és leereszteném a benzint valami edénybe? Csak egy gondolat lehet hogy nem kivitelezhető. Nem tudom mennyire hozzáférhető.
Én egyébként mikunira emlêkszem az enyém mintha az lett volna. De lehet hogy más régen volt.
A Hitachi karbival, igen. Azzal a hétszázasom (kapaszkodjál...) 8 litert fogyasztott.
Mikunit kapott egy 94-esről, mert ez azért mégiscsak embertelen, 5 literből megálltam. Most az ezres is 5.5 körül kajál, amióta a Hitachi le lett róla szedve.
5,5 6 l a 750 Se is elment nekem.
Vegyesbe két személlyel, "nyugdíjasan" 5, 5,5, 6L.
Akkor hatot eszik, nem hetet. Attól zabál leginkább, hogy pörög, mint a vadmalac.
Nekem is van benzincsap gondom, nincs "tartalék"
De ahogy Blackilex valamikor ecsetelte nekem, ............. rövid lesz a tél... 😂 😂
Pedig az enyém csak elvileg a 20 kw-os . Vagy annak nincs jelentősége fogyasztásra. Akitől vettem azt mondta 4,5-5 l kijött.
Az alsó tankot? Tökön szúrás.
Meg kell bontani a vázat. Az oldaltámasz és a hátsó rugóstag közötti íves alsó csőszakasz leszerelhető, a hátsó kereket meg le kell ereszteni, mert felfújva útban van. Ja és persze ki kell pakolni, ami útban van, tápszivattyú, akkutartó...
Tanktisztitást írtad egyszer nem bonyolult kivenni?
Az is egy jellegzetes típushibája az 535-nek. De ha jó is a csap, a tank hamar ürül. Kicsi is, meg nagy étvágyú is. Ha sportosan tolod, 7 litert simán benyel.
Ezért szeretem az újabb 750-eseket, ~15 kilóval nehezebbek csak az 535-nél, de nyomaték és erő is jóval több van bennük, sokkal kevesebb nyűggel.
Igen az egyik az ára a másik a súlya amiért nem azt vettem az 535 könnyebben mozgatható. Az alsó tankot lehet ki kell szednem mert 3 napja mikor mentem vele át kellet kapcsolom tartalékra szerintem túl hamar volt lehet valami dugulás van odalent.
Ezek egy 1100-esről készültek. A szimmering és a kardán állapota nem kíván plusz kommentárt.
A szétesett tűgörgős kosár a központi rugó himbájából származik. 12 centire van az aszfalttól és semmilyen szimmering vagy tömítés nincs rajta gyárilag.
A króm és a festék sok helyen lehelletvékony.
Akkor van gond vele....
A szabadonfutót kijavították ugye 96 után a blokkon, azt bevezették az 535-ön és azt kapta a 650 is.
Az arculat átszabása hozott magával érdekes problémákat. A kardán nem burkolt, hanem nyitott mindkét Drag star-on és egy szem szimmering tartja kint a vizet, ami kb. 5 évet bír normálisan működni. De a kutya nem ellenőrizgeti, hiszen a szalonban azt mondták, hogy a kardános az gondozásmentes. Ezt megfejeli, hogy a szerelőszalagon nagyon sokból kifelejtették vagy kispórolták a kenőanyagot és a hátsó szöghajtásnál a kardánt és a hajtást összekötő bordáshüvelynél erős kopás jelentkezik. Sajnos a szöghajtás van gyengébb anyagból, nem a bordáshüvely fogazata kopik. Költséges hiba. A küllőszakadás a hátsó kerékben szintén gyakori baj.
Ezen felül a karbi az 535-ről lett átörökítve, azt dolgozták át, a hisztijei viszont megmaradtak.
Erre már csak hab a tortán, hogy 250 kiló és szalonképesen fogalmazva nem valami dinamikus. Mindkét Drag-ra jellemző, hogy a krómozás és a festés se olyan színvonalú, mint a Virago típusokon. Messziről nézve impozánsabb motorok, de ha beleásol karbantartani, a spórolás nyomaival találkozol szinte mindenhol.
650 Drag Star is problémás?