Yamaha Virago

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként xadora esküsznek sokan hogy észrevehetően csendesebb a kuplung, motorhang. Motul után is! Pedig a Motul is egy csúcs olaj a repsoltól is jobb.
Köszi, megnézem. Itt van egy üzletük nem messze Csepelen....
Egyelőre a lendkerék és a szabadonfutó közé tettem, és meghúztam ahogy tudtam imbusz kulccsal.
Holnap viszem el, óvatosan meglazítom, és a csavarokra, is teszek rögzítőt, úgy húzom meg nyomatékkal.
Vagy ez így nem lesz jó? A lendkerék, és a szabadon futó viszonyát nem mozdítom el.
3 liter repsol v twin 20w 50+ Mannol menetrögzitő+ Mannol tömítő paszta+HF 145 olajszűrőnek ára összesen:8227 Ft Zsu-nál mindenféle vevőkód nélkül + 3 db 12.9 csavar máshol vettem 100 Ft
Nem viccelek.
Korrekt arakkal dolgoznak, az fix. Ajkai ismeros a Bardinal vette mindenfele halmozott kedvezmennyel annyiert az olajat, mint amennyi a Zs+U-nal alaparon.
4 lityi Motul 5100 10W50 21.329 Ft a Bardinal, 9300 Ft a Zs+U-nal.
Régit raktam vissza vékonyan felkentem tömítő pasztával a deknit és a blokkot 1nap száradás utána olajfeltöltés. Olcsóbb volt a tömítésnél 😆 csak ezért. Zsu-nál nincs 500ft a Mannol piros menetrögzitő is 480 Ft volt talán. Olaj is szürő is korrekt áron van nálunk. Mindent egy helyen rendeltem. Korábban blackiex is ajánlotta őket, de én is sokmindent vettem már tőlük.
Hovel. Egyebkent ha bekented es most gyogyul, mar ne tekergesd utana, mert gyengited a menetrogzitot. Most tepd meg inkabb tobbel, mint 20-25Nm, de ha kikristalyosodott a cucc, akkor mar ne
Tömítést vettél? Vagy a régit használtad?
Én csak a 3 db csavart rögzítettem. Kíváncsi vagyok mit bír. Azt tervezem következő olajcserénél leszedem a deknit és megnézem, hogy bírta.
Egyelőre összecsavaroztam a lendkerék, és a szabadonfutó közé téve csavar rögzítőt. 24 ó a teljes kötés.
Holnap elviszem és a csavarokat is menetrögzítővel, nyomatékkulccsal meghúzom.
Remélem, így már elég erős lesz a kötés.
Hogy azután hogy szedem majd szét, ha esetleg szükség lesz rá....... hüüüüümmmm.......
Üdvözöllek Gyulus! Sikerült igen. Remélem mihamarabb neked is elkészül a járgány.
Sziasztok!
Joci > Örülök, hogy sikerült megoldanod a váltó problémát.
Elek Lajos > Szerintem nézd meg inkább a szabadonfutót, nem lazult-e ki. Nekem szétverte a lendkerék meneteit.
Nem lehetetlen. Jart helyben egy csomot, letolt 50 km-t...
Baráti akkor 5 litert benyalt
Negy es fel liter. A segged alatt van kb. kilenc liter. 13.5 kb. a teljes kapacitas, ennek 2/3-a alul.

Nem lehet, hanem tutibiztos, hogy senki nem takaritotta ki.
A felső Tank az hány literes lehet?
Akkor jó. Elég sok volt benne. Lehet senki nem takarította ki. Most viszont a karbi is jó. Attól függetlenül, hogy az első henger felől a levegő csavar be van szorulva. Majd lehet leszerelem és hosszú téli estéken kibuherálom 😂. Mondjuk a légszűrő nél a tankot ahogy levettem már üres volt az alsó tanknál lötyögött csak a benzin 50 km alatt kiszivta . Mondjuk sok volt a helybe járás, olaj melegités miatt .
Olaj. Kartergazbol kicsapodo olajpara. Uzemszeru.
Igen. Nagy volt a csend én is néztem.
De most már én is rendberaktam a váltó problémát. Ma volt egy kis időm. Igazatok volt ha jó volt elötte akkor jónak kell lennie. Következő, a hiba bennem volt a durva olaj szűrőt ahogy sejtettem a hibát,azzal kezdtem kihúztam a helyéről. Olaj nélkül is tökéletesen vette a sebességet álló helyzetben is. Szépen vissza tettem , olaj vissza próba kőr,ahogy kell azóta működik rendesen. Tank le légszűrőt leszed kompresszorral kifujattam mert még szép tiszta. Viszont légszűrőnél a vázba benzin volt kiitattam papírtörlővel. Eza karburátor rendellenes működése okozhatta? Vagy esetleg olaj ami az esetleges port lekötné? Nehéz eldönteni mert olaj színe volt barnás a papírtörlő.
Az ebay-rol, csak nem mindegy, melyiket. Lapozz vissza kicsit, ket kollega is ezzel szorakozik epp, nekik mar elmondtam a tutit.
A recsegest - amennyiben a szabadonfuto kosara rendesen rogzitve van es a lendkerek menetei epek - nem tudom hova tenni.
Üdv! Sikerült beindítani a 535 virgácsot. (Szabadonfutó, szikra probléma és karburátor dugulás) viszont ismét hallom, hogy indításkor a szabadonfutó reccsen. Egy ebayes szabadonfutó van benne (starter clutch). A kérdésem viszont, hogy honnét tudnék normális szabadonfutót venni a virgácshoz?
Eletkepes elgondolas.
Reszemrol csend van mert a hajlekat epitgetem, kellekezem az oreglanynak.
Sziasztok.
De nagy itt a csend!
Úgy tűnik, mindenkinek minden rendben, a paripák leápolva, üzemképesen elcsomagolva. 🙂
Nekem holnapra meglesznek a csavarok, sajna 12.9. Nem tudam szerezni 10.9-est, csak legfeljebb 200 db-ot.
Az elgondolás a következő:
Zsírtalanítás, görgők, rugók összeszerelés.
A lendkerék és a szabadonfutó közé, a megfelelő helyekre egy-egy csepp menetrögzítő, és összecsavarozom olyn kézzel meghúzható erővel.
Másnap átmegyek az autószerelő haverhoz, óvatosan kicsvarozom, a menetre, és a fej alá menetrögzítő, és meghúzom a nyomaték kulccsal, olyan 25 Nm körül. Hüüümmm....... hol a hiba?
Az olaj, azóta is csepeg....... 😂 😂 😂
Igen, abszolut