Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://jbmindustries.com/Mikun...
Mint a mellékelt ábra mutatja, ennek 29 dollár darabja, plusz szállítás. Plusz vámkezelés.

Emiatt szerény véleményem szerint ha mindenképp membránt akarsz cserélni (bár szerintem most már duplán vagy biztosítva a felső o-gyűrűvel), akkor anyagilag kb. ugyanott vagy két ilyennel, csak itt a tolattyú is új:
https://www.m0moto.hu/karburat...

A kínaiakról lebeszélnélek... A megmunkálási minőség sem olyan... (lásd a képeket a lenti linken)
https://www.ebay.de/itm/265493...

...illetve a felhasznált anyagok minősége is kétséges. Ez egy csábító ajánlat lenne, de a tű pl. alumínium, a gumialkatrészek pedig lehet két évig se tartanak ki.
https://www.aliexpress.com/ite...
Étem.....
Esetleg lefúrni a két kis műanyag stiftet (szegecset) és új memebrán, > kis popszegecs?
Ha megtalalom, mutatom.
Amire en emlekszem nem roncsolasmentes, de a kinai-tajvani membran, amiket ugy kell ki-begyurni... Annal sokkal jobb az a mutatvany, amivel most van tomitve.
Okééééé..... ha kell, hát kell....
Én úgy láttam, (meg mondtad) "roncsolás mentesen" azt nem lehet szétszedni....
utána meg összerakni hermetikusan....
Lehet, valaki mintha gyartana csak membrant ezekhez. De kulfoldon aruljak csak. Meg kell meg neznem, melyik megoldassal jarsz jobban.

A Keyster keszlet 14 per karbi, ha jol latom.
https://www.motorosboltroadrid...
😂 😂 😂
Okéééééé....... és kb. mibe fáj egy ilyen szett?
Más: a membránt nem is lehet cserélni, csak a tolattyúval együtt?
Nem hallgatom el a diagnozisomat, ne felj. :)
A gyogyirt is elmondom, Keyster KY-0574N-nek hivjak. Japani szett, uj tu, uj fuvokak, uj tomitesek, uj emulzios cso... roviden minden, ami szamit.
Igen, előbb nem láttam a válaszod, később olvastam.
Háááááát.... végül is az eredmény a lényeg, de úgy vagyok becsavarva, hogy azt is tudni szeretném, hogy miért...
😂 😂 😂
Lentebb pont ezt irtam Istvan hozzaszolasara :D

A tu is kophat, a fuvoka is erodalodhat. Sajnos azonban nem egyszeru ezeket merni: a tu (5DL-8) adatai nem publikusak, tehat nincs az, hogy mikrometerrel 4-5 nevezetes ponton vegigtapogatom 3 oldalrol es kiderul, hogy kopott. A fofuvoka detto, a 122.5 nem azt jelenti Mikunieknal, hogy 1.225mm-es dorzsar pont feszul benne, hanem az atfolyast jelzo adat, 122.5 cm3 folyadek per perc, amit atereszt, de a meres korulmenyei es a hasznalando folyadek nincsenek nyilvanossagra hozva.
Délelőtt megnézem.
A kipuff. vége már szürkül.... 🙂 😂
De mindazon által gondolkodom... ha a gyári beállítás a középső rovátka (beszúrás), akkor mitől lett most jobb? Nem akkora a főfúvoka, mint ami rá van írva? Vagy nem eredeti gyári a tű? Vagy gyengébb a membrán rugó?
Hat, fekpad nem volt. Lapos gyorsulas, inkonzisztens alapjarat, szuros kipufogogaz meg ilyenek voltak. A benzinszint joval fole volt allitva a gyarinak, az uzemanyagjaratokban mocsok, a levegojatarokat a benzintol elszigetelo o-gyuruk szogletesre deformalodva.
Mindent gyari alapbeallitasra tettem vissza a takaritaskor, idovel a kummanto tolattyu is megmutatta magat, ezutan visszajottek a lovak erzesem szerint es alattam 5 korul fogyasztott.

Gyula hazavitte, elment nehany hosszabb turara utassal es pakkal, a motor kimutatta a foga feherjet es elkezdett 6-6.5 kozt enni.

A gyari tupozicio tul dus, ez mar vilagosan latszik. Hogy a tu van-e elvekonyodva vagy a fuvoka erodalt es 122.5 helyett nagyobb, azt nem tudom, de telig ezzel siman el lehet jarkalni igy, majd akkor keritunk hozza egy normalis Keyster szettet tokkal-vonoval.
Az ügyes!!!

Fékpados beallitasnal mondta a szerelö-„ Minden motor annyival lesz jobb, mint amennyivel elötte el volt baszva.“
Majd a gyertyakra kivancsi leszek.
Összesítve, jól teljesített a masina.
Pénteken Blackiex segítsége, és útmutatása alapján a főfúvóka keverési arányán egy kicsit szegényítettünk, az alapjárati keveréken kicsit dúsítottunk.
Az eredmény a 6,5L/100km. ezen a túrán beállt az 5,25L/100Km. Eltűnt az átmeneti részterhelésen a "torpanás" egyenletesen gyorsul.
Okéééé, remélem a többiek is.
Mi is köszönjük a részvételt.... 🙂
Igen, amelyiken a plexi van.
Miklos ezrese a masodik motor, a fekete 535 mellett?
Én igen. Nekem is tetszett, köszönöm szépen! :)
Mindenki rendben hazaért?
Kellemes, jó karka volt... 🙂
Köszi, okééé.....
Gázról jut a hajam alá: először fordítva akasztottam be a gázbowdent.. 😂 😂 😂 Néztem, miért nem lehet húzni.. 😂 😂
Akkor nyitok rajta egy fél fordulatot. Csináltam hozzá "szerszámot" 🙂
Igen, ezert kerdeztem, hol van a botlas.
Ha azt a gumikonyokot amit emlegettem, leveszed es elkezded csavarni a gazt, latni fogod, milyen keson indul meg a tolattyu.

En az alapjarati kevereket a gyari tuallasban (kozepso rovatka) allitottam, meg mondtam is, hogy 1 fordulatnyira van nyitva kb. es ennel tovabb nem akarom szegenyiteni. Lehet a tu alol jott egy kis extra.
Eselyes, hogy most megkoszonne, ha cseppet ranyitnal.
Értem....
Persze, csak gondolkodtam.... Lehet, ott a "lépcső" az alapjárati fúvóka üzeme "vége" és a főfúvóka üzembe lépése között. Pont olyan 3, és 4 ezer környékén.
Igen, de nem javaslom.
Az alapjarati fuvoka okkal ekkora. A nehez tolattyu lassan emelkedik, a tut nem is emeli meg kb. 3000-es fordulatig, ezert addig az alapjaratie a foszerep es meg egesz sokaig beleszol a dolgokba.
Értem, köszönöm....
Csak elméletileg: ha egy lehelletnyit gyengítenénk a tű rugóján, (amit tegnap lejjebb eresztettünk) vagy könnyítenénk az alu öntvényen? Milyen változás történne a keverék képzésben átmeneti tartományban? Lehet, pillanatnyilag bedúsulna?