Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyertyák szürkés-barnásak.....tűrhetőnek gondolom.
Piloton majd akkor állítok, ha kimotoroztam a tankból a benzint. Macerás a telit mozgatni.
Nem kizárt.
Igen.
Ehhez, most nem szabad hozzányúlni. Egerben tankoltam tele, szerintem 5-5,x körül lesz a következő tankolásnál.
Anti azt mondta, miután kész lett a tank, ment egy-két rövidet. Neki 5L/100Km.
Lehet, egy ici-picit szegény?
Azért ez már korrekt.
Kivettem a gyertyákat, a baloldali az 1-es henger.
A pereme kicsit kormosabb, mint a 2-esé... Úgy láttam....

https://www.kriszera.hu/x/
Az enyém nincs már meg, eladtam vagy 3 éve.
Írj Antinak, ha megvan még!
Ez egy elég jó szett, Jardine. Amcsi cucc.
Az ezrest anno ilyennel vettem (csak a vége volt más, szivarvégű, ez meg a vágott), de nekem hangos volt.
Így szól.
http://youtu.be/e6NQX6UvJIY;ab_channel=Polkahero
Én nem ismerem ezeket, de Anti maximalista! (Én képes vagyok kompromisszumokra. 🙂)
Neki biztos, hogy mindenből eredeti gyári, meg márkás dolog kell. 🙂
Kaptam a 750-eshez egy kipuff. garnitúrát, (a gyárit állítólag) mondtam neki hogy nekiadom, alakítsa át. Áááááááá... nem! 😂 😂
Erre is van megoldás...
A műtét előtt, az indítás után, feltűnően sokára állt be az alapjárat 500-ól az 1000-re. Ma nem figyeltem meg, de holnap megnézem, lerövidült-e az idő....
Hááááát.... a fene tudja!
Az Ő dolguk! Mindenkinek van valami "kukorékja" 😂
Nekem nem kellene HD. Nyilván azért nekem is bejön, ha van egy kis normális hangja a mocinak. De ennél tovább nem mennék.
Anti panaszkodik, hogy a miénkhez képest, neki villany motorja van..... 😂 😂 😂
Gondolom rendszeresen járatta melegítési céllal, amíg pakolta rá a cuccait vagy öltözködött. Csak ugye nem az előírt alapjárati fordulaton (950-1050), hanem olyan 6-700 körül. Az injektoros HD-kat már nem is lehet 900 alá vinni.
A hangja. A klasszik HD-kat három dolog adja el:
- a preszitzs
- a hang
- a külsejük
A hangot olyan szinten komolyan veszi a gyártó és a fan klub egyaránt, hogy a Hondát be is perelték a Shadow 1100 ACE miatt, illetve az újabb injektoros modelleken valamit babráltak, hogy a hangja hasonlatosabb legyen a régi karbis, közös gyújtású motorokhoz.
Majdnem eltaláltam! 😂 😂
De mi abban a buli, hogy oldalsztenderen áll, és pufog? Hüüüümmm......
Pontosan, plusz mindez gyakran oldalsztenderen... Kevés olaj, nehéz dugattyúk, gravitáció. Mindezt azért, mert "jó hangja van úgy".
De miért csak a bal? Fekve járatták alapjáaton napokig?
Hüüüüümmmm.....
Talán az alacsony alapjárat? Egy kipuffanás/másodperc? 😂
Oda állítottam, igen. Az van a könyvben és az alá menni nem célszerű. Elmegy az olajnyomás.

Vicces és távoli kapcsolódás, de ehhez a témához kapcsolódik. Komlói ismerősömnél volt most valami motorba nyúlás, a hengerek bal oldala ki van fényesedve és a dugattyúk bal oldalán is látható nyomok vannak. Az alany egy Harley. Van tipp, mi okozta? :)
Értem....
Háááát, majd Anti kisakkozza.... 🙂
Legyen már neki is egy kis dolga..... 😂 😂
Azért majd kíváncsi leszek az eredményre, hogy meggyógyul-e a "luk"
Gondolom, ezres fordulatra van neki is állítva....
Bedúsulna. Az minden körre hatással van. Mi célzottan egy kört akarunk dúsítani.
Nem mennék a beállított, rendben levő benzinszint fölé.
Lehet itt 1/4 fordulat is elég lesz a pilotcsavaron és az is hogy az alapjárat beállító kézicsavarral kompenzálható lesz ez.
Hüüüüümmmm....
Én talán a benzinszintet emelném, hogy alapjáraton, és alacsony fordulaton ne dúsuljon be.
Lehetséges megoldás?
Pici benzint emelés? (előbb kapja fel a főfúvókából)
Pici pilot csar állítás? (tovább adjon benzint a beáramló levegőhőz)