Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Orulunk, Vincent. :)
En is gondoltam ra, hogy merek egy fogyasztast esszel haladva. Tankoltam koppra 10 litert, szepen nullaztam az orat amint a piros lampa kigyulladt, erre baszki nem elpattan a km. ora spiralja 26 km utan? :D Rohadj meg, Murphy...
Jó reggelt!
Szuper, akkor lehet, csak valami gyertya gond lehetett.
Mi pénteken voltunk Leányváron, egy mellényt néztünk meg. Vörösváron tankoltam, 11,16L/200Km. Ez 5,58L/100.
Jó reggelt!
Ma azért ránézek az új gyertyákra, milyen színt kapott. Ha jó, nem piszkálom a pilotot.
Szép napot, guruljatok, ma nem lesz 40 fok.
Na, Alzheimer... itt a kep lentebb, lattam a gyertyakat megiscsak tudom, hogy festettek. :D
Ez nem egy rossz hir. Nem tudom, milyen gertya volt benne, hogy festett es hogy mi ment a helyere, de a lenyeg a lenyeg. ;)
Sziasztok !
Blacki, Gyulus........ma mentem kb 100 km-t.
Gyertyacsere óta nem hagy ki , nem rángat annál a tempónál, ahol a legutóbb.
Bízok benne, hogy nem karbi baja volt, még tesztelgetem.
Jó éjt, csak bekukkantottam.
Jogos, én is eltettem az eredeti ökörszarv kormányt mindenestől, hátha egyszer visszaraknám.
(vagy a majdani következő tulaj)
Igen, logikus lenne, de a jelenlegi kormányt kompletten meghagynám a kapcsolókkal, magasítókkal kompletten.
Lehet tudnatok csereberelni. :)
Ezzel a hosszú befogóid eladó sorba kerülnének, vagy azt megtartanád?
Vennék Virago rövid kormánybefogót. Inkább a fórumozóknak adnám a $-t, mint a bontóknak. Építeném a Biltwell Friscora alapozott formát, de nem szeretném a hosszú befogóimat használni hozzá. Ha van Nálad, szívesen átveszem.
Roland minden hétvégén ott ül a 24-es út kanyarjában Parádsasvár előtt. Ő "csak" Roland. :)
Köszi.....
Ha ilyen gyárilag, akkor ilyen! 🙂🙂 Ők tudják....
Természetesen, lehet külső hőbehatás eredménye. Azért jobb élni a gyanúperrel..🙂🙂
Kíváncsi leszek Anti eredményére....
A labtarto belseje gyarilag ilyen.
A tirisztorok egyaltalan nem biztos, hogy homegfutottak. A kozepdob ellenben jo kozel van, ha sokat jartak vele varosban, az is ilyen nyomot hagy.
Köszi..... 🙂 🙂
Ki az a Roland?
A vasárnapi gurulást Roland is megörőkítette, itt a link: https://drive.google.com/drive...

:)
Motor vásárlás után, ezt is érdemes megnézni. Nem tudjuk az előéletét, mikor tisztították, hő elvezetőzték.
Ez nem volt vészes, bár valaki elég mély barázdákat "reszelt" a hűtőfelületbe.
Testelések kondícionálása, szilikon zsír, csatlakozások tisztítása, vízvédelme. (Kerékpár belsőbe húzva, >gyorskötöző.)
A fesz.szab. azonban ad némi aggodalomra okot. (Bár most még teszi a dolgát.) Nagyon úgy néz ki, már hőmegfutottak a tirisztorok. Vagy be kell szerezni egy tartalékot, vagy építeni egyet.
Sosem árt.
Fesz.szab. karbantartást tervezek mára.
Tisztítás, zsírzás, stb.
Eleg ha megemeled hatul szerintem.
A masik gyertya se bolond otlet.
Oké, amint lesz időm, le a tank és megpiszkálom.
Találtam két vadiúj gyertyát, ki is cseréltem, kb 10 ezret mentek.
Tenyleg nem jott uzenet Antitol.

A gyertyak valoban nem neznek ki betegnek, de egy negyedet pluszban nem hulyeseg megprobalni.
De, itt van az üzeneted.
Körülbelül az enyém is ilyen a Mátrai túra után.

https://www.kriszera.hu/x/

Blacki azt javasolja, (tegnap még beszélgettünk a gondodról) hogy első körön egy negyedet nyiss a pilotokon.
Nem küldi el az üzenetet....
Én azt vettem észre elszegényített üzemanyagnál, igaz az 2T volt, hogy elkezdett detonálni és nagyon melegedett. Nyilván függ attól is, hogy milyen mértékben van elszegényítve, de akkor is.