Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!
Köszönjük a sok hasznos infót.
Lajosom, ezt (is) ügyesen megoldottad! 🙂
Vitpilen (aki olajos/benzines szakember) is a 95-öst preferálja. Elengedem ettől kezdve a 100-ast.
Mármint, ha vissza tudom szerelni a porlasztót. Már most nem emlékezem, mit, honnan szedtem le! 😂 😂
Blackiex: a Béres cseppes üvegecske pont 30ml. 🙂 🙂
Köszönjük a tippet, el lett mentve! 👌
Ja, es 95-ossel jarok, nem szazassal.
Ide is beirom, mert hatha kapora jon.

Azt szoktam csinalni (mert nekem sincs mindig erkezesem karbit kivenni-betenni), hogy adalekolom az uzemanyagot.

1 tankhoz tankolaskor dobok cirka 30 ml-t a sajat keverekembol, ami Spuri (vagy azzal kb. egyenerteku) es 2T motorolaj 1:1 aranyu kevereke.

Akinek a Spuri nem ismeros:
https://spuribolt.hu/mi-az-a-spuri/

2018 ota Redex-szet hasznalok, de Spurival is probaltam, ugyanugy mukodik. Tisztan tartja a karburatort, nem jelentkezett a taknyosodas es a karburatorban a membranok, valamint a membranok uregenek a falan mindig van egy vekony olajfilm, ami valamelyest ved. Mivel tankonkent egy kupicanyit kap csak, a gyertya se lesz kormos es tud ontisztulni. Ha ki is parolog a porlasztobol a cucc, az olaj miatt a gyantas lerakodas lagyabb, konnyebben oldodik vissza benzinbe, ha nagyon vastag is, sokkal konnyebben kitorolheto.

Ezt angol veteranosoktol tanultam el, akik regi, meg olmos benzinhez gyartott motorokat uzemeltetnek igy.

A karbijaimat nem fotozgattam sajnos szetszedesek alkalmaval (fuvokakkal kiserletezes, effele), de mindig tiszta volt minden. Amirol van kepem, az egy uzemanyag szivattyu, ami ilyen adalekolt cuccal volt mukodtetve es azota Motoninal szolgal.
Most tiszta, mert le kellett engednem ...
Fasza! Otos!

Annyi csak, hogy hasznald is teli letamasztas elott, mert ugy jarsz, mint Gyula batyank. Mondjuk mentsegere legyen mondva valami otvar helyen tankolt utoljara
Ígértem, hogy közzéteszem, hogy a letört leeresztővel mit tudtam bütykölni.
Először is berendeltem néhány szóbajöhető variációt kínából.
A választás a 4-es könyök egyik szárára esett. Innen már nem volt nehéz, mert kézzel is ki tudtam bővíteni a lyukat először 2,5-es, majd 3-as fúróval (amilyen a képn van), majd a csutkát beragasztottam. Mondjuk ahhoz spéci PE/PP ragasztót használtam, majd elválik, hogy beválik-e. Márminthogy remélem, hogy nem válik el. (a ragasztás) :)
Zseni vagy, "edes jo Lajosom!" :D
Gondolkozok egy ideje ezen a két kérdésen...
Nekem + három tippem van (a Te két tipped mellé) - A feliratokra nem tippelnék, azok nem gondolnám, hogy annyira menőek lennének Indianában
1. Egyedül indult a versenyen (legalábbis a kategóriájában)
2. A zsűrielnöké a motor vagy a fiáé.
3. A kormányra szerelt vadászkés nem volt a tokjában, és lehet, hogy szerepe volt a döntésnél 🙂
Sokkal egyszerubb es pontosabb igy.
Csak erre ne hagyatkozz, mert bar stimmel, de ket felso holtpontod van jelen, de csak egy helyen jo.

En le szoktam venni a vezermutengely fedelet a hengerfej oldalarol es a vezermulanc lanckereket veszem alapul ilyenkor. A lanckereken van egy potty, annak kell a hengerfejhez kepest 12 orara allitani.
Köszönöm. Még egy kérdésem lenne. Ha már benne vagyok a szerelésben, megnéztem a szelephézagot is.A Virágón még nem állítottam, remélem (nagyon) hiányos angolommal jól értelmeztem a manuált. Az egy vonalas jelölésnél néztem az első hengert, a T betűs jelnél a hátsót. Még nem raktam össze, ha nem így van még tudom korrigálni.
7Nm plus kek Loctite.

A jeladot ne szedd le. Szigszalagozd a kabelkorbacsra, inkabb utazzon egy kort, mintsem hogy elkezdjen szivarogni kesobb. Szerintem.
Na azért van baja! A befogató csavarokkal megküzdöttem, még jó, hogy néztem egy videót, ahol kezdésre mindjárt beletörték a csavarokat. Ide-oda járatva, sprayzve kijöttek. Összerakáskor kell rá csavarrögzítő, vagy csak húzzam meg? A tömítő gumi össze van ragasztva, azt gondolom ketté lehet szedni, nem kell a jeladóval együtt elküldenem.
Hoppá, ez igen jó tipp!
Ha már szétbontod, vess egy pillantást a szabadon futóra is, nincsenek-e meglazulva a csavarok.
Ilyen hosszu út előtt.
Meg ugye akkor meleg is, mozog is, lehet epp nincs kontakt, de termeszetesen ez - ahogy magad is mondtad - lutri. :)
Csak még egy érdekesség, menet közben tökéletes a töltés, szerintem ezt a kezdődő testzárlatot járó motornál még leszigeteli az áramló olaj. Persze hétvégén nekiállok szétbontani, eddig inkább országon belül túráztunk, most tavasszal készülünk a Bledi tóhoz, ha valahol beszarhat a generátor, akkor ott fog! Köszönöm a segítséget Dóka tekercselés lesz.
Köszönjük...
A kriszera.hu/yamaha
oldalon is van egy generátor kimérési leírás, és ott van Blackiex linkje is.
Dobtam fel 4 új cikket az adatbázisba (link a profilomban) látván a közelmúltban felmerült problémákat és kérdéseket, pl. töltés, gyújtás, efféle. Van, amit Fészbukkos olvtársak hoztak fel és nem itteni topikbéliek, de gondoljunk a jövőre is, hátha.
Na, bakker!
Ingyen sem kellene! Borzalmas! 😥 ☹️
Először véletlenül a politika topikba dobtam ezt a "szépséget"...

Naszóval, emitt egy állítólag díjnyertes, egyedi építés egyenesen Indiana államból.
Csak két kérdésem van: milyen mucsaröcsögei falunapon kaphatott ez díjat, illetve miért engedik Stevie Wondert és Ray Charles-t zsűrizni?
https://generatortekercs.hu/

Ne is foglalkozz más megoldással...
Pontosan, a testtol el kell legyen szigetelve.

A kinait engedd el, nagyon vekonyan vannak lakkozva. Volt ismeros, aki megvette, postaval, mindennel egyutt kozel harmincezer volt. Athozta, "tegyed be a Suzukiba nekem" , megneztem es szoltam, hogy ez igy nem lesz tartos. Elment egy szakihoz, aki pluszban vakuumimpregnalta (konkretan beaztatta szigetelo gyantaba es ragyogyitotta), hogy ne haljon be egy honap alatt. Majd 35-re jott ki a musor, 6000 km-t birt.

Valakivel BAZ megyeben ujratekertette, sokkal komolyabb minosegben, mint a kinai volt uj koraban es 30-bol megallt a musor tomitessel egyutt.

A Dokaval csinaltatnam en is, az az igazsag. Pecs kornyeken sajnos nem ismerek senkit, aki motort vallal, a kinait meg nem tudom jo szivvel ajanlani - utomunkaval se.