Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért nincs spirál kimenet, mert ezen a tipuson elektronikus a fordulatszámmérő gyárilag. A motor nevében az S pedig azt jelenti ,hogy félidomos kivitel. A tied nem ilyen. Két lehetőség van, hogy miért.Bizz benne , hogy nem azért mert buktak vele. Érdekelne. hogy mennyiért vesztegeti a kereskedés, mert gondolom onnan veszed.
Hali Paragraf!
Van itt valamim a számodra :

http://www.filesend.net/downlo...

Sziasztok!
Lassan én is a Yamaha közösséghez fogok tartozni, ugyanis előző héten befizettem az előleget egy "91-es évjáratú Yamaha 600s Diversionre. Namármost szeretnék infókat arról hogy hol lehet ehhez a géphet használt vagy utángyártott alkatrészeket szerezni? Ami leginkább érdekelne az egy elektronikus vezérlésű fordulatszámmérő (jelenleg egy spirálos van rajta, de a blokkon nincs a spirálnak kimenet-- nem működik a műszer). Ez egy burkolat nélküli olasz import gép, szeretnék rá fejidomot vagy plexit, ilyet hol lehet kapni. Érdekelne még kezelési útmutató is, mondjuk letölthető formában.
Előre is köszi mindenkinek aki válaszol.

A képeken a moci látható amit remélhetőleg minnnél hamarabb kézhez kapok, már nagyon várom, mert iszonyatosan jól megy a masina és már unom az ETZ-m :D
Vagy mindenki motorozik!
Na mivan béláim?! Nagy a csönd itt xj-téren...
Na uggye megmondtam hogy a hátsódoboz is az ördög szüleménye...
Megváltoztattam a nevem, KRISZTIÁNFZ6 törölve, ezentúl "NUFENEN" lettem.
Megoldódott a szitálás, ami megint rávilágított mennyire nem értek a motorokhoz. A szerelőnél vettük észre, hogy az első teleszkóp felső csavarjai hiányoznak! Baloldalon 2,5, jobboldalon 2 cm re kiállt a helyéről, vagyis ferdén állt az egész első futómű. Beállította, tett bele csavart, megszüntette a kormánycsapágy lógását. Szerintem tökély lett! Én nem érzem, de ő állítja, hogy kicsit még hullámzik az eleje, de az már a hátsó doboz miatt van. Szerinte vegyem le. Egyébként azt már én is észrevettem, hogy nagy sebességnél, kb. 130-160 felett a doboz némileg instabillá teszi a gépet, tehát dobozzal nem érdemes szágoldozni. Persze doboz nélkül se.
csak a gumi áru Kb 20-30ezer Ft, de addig nem szabad semmit rendelni amíg nincs szétszedve, és megállapitva a konkrét hiba. Ez a legrosszabb eset!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását és külön köszönet neked Kozmax!

Esetleg meg tudnád még mondani, hogy mennyire mélyen kell a zsebembe nyúlni a tömítések cseréjéhez?
Köszönöm köszönöm mindenkinek a szitálással kapcsolatos információkat, tanácsokat, észrevételeket. Ahogy nézem, most már muszály lesz utána járnom a dolognak. Egyébként ma a Suzuki Hollosnál a tesztnapon (csak kiváncsiságból) kipróbáltam egy 650-es Banditot, és egy SV650-et. A Bandit motorja nagyon szépen fut, de a szélvédelme valahogy elhibázott. 130 felett a szél le akart tépni a mociról, és ez egyben az elejét is kikönnyítette. Az SV, hát az meg nem normális. Olyan könnyű a gép, hogy a hátsó kerékre szinte nem jut súly, ezáltal fékezéskor visszaváltásoknál blokkolgat a kerék. Az XJ900-asomat sokkal stabilabbnak éreztem mindkettőnél (már amikor éppen fogom a kormányt )
Jó az öreg a háznál!
Érdekes az egész idom.Sasoljátok az elsőlámpa beépítését,ha jól tudom az amerikai változatokon volt ilyesféle idomozás.
Jah,ez egy XJ750 amúgy...
Rendőrmotor. Egy német XJ-fórumon találtam a képet, sajna kommentár nélkül.
Egy jo szinkron sokat szokot rajta csendesiteni. Azt, azért érdemes megprobálni nem egy tul nagy költség.
A fekete füst minden képpen többlet üzemanyagra utal, amit a fogyasztásod is igazol. Tipikus karbi probléma, az összes fellelhetö gumi alkatrészt ki kell benne cserélni. A tűszelepház "O"-gyürűje, a fuvoka tartotömitése, és a membránház alatti tömités. ezek gumi alkatrészek, csak gyárival lehet cserélni, és akkor biztos, hogy jo lesz megint ennyi ideig, mint amennyi ideig most jo volt.
Ha sokáig igy jársz vele a gyertyáid sorban fognak tönkre menni.
Ez a probléma nekem is megvan. Igazából nem igen tudtak neki mit csinálni a szervízekben, mert azt mondták, hogy cserélni kellene az egész kuplung szerkezetet, ami elég költséges. Ráadásul a Yamaha szervízben azt mondták erre ,hogy a csere után az újnál, akár félév mulva újra előjön ez a hiba. Ez úgy tűnik nekem , hogy valami tipus hiba. Kicsit zavaró, de én igy használom, amugy maga motor sem egy csendes darab. De azért engem is érdekelne mások véleménye erről a kuplung csörgésről. A motoromba elvileg 28000 km van, ami azért reálisnak is tűnik.
Szeva
Bocs, de Én azért irok neked, de nekem nincs Xj-m csak egy XT-m de yamaha. olvastam a problémád, és jól mondtad hogyha nagyon fekete a füstje az benzire vall, azaz sokat kap. Mivel karbis motorról van szó, igy a karbiban van egy siber mit tudsz állítani(javítsatok ki ha ez nem igy van) hacsak nem pillangó szelepes. ha nem az akkor kevesebb benzint tudsz neki adni és máris nem kormol. ha pillangó szelepes akko a keverékállító csavart kell beljebb hajtani.
Remélem tudtam segíteni de igy láthatatlanba nehéz


UI.: Javítsatok ki ha rosszat irtam! Keverék szabályzó csavar kb. 1,5-3 között szökött lenne se lejebb se följebb! persze mindig van kivétel
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.Van egy xj 600 4br tipusu motorom, alapjáraton a kuplung zörgö hangot ad ha behúzom a kart elhallgat, nagyobb fordulaton is elhallgat mi lehet ennek az oka?
Elöre is köszi a válaszokat.
lehet,hogy a karbi beállításhoz nekem is egy másik szerelőt kéne keresnem.Sajnos amihez műszer kell azzal megvagyok lőve, de egyébként mindent megcsinálok rajta ha kell. Ha lefujatod a vasat akkor csodájára fognak járni!
Hát ezt én sajnos nem tudom de már van egy olyan érzésem, hogy csak le lettem húzva mert ui. működött a kipufogó csere után mielött elvittem volna. Sajnos nem voltam ott amikor állítólag csinálta a szerelő.A levegő csavarról így sajna nem tudok nyilatkozni.+ nézem mások fogyasztásait és az enyém mintha többet enne mert 6.2 alá én nem tudom vinni és nem vagyok túl sportos sem.
Szia momo74. Megkérdeztem az én szerelőmet, aki a motoromat teljesn szétszedte és összerakta. Ő azt mondja, hogy a probléma biztosan a karburátornál keresendő. Tudom, hogy ez így sovány, de talán tudtam segíteni.
Üdv Kozmax!

Ha jól értem te szakértő vagy. Korábban feltettem itt egy technikai kérdést, de még nem kaptam választ és a problémát sem sikerült még orvosolnom. Szóval:
Tavaly vettem egy "94-es xj 600-ast. Az utolsó csavarig szét lett szedve, mert csörgött (vezérműlánc + primer lánc + szelepszárszimering csere stb.). Gyakorlatilag ami kopottnak tűnt azt kicseréltük.
Összerakás után minden jól szuperált, csak a fogyasztása kb. 8-10 l volt.
Tehát:
- gyűrűk rendben vannak, olajat nem eszik, alapjárat jó, gyújtás jónak tűnik, karbiszinkront csináltunk.
- kicsit füstöl (fekete füst) a motor (igazán nem látható, csak nagy gáznál, ill. ha kezem a kipufogógázba rakom - kormos, fekete lesz), tehát sok elégetetlen benzint ereget. Gondolom a karburátornál lesz a gond (esetleg légszűrő?), csak nem tudom, hogy pontosan merre kezdjem keresni azonbelül a hibát.

Köszi, ha szánsz rám némi időt, üdv,

Momo
a szinkronizálás alkalmával, a levegö csavarok is be lettek állitva? milyen szinkronnal volt csinálva?
Sziasztok. Sajnos a 600XJ-nél meg van a kormányszitálás. A Rendőrségnél is egy komoly halálos baleset után szerelték fel őket kormánystabilizátorral, sőtt, abban az időben a csupasz változatnál megtiltották, hogy 100 km/h felett megkülönböztető jelzéssel közlekedjenek. Utána szereték be a fejidomos változatokat, amire a Yamaha már egyből rászerelte itthon a stabilizátort. Mondjuk ott nem a motor volt a hibás, hanem jó magyar szokás szerint felpakoltak három tervezés nélküli dobozt, illetve egy akkora szélterelőt a lámpa fölé, mint egy bejárati ajtó. Ékesen bebizonyosodott, hogy "sufni tuninggal" nem lehet rendőrmotort gyártani.
Kormányszitálás statisztikához:
helyesbítek, kipróbáltam kis sebességen (30km/h) és néhány mp után nekem is beszitált a kormány (XJ600N, 2003). Ezek szerint ez egy általános jelenség...
Üdv: J.